Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

    То и при изправен цилиндър,а проблемна свещ,лула ,кабел... може да се влезе в същият филм!
    Всъщност автопарка ВИ, колко и какви автомобили включва?
    4 железа. Токът го изключваме. Не че много разбирам и от него, но на принципа - проба-грешка съм изключил всички варианти.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Две дистрибуторни капачки, два нови чифта кабели и свещи - не нужно да си професор по електроника. Това е ГАЗ-24 все пак Може да се кара без стартер и генератор

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      И потвърждаваш горния ми коментар.
      В токовете макар и на супер елементарен двигател може да има доста подводни камъни.
      Ама то е лесно де-ори, мели, яж...

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Дай пример за конкретния двигател, като имай предвид, че за по сигурно смених и делкото.

  • #32
    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

    Всеки сам си прави цените, никой не може да каже колко. Едни са в София, други в Бургас, трети на село.
    А и никой читав сервиз или даже майстор не се обвързва с предварителна цена.
    Винаги излизат непредвидени неща, които отнемат време, а времето на майстора е пари.
    За ориентир ще ти кажа,ч е сваляне на глава, със слагане после, само за труд-не по малко от 100 лева, но според конкретния двигател. Аз не бих се занимавал за 100 лева се, но има хора които ще.
    За смяна на сегменти-не по-малко 300-400 лева, това си е труд почти като за основен ремонт на двигателя.

    Това само за труд, частите отделно.
    И труда при положение,ч е не се закучи нещо.
    Като цените са занижени, аз не бих се занимавал с чужда кола за тези пари, даже всичко да върви по мед и масло.
    Това е стойностен коментар, но трябват някои уточнения.
    Относно главата в тази цена включва ли се шлайфането при стругар?
    При сегментите, ако се бръкне отдолу без да се сваля двигателя 300-400лв. нормална цена ли е?

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм казал категорично, а доколкото помня
      Аз съм разглобявал само изваден отделен мотор, и то доста отдавна. Явно бъркам, никога не ми е било проблем да си признавам когато греша.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Аз лично не съм успявал да ги изкарам така, но са идвали с така изкарани бутала без даже да свалят картера

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Така май се хвалеше и оня, че не свалял картера...

  • #33
    То хубаво да се извадят буталата одолу, ама умирам да видя как се слагат после, пак отдолу.

    Главата се носи при шлайфист, стругаря няма да и направи нищо.

    Цените които казвам са само за труд по сваляне-слагане.
    Всеки друг майстор си иска неговото.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Тук колегата Кирилпм твърди, че е правил такива бутала.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм твърдял, че съм "правил" такива буталата.Твърдя че са идвали такива двигатели с бутала свалени в картера, без да се разглобява нищо друго, въпрос на талантлив шафьор.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Уточнявайте тогава...

  • #34
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение


    При сегментите, ако се бръкне отдолу без да се сваля двигателя 300-400лв. нормална цена ли е?
    При положение ,че рибата е още в морето,не бива да се бърза с тигана и олиото!

    -А преди двайсетина и повече години, когато правех пълно "разглобяване", за 6-8 цилиндров дизел получавах за труд 700-800лв.,бензиновите с 200лв по евтино.
    Работата на "място" става ,но е свързана с допълнителни трудности и компромиси. Когато времето и условията позволяват, събарях всичко. Още ми седят двете "стойки" за двигатели-едната руска до 500кг ( и двигатели на ЮМЗ,МТЗ съм "въртял"), а другата -домашно"ръкоделие"- до тон.

    Коментар


    • #35
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

      При положение ,че рибата е още в морето,не бива да се бърза с тигана и олиото!

