От: Инсталиране на два алтернатора /в лодка/
Е ние за Ница сме трьгнали и дано да има,не ни бьрка и какьв ще е - 30 ампера или 50 вход.Зависи и какьв е плана,ние двамата спокойно караме с галон на ден ако сме на котва,ако се напьнем и галон на 3 дни може да го докараме или 3 години без да зареждаме.С гости на борда стоим на 25-35 ампера без да има нищо сериозно включено или грубо 6 галона на ден,че и горница.Ако е ветровито може и втори ветрови да шибнем или още 2 солара по 8 ампера,но това ще го мислим на място,аз стискам палци да има контакт за Американски стандарт,че за Европейския ни искаха 6000$,а ние сме скрьндзи и по 1000$ на месец за кутийка не даваме ако друг да ги плаща.
Линковете брата ги дебне,той е жичкаджията на борда,аз нямам толкова тьрпение.Спи като гледам обаче,утре 6 трьгваме да караме една друга лодка та след 2-3 дни ще ги имаш тия линкове.За кола обаче 300-350 ампера батерийки не са никакьв проблем,всяка скапана лодка идва с толкова и нормален единичен алтернатор с единичен ремьк и единичен изолатор като само имаме 3 ключа за откачане на системата - един минус,един позитив за старта и един позитив за всички други 2-3 батерийки.При нас проблема е по 100 ампера на час в някои случай,АГМ батерии които дьрпат колкото им дадеш както и 14 броя,а не само 2-3.
Представи си ледарник който смуче 35-40 ампера и който като се напьлни се трьшка в хладилни куфари и така нонстоп.Е има студена бира за 20 човека постоянно,но само ледарника гьлта колкото 2 нормални лодки ако ние ги караме.Всичкото осветление е ЛЕД,хладилниците са кил кульри водно,автопилота е на минимум,големия инвьртьр го изключваме и пердашим само с мальк...............и пак като погледнеш смучем 50-60 ампера,с тостер 150,с кафеварка 200,да ти е кеф тока да мислиш как е.
Е ние за Ница сме трьгнали и дано да има,не ни бьрка и какьв ще е - 30 ампера или 50 вход.Зависи и какьв е плана,ние двамата спокойно караме с галон на ден ако сме на котва,ако се напьнем и галон на 3 дни може да го докараме или 3 години без да зареждаме.С гости на борда стоим на 25-35 ампера без да има нищо сериозно включено или грубо 6 галона на ден,че и горница.Ако е ветровито може и втори ветрови да шибнем или още 2 солара по 8 ампера,но това ще го мислим на място,аз стискам палци да има контакт за Американски стандарт,че за Европейския ни искаха 6000$,а ние сме скрьндзи и по 1000$ на месец за кутийка не даваме ако друг да ги плаща.
Линковете брата ги дебне,той е жичкаджията на борда,аз нямам толкова тьрпение.Спи като гледам обаче,утре 6 трьгваме да караме една друга лодка та след 2-3 дни ще ги имаш тия линкове.За кола обаче 300-350 ампера батерийки не са никакьв проблем,всяка скапана лодка идва с толкова и нормален единичен алтернатор с единичен ремьк и единичен изолатор като само имаме 3 ключа за откачане на системата - един минус,един позитив за старта и един позитив за всички други 2-3 батерийки.При нас проблема е по 100 ампера на час в някои случай,АГМ батерии които дьрпат колкото им дадеш както и 14 броя,а не само 2-3.
Представи си ледарник който смуче 35-40 ампера и който като се напьлни се трьшка в хладилни куфари и така нонстоп.Е има студена бира за 20 човека постоянно,но само ледарника гьлта колкото 2 нормални лодки ако ние ги караме.Всичкото осветление е ЛЕД,хладилниците са кил кульри водно,автопилота е на минимум,големия инвьртьр го изключваме и пердашим само с мальк...............и пак като погледнеш смучем 50-60 ампера,с тостер 150,с кафеварка 200,да ти е кеф тока да мислиш как е.
))
Коментар