Колата е дизел 2.0 HDI, и е карана последно в понеделник и всичко беше ок. Във сряда въртеше уверено, но не запали. Днес прочетох всички теми от форума и взех кабелите. Следвахме следните стъпки:
- + с +
- - с маса
- чакаме 2 мин
- палиме подаващата
- опит за палене на другата неуспешен. (Тук имам един въпрос – Колко трябва да се чака и колко опита трябва да направиме?) Пак повтаряне на операцията със същия резултат. Сменихме подаващата кола с дизелова като сменихме и кабелите и пак няма резултат. Все едно няма връзка м-у двата, няма и искри. Акумулаторът е на повече от 2, а може и над 3 години да е! От какво може да е причинено това? И как може със кабели (немски!) да не прави контакт между кабелите? Тази част ми е наи-интересна иначе причината за падналия акумулатор е ясна - възрастта!
Още един въпрос - Ако махна и сложа нов акумулатор какви биха били проблемите в електрониката при смяната? Става въпрос за 2003 307 2.0 HDI?
- + с +
- - с маса
- чакаме 2 мин
- палиме подаващата
- опит за палене на другата неуспешен. (Тук имам един въпрос – Колко трябва да се чака и колко опита трябва да направиме?) Пак повтаряне на операцията със същия резултат. Сменихме подаващата кола с дизелова като сменихме и кабелите и пак няма резултат. Все едно няма връзка м-у двата, няма и искри. Акумулаторът е на повече от 2, а може и над 3 години да е! От какво може да е причинено това? И как може със кабели (немски!) да не прави контакт между кабелите? Тази част ми е наи-интересна иначе причината за падналия акумулатор е ясна - възрастта!
Още един въпрос - Ако махна и сложа нов акумулатор какви биха били проблемите в електрониката при смяната? Става въпрос за 2003 307 2.0 HDI?
Коментар