Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо колата не запали?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо колата не запали?

    Колата е дизел 2.0 HDI, и е карана последно в понеделник и всичко беше ок. Във сряда въртеше уверено, но не запали. Днес прочетох всички теми от форума и взех кабелите. Следвахме следните стъпки:
    - + с +
    - - с маса
    - чакаме 2 мин
    - палиме подаващата
    - опит за палене на другата неуспешен. (Тук имам един въпрос – Колко трябва да се чака и колко опита трябва да направиме?) Пак повтаряне на операцията със същия резултат. Сменихме подаващата кола с дизелова като сменихме и кабелите и пак няма резултат. Все едно няма връзка м-у двата, няма и искри. Акумулаторът е на повече от 2, а може и над 3 години да е! От какво може да е причинено това? И как може със кабели (немски!) да не прави контакт между кабелите? Тази част ми е наи-интересна иначе причината за падналия акумулатор е ясна - възрастта!

    Още един въпрос - Ако махна и сложа нов акумулатор какви биха били проблемите в електрониката при смяната? Става въпрос за 2003 307 2.0 HDI?

  • #2
    От: Защо колата не запали?

    На това дето се опитвате да го запалите, да няма някакъв червен бутон около акумулатора?
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #3
      От: Защо колата не запали?

      Дефинираите за какъв бутон става въпрос?

      Коментар


      • #4
        От: Защо колата не запали?

        Червен обикновено, около клемите, по кабелите, изключва акумулатора в аварийни ситуации( или ако той е решил, че са такива).
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #5
          Re: Защо колата не запали?

          2 минути са прекалено малко. Закачате подаващата, форсирате до към 2000 оборота (подпирате педала с камък, паве, някой мързеливко) и така поне 10тина минути (това ако акумулатора е пълен смъртник) както е закачена към подаващата въртите за проба. (не става става с китайски кабели от 5 лева, щото стават на сдъвкана дъвка и има фойерверки) После като не запали (ако акумулатора е въртял уверено) вадите голямото въже дърпате се до запалване до сервиз (или до най-близкия пукт за скрап) и там по реда свещи, дюзи 2 компресия. За друго не се сещам.

          Коментар


          • #6
            От: Защо колата не запали?

            С'я от кола до кола има бая разлика, HDI ми навява едни мисли да е френчка, от там и проблема.
            подаръци за мъже от FACOM
            промоция на читави инструменти

            и на хоби такива

            тел. О879 Ч8Ч 2З5

            Коментар


            • #7
              От: Re: Защо колата не запали?

              Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
              2 минути са прекалено малко. Закачате подаващата, форсирате до към 2000 оборота (подпирате педала с камък, паве, някой мързеливко) и така поне 10тина минути (това ако акумулатора е пълен смъртник) както е закачена към подаващата въртите за проба. (не става става с китайски кабели от 5 лева, щото стават на сдъвкана дъвка и има фойерверки) После като не запали (ако акумулатора е въртял уверено) вадите голямото въже дърпате се до запалване до сервиз (или до най-близкия пукт за скрап) и там по реда свещи, дюзи 2 компресия. За друго не се сещам.
              Т'ва па е тъпо - откача се умрелия и се пали директно.
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • #8
                От: Защо колата не запали?

                Щом няма искри кабелите са прекъснали.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #9
                  От: Защо колата не запали?

                  Пробвахме с два комплекта, единия от които немски с пъти по висока цена. Режо 307 SW e колатал

                  Коментар


                  • #10
                    От: Защо колата не запали?

                    Вече е установена първата причина (френчката), разкачете минуса на вашия акумулатор, подаващия някъде по маторя на маса, плюса си е на плюс.
                    подаръци за мъже от FACOM
                    промоция на читави инструменти

                    и на хоби такива

                    тел. О879 Ч8Ч 2З5

                    Коментар


                    • #11
                      От: Защо колата не запали?

                      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                      Червен обикновено, около клемите, по кабелите, изключва акумулатора в аварийни ситуации( или ако той е решил, че са такива).
                      Звучи правдоподобно, но не намирам такъв бутон. Може да е под кората, а за да я махна трябва да разкача филтърната кутия.
                      Може би не изчакахме достатъчно, но преди пробата акумулаторът все пак въртеше леко.
                      Наистина ми е интересно да разбера защо нямаше контакт. Клемите са чисти.

