Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо колата не запали?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Защо колата не запали?

    Аз пьк имам кабели за ТИР и май мога да гарантирам палене с тях на какьв да е дизел под какьв да е капак на каква да е кола или джип.Щом 8-900 коня дизели вьртим с тях…………….ма са 4 -5 пьти по-скьпи от скапаните по магазините или около 110 долара кабеляка.Това само за ориентировка,пробвал сьм и с такива от 15-20 кинта и освен да загрея кабелите друго не се случва.

    Дебели кабели,стабилни врьзки,15 минути поне и ще запали.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Защо колата не запали?

      Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
      Здравейте,
      1. Кабелите с които подавате ток за дизел трябва да са минимум 16 мм2, а най-добре 25 мм2. И това измерено като сечение на медната част, а не изолацията. Щото обикновено изолацията е колкото пръст, а жичките вътре с лупа да ги търсиш.
      ...
      Масов проблем с предлаганите в магазинната мрежа кабели е, че проводниците са със сечение като за битови електроуреди (около 1.5 мм2). Без значение, че на опаковката може да пише 500 А, а кабелите изглеждат дебели ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: Защо колата не запали?

        Според мен проблемът е, че не прави добър контакт, дори сте споменали, че при поставяне не излиза искра /нещо невъзможно при изтощен акумулатор, със сигурност трябва да излезе искра/ - щипките предполагам са с пластмаса... Имах такъв случай - "захапва" пластмасата и не прави контакт... След 2 или 5 минути зареждане от другата кола трябва да запали дори и да са тънки кабелите /евтинджоси/...
        Това, че не пали "щото е френска" го оставям без коментар, защото във Форума са забранени нецензурните изрази...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          От: Защо колата не запали?

          Колата не пали или стартера не върти.

          Ако стартера не върти колко е напрежението на батерията в покой и при опит за стартиране?

          Ако напрежението е добро, колко е напрежението на стартера?

          Ако по горните въпроси не ти говорят нищо, не се занимавай с проблема, а се обърни към някой на който му говорят нещо.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #20
            От: Защо колата не запали?

            Вярно, че не е уточнено върти ли стартера и достатъчно бързо ли върти...

            След един пороен дъжд бях свидетел на един "удавен" опел как си мислеха, че като не върти е от акумулатора, подадоха ток и пак не можеше да завърти... Докато си мислеха, че е от стартера, аз видях локвата масло отдолу и им "подсказах" каква е причината...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              От: Защо колата не запали?

              В случай че кабелите имат токова защита / да не ти гръмне акума като объркаш клемите / и тази защита е задействана е нормално да няма никаква искра при допирането да клемите на акумулатора . В противен случай задължително ще има някакво преискряване дори и при напълно изтощен акумулатор . 15 минутно подаване на ток би трябвало малко да възбуди падналия акумулатор , дори трябва да може стартера да завърти . Има и нещо друго , ако акумулатора има паднала клетка , то събаря и тока и на подаващия акум и така става още по зле , тъй като окъсява . Въпреки всичко задължително трябва да има леки искри при закачането на кабелите .
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #22
                От: Защо колата не запали?

                Първоначално публикуван от kros Преглед на мнение
                Колата е дизел 2.0 HDI, и е карана последно в понеделник и всичко беше ок. Във сряда въртеше уверено, но не запали. Днес прочетох всички теми от форума и взех кабелите. .............

                ...... но преди пробата акумулаторът все пак въртеше леко.
                и двадесет поста за подаване на ток ???
                Аз бих сменил акумулатора за проба със зареден 75 или 80Ah такъв. Ако върти бързо но не пали, не бих го мъчил. На ред за проверка са имобилайзера и налягането в рейката.

                Коментар


                • #23
                  От: Защо колата не запали?