      -А преди двайсетина и повече години, когато правех пълно "разглобяване", за 6-8 цилиндров дизел получавах за труд 700-800лв.,бензиновите с 200лв по евтино.
      Работата на "място" става ,но е свързана с допълнителни трудности и компромиси. Когато времето и условията позволяват, събарях всичко. Още ми седят двете "стойки" за двигатели-едната руска до 500кг ( и двигатели на ЮМЗ,МТЗ съм "въртял"), а другата -домашно"ръкоделие"- до тон.
      Какво море, тези филми ги играя всеки сезон. Аз за това се чудя дали направо да не сменя главата или да мина на дизел. Ама съм налял пари в този двигател и ми се ще да си ги върна от него.

      Коментар


      • #36
        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

        Какво море, тези филми ги играя всеки сезон. Аз за това се чудя дали направо да не сменя главата или да мина на дизел. Ама съм налял пари в този двигател и ми се ще да си ги върна от него.
        Време е за мислене.Или пробега на сезон е много сериозен (което звучи абсурдно),или работата се върши през пръсти и съчетано с неправилна горивна смес си влизате във Филма!

        Коментар


        • #37
          Двигателя на какво купе е?

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            На бордови УАЗ 451.

        • #38
          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

          неправилна горивна смес си влизате във Филма!
          Ето това словосъчетание е ебало мамата на много двигатели.
          Затова е добре човек като не знае кое действие как ще се отрази-да не пипа където не му е работа.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            За това по всички повдигнати от колегата Теми ,му се предлага да ограничи "експерименталната" дейност и да си намери добри механици.
            А за "греенето" колко опции има-като се започне от проблеми в охладителната система (даже липсата на диффузора),запалителната,горивната,.......че даже и в задкормилното устройство !

          • tabu_bg
            tabu_bg коментира
            Редактиране на коментар
            Потвърждавам за смесите !

        • #39
          Много е лесно. Отпред е на греда - не пречи за картера. Даже и да вали главата може да се свали в кабината седнал на калниците

          Коментар


          • #40
            Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
            Даже и да вали главата може да се свали в кабината седнал на калниците
            В бордовия вариант и при изваждането на главата си има "пинизи".............

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Абе помня некъде съм виждал, ама на фургон, отзад на издатъка за мотора към товарното отделение, имаше рязано квадратно парче...подозирам че има нещо общо

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Реже се за да се извади по-лесно главата.
              И без рязане се вади, ама с много мамки. Руснака е смятал, смятал да има място да се повдигне главата и да излезе, но руски сметки...
              Ако двигателя беше малко по-съвременен и не е с шпили, а с болтове-ваденето на главата ще е песен...
              Отделно през това изрязаното капаче много по-лесно се регулират клапаните на 4 цилиндър. И без него може де, но си е гърч.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Като знам на четвърти цилиндър само свещта да отвиеш колко руски майки ги засърбяват ш...., представям си и за главата, така че и тук 100-150лв. е цената за сваляне, като в нея често включват и шлайфа 20-30лв. Не ми свидят парите, ама ми се иска да се направи както трябва.

          • #41
            Люкчето

            Коментар


            • #42
              Как ви се занимава да наливате вода в мелницата на Терзиевци, ИКировци, Владо-М - ци и други подобни креатури?

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Имаш късмет, че ми е важна темата иначе щях да те науча на обноски много бързо. Гледай си хоби офроуда и не се бъркай в при професионалистите.

            • #43
              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Как ви се занимава да наливате вода в мелницата на Терзиевци, ИКировци, Владо-М - ци и други подобни креатури?
              Е де,
              Нали идеята на Форума е -някой пита, а всеки според "желанието" отговаря.

              Коментар


              • #44
                Ма ще изчезне веселото!!

                Коментар


                • #45
                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                  Време е за мислене.Или пробега на сезон е много сериозен (което звучи абсурдно),или работата се върши през пръсти и съчетано с неправилна горивна смес си влизате във Филма!
                  Не пробегът, а моточасовете са много понякога стига до 10 часа на ден почти без да се гаси и редовно прегрявам. Относно горивната сме - какво да и е неправилно - то е само на газ?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X