Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на ПВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Свързване на ПВ

    Обикновено се обяснява справянето.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #17
      От: Свързване на ПВ

      В темата за компресорите го има . Едно табло което съм направил преди доста години за управление на компресори . Тая схема е с екстри дистанционно изпускане на конденза от бутилката с магнит вентил и разтоварване с магнит вентил . Но най лесното нещо е всеки да си я адаптира според нуждите . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM5948.jpg
Прегледи:1
Размер:56.8 КБ
ID:5614089Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM5946.jpg
Прегледи:1
Размер:39.1 КБ
ID:5614088Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM5944.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5614086Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM5945.jpg
Прегледи:1
Размер:131.3 КБ
ID:5614087
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #18
        От: Свързване на ПВ

        Тая схема, ако махнеш "ЕВ1" и "ЕВ2", които и без това не съществуват в кутията, се получава това което е направил Колегата.
        Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
        Към модераторите-А изтрийте го сега.
        Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

        Коментар


        • #19
          От: Свързване на ПВ

          Всеки да си я интерпретира според нуждите .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            От: Свързване на ПВ

            Да изтупам темата от прахта,ако може...

            Имам същия проблем като на колегата,но от обясненията неможах да вдена изобщо за какво става въпрос.Ето ситуацията при мен,монофазно свързване:







            Ще бъда много благодарен ако някой запознат с материята ми обясни как да свържа кабелите с ЦК ключе ,за да не се налага след всяко изключване от пресостатът да стартирам компресора от бутона на пускателят ръчно?

            Коментар


            • #21
              От: Свързване на ПВ

              Не трябва це/ка ключе...пресостата е с две такива.Единия е нормално затворен,другия е нормално отворен контакт.Целта е да разпадат веригата според налягането.

              Коментар


              • #22
                От: Свързване на ПВ

                Когато електромотора се управлява с пускател трябва,според мен,защото като се достигне необходимото налягане и пресостатът изключи,за да тръгне отново трябва да натиснеш бутон старт на ПВ-то,което си е кофти и неудобно.

                Коментар


                • #23
                  От: Свързване на ПВ

                  Пускателя управлява само захранването към мотора.Пресостата му казва кога да тръгне и кога да спре...Ако е монофазен и не много мощен за ПВ може да ползваш и автоматичен предпазител.Според мен проблема ти е в оперативната верига на пресостата.Я качи снимка на клемите на пресостата.Неам претециЙ за жичкаджия,ама не е философия за висшо,да ге...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Свързване на ПВ

                    Fill, мисля, че не си прав. Пресостата ако има два чифта контакти и те са вързани, ще се самошунтира, което е недопустимо. Слагаш едно ЦК ключе, с което шунтираш пусковия бутон и си готов. Имам фабрично компресорче, което работи по този начин. Някъде в началото на хранителната верига все пак трябва да имаш и главен прекъсвач или в краен случай да вадиш щепсела от контакта.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Свързване на ПВ

                      Благодаря за включването колеги.
                      @ Koko,въпроса е как точно да го шунтирам този пусков бутон ???

                      Коментар


                      • #26
                        От: Свързване на ПВ

                        Ся,верно че не съм прав,ма то си е ракиено време...Пресостата не е нещо принципно различно от реле регулатор или краен изключвател...Рестартирането на процеса спокойно може да се повери на някой от контактите.И никога не съм споменавал чифтове и чифтосване, а само НО и НЗ контакт.А те имат свойството да се обезвреждат един друг...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Свързване на ПВ

                          Мъка с тея компресори,въпрос към знаещите,става ли трифазния пресостат за монофазен мотор ако се използва едната фаза само.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190927_130738.jpg
Прегледи:1
Размер:454.6 КБ
ID:5821478
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Свързване на ПВ

                            Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                            Мъка с тея компресори,въпрос към знаещите,става ли трифазния пресостат за монофазен мотор ако се използва едната фаза само.[ATTACH=CONFIG]996824[/ATTACH]
                            Разбира се !!!

                            п.п. подкара ли мАторя на можофазно напрежение ?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Свързване на ПВ

                              По принцип може да стане , даже може да се прекъсва и фазата и нулата ( при занулен с трети кабел мотор - естествено ) . Комутирания ток на трифазния трябва да е равен , или по-голям от този на монофазния ! На снимката не се вижда този колко ампера , или киловата мотор управлява .

                              Коментар


                              • #30
                                От: Свързване на ПВ

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                Разбира се !!!

                                п.п. подкара ли мАторя на можофазно напрежение ?
                                Тея кондензатори никой не може да се ангажира да ми ги сметне и всички казват че мощността пада значително,та реших да го продам,той чисто нов немски,и да си взема един 4 киловата 3000 оборота руски.Благодаря за бързото включване,поне марковия пресостат да си съхраня,да не слагам китайци на тая хубава машина...
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X