                  Днес маистор я запали с устроиство, което подава ток. Запали веднага и я оставихме да работи 1 мин, след което я загасихме, махнахме кабелите на устроиството и тя запали сама отново. Не знам какво точно мери, но каза че е ок и може да се кара. После се покара, за да зареди, но пак остава въпроса защо не я запалихме с кабелите от другата кола? Сигурно не сме направили нещо както трябва. Изглеждаше все едно нищо не става- сякаш сме вьрзали двете бронии с кабели и няма нищо между тях, кабелите не бяха дори топли. Няма голям смисьл да ви питам, защото само може да гадаеме. Благодаря на всички за отговорите помогнаха много! Сега само остава чуденката дали да взема друг акумулатор, но и това е горе долу безсмислено да питам маи. Причината за падналия акумулатор е ясна - каране на твьрде кьси дистанции и много рядко, в комбинация с много ниски температури под нулата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Защо колата не запали?

                    Зимата дори и нов да ти е акумолатора е хубаво поне веднъж месечно да го зареждаш със зарядно устройство .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Защо колата не запали?

                      Ако подаващата кола е била с бензинов двигател с подобни характеристики по кубатура - забрави да припалите с нея. При следваща такава случка търсете дизелов автомобил. Това, което пиша не е фолклорна измислица. Оня ден при първото застудяване се случи на един Форд ескорт дизел.
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Защо колата не запали?

                        Изписа се цял ферман......Колега прблема ти трябва да е във минусовата връзка/кабел-оплетка/ от минуса на акумолатора до шаси,мотор,скоростна кутия.Т.е. там някъде трябва да имаш лоша връзка /контакт/.Потърси болта към клемата на шаси /мотор,ск.кутия/,отвии , почисти окисляването , корозия евентуално , смажи и стегни здраво връзките.Или потърси проблема в занитването на самите обувки ,клеми към медния проводник. При всички случай проблема трябва да е в тази връзка , поне според това , което обясняваш. Успех!
                        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Защо колата не запали?

                          Аз карам дизелов автомобил и притеснението ми дали ще запали е само към акумулатора. Опита ми от годините през които го имам е че проблема е точно там. Падне ли температурата под -5-6 градуса и е въпрос на късмет дали ще запали. При първата ми смяна на акумулатора си казах че няма да имам проблеми повече, но ето че и тогава всичко се повтори. Просто при тези температури не може да отдаде необходимия ток за завъртане на стартера както трябва. След като не запалих се опитах да направя рекламация, но ми казаха че било всичко наред и акумулатора си е зареден, нямам отечки. Единственото решение е ако трябва сутринта да карам колата рано, си свалям акумулатора и във фоаето на къщата. След като е бил прибран и на -25 градуса съм палил без никакви проблеми. Имам 4 гаража, но в нито един не мога да вкарам колата. За това си стои на вън.
                          Ако някой знае марка акумулатор да отделя голям стартов ток при минусови температури да сподели. Ще е полезно за всички. Аз до сега не съм срещнал такъм. Пробвал съм "Тудор 48ач"-4 години, "ексаид 74ач" 4 години и сега "искра" минаха 3 години вече.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Защо колата не запали?

                            Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                            Аз карам дизелов автомобил и притеснението ми дали ще запали е само към акумулатора. Опита ми от годините през които го имам е че проблема е точно там. Падне ли температурата под -5-6 градуса и е въпрос на късмет дали ще запали. ...
                            Не е нормално това! При използване на акумулатор с предвидените за автомобила параметри не трябва да има проблеми. Първият ми джип беше с Exide и единствените проблеми, които съм имал с палене, бяха свързани с "желирана" нафта при -20* и изгорели подгряващи свещи. Използвал съм и Банер - Унибул - също без никакви проблеми при палене, ако са изправни подгряващите свещи.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Защо колата не запали?

                              Независимо колко е студено ако всичко е наредя с акумулатора и зареждането , дизеловата кола трябва да пали .
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #30
                                От: Защо колата не запали?

                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                Независимо колко е студено ако всичко е наредя с акумулатора и зареждането , дизеловата кола трябва да пали .
                                Правил съм опит да запаля при -15 градуса и много мудно върти. Само смъквам акумулатора за около час на топло, без да го зареждам и колата пали от раз. Просто не отдава необходимия ток.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X