От: Инсталиране на два алтернатора /в лодка/
Нцъ.
За алтернатора батерията никога не е "напълно" заредена, нейния Float Voltage е по-ниско от това, което той знае за зареждането. Той ще пусне едни 10 ампера, но те няма да отидат в малката, защото голямата е с по-ниско напрежение. Малката няма да се качи, защото в нея не ходи ток. Регулаторът ще пробва с 20 ампера и пак няма нищо да качи. После ще пусне всичките 100, а напрежението на малката ще почне да се вдига едва когато голямата се поналее. Problem Solved.
А че не се ползват алтернатори с водно е жалко - но сигурно ще почнат. Те се ползват в най-супер-новите коли, които само за двигателя лющят 50-70 ампера, отделно фарове, радио, зареждане и други глупости. Т.е. могат непрекъснато да дават много ампери, а водата ги държи под 100 градуса - тя двигателя успява да охлажда, а какво остава за мижавите намотки.
Първоначално публикуван от NIKSD
Преглед на мнение
За алтернатора батерията никога не е "напълно" заредена, нейния Float Voltage е по-ниско от това, което той знае за зареждането. Той ще пусне едни 10 ампера, но те няма да отидат в малката, защото голямата е с по-ниско напрежение. Малката няма да се качи, защото в нея не ходи ток. Регулаторът ще пробва с 20 ампера и пак няма нищо да качи. После ще пусне всичките 100, а напрежението на малката ще почне да се вдига едва когато голямата се поналее. Problem Solved.
А че не се ползват алтернатори с водно е жалко - но сигурно ще почнат. Те се ползват в най-супер-новите коли, които само за двигателя лющят 50-70 ампера, отделно фарове, радио, зареждане и други глупости. Т.е. могат непрекъснато да дават много ампери, а водата ги държи под 100 градуса - тя двигателя успява да охлажда, а какво остава за мижавите намотки.
Коментар