                      Ако просто взема нов акумулатор и го сложа ще имам ли проблеми с електрониката?

                      Коментар


                      • #12
                        Re: От: Re: Защо колата не запали?

                        Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                        Т'ва па е тъпо - откача се умрелия и се пали директно.
                        Ако имаш друг цялата галимация е ненужна, ама тука таксиджиите срещу 5 лева идват да дават ток и не щат да ти оставят батерийката.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Защо колата не запали?

                          Първоначално публикуван от kros Преглед на мнение
                          Колата е дизел 2.0 HDI, и е карана последно в понеделник и всичко беше ок. Във сряда въртеше уверено, но не запали. Днес прочетох всички теми от форума и взех кабелите. Следвахме следните стъпки:
                          - + с +
                          - - с маса
                          - чакаме 2 мин
                          - палиме подаващата
                          - опит за палене на другата неуспешен. (Тук имам един въпрос – Колко трябва да се чака и колко опита трябва да направиме?) Пак повтаряне на операцията със същия резултат. Сменихме подаващата кола с дизелова като сменихме и кабелите и пак няма резултат. Все едно няма връзка м-у двата, няма и искри. Акумулаторът е на повече от 2, а може и над 3 години да е! От какво може да е причинено това? И как може със кабели (немски!) да не прави контакт между кабелите? Тази част ми е наи-интересна иначе причината за падналия акумулатор е ясна - възрастта!

                          Още един въпрос - Ако махна и сложа нов акумулатор какви биха били проблемите в електрониката при смяната? Става въпрос за 2003 307 2.0 HDI?
                          Здравейте,
                          1. Кабелите с които подавате ток за дизел трябва да са минимум 16 мм2, а най-добре 25 мм2. И това измерено като сечение на медната част, а не изолацията. Щото обикновено изолацията е колкото пръст, а жичките вътре с лупа да ги търсиш.
                          2. Щипките трябва да са достатъчно здрави, да имат мост между челюстите и там където ще се хващат трябва поне леко да се разтъркат, за да си зачистят мястото на контакт.
                          3. Минуса на даващия автомобил се закача на акумулатора, а на приемащия - някъде по двигателя (ухо за вдигане или нещо такова). Това се прави с цел да избегнеш (нямаш) изтъняла маса към стартера.
                          4. Ако нямаш умряла клетка на акумулатора, двете - трите години не са чак толкова много. Свали го и го зареди на зарядно. Тогава пак.
                          5. Червения бутон е голям колкото капачка от бутилка кока кола и е близо до акумулатора някъде.
                          6. Ако имаш аларма - подай и принудително изключване като закачиш допълнителния акумулатор.
                          7. Откачване и закачване на друг акумулатор само ще ти нулира часовника и ще иска код за радиото - при това не е задължително.
                          Последно редактирано от aig; 29-11-13, 03:24.
                          АИГ-Заваряване ООД
                          Заваръчни апарати "DEL"
                          http://www.aigwelding.com
                          0889 522 036

                          Коментар


                          • #14
                            От: Защо колата не запали?

                            Аз до сега с купешки кабели дизелов двигател не съм успял да запаля . Паленето на дърпане е доста рисково при дизелов двигател . Съществува реална възможност да превърти ангренажния ремък . Не става всеки път но се случва . По добре потърсете помощно стартерно устройство така нареченото биче . Повечето читави сервизи имат такова . И аз имах ама ми го откраднаха миналата зима .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Защо колата не запали?

                              Аз със купешки кабели си палих дизеловия Черок почти цяла зима... Като спря да пали само с купешките кабели, добавих към упражнението и стартов спрей... Като спря да пали и така, си смених акумулатора. Като не запали и с новия акумулатор, закарах джипа на доктор Андро... Като го прегледа доктора джипа, реших, че е по-добре да го продам от колкото да го ремонтирам (към 2000 лева беше нужния ремонт). От тогава съм си обещал, че ще карам дизелов автомобил само в крайни случаи, защото обикновено имам друга работа сутрин, вместо да хвърлям боб на тема "Ще запалили днес?"... Хора! Пестете си времето и нервите - купувайте си истински автомобили!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X