Първоначално публикуван от petkov_bb
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
Всеки сам си прави цените, никой не може да каже колко. Едни са в София, други в Бургас, трети на село.
А и никой читав сервиз или даже майстор не се обвързва с предварителна цена.
Винаги излизат непредвидени неща, които отнемат време, а времето на майстора е пари.
За ориентир ще ти кажа,ч е сваляне на глава, със слагане после, само за труд-не по малко от 100 лева, но според конкретния двигател. Аз не бих се занимавал за 100 лева се, но има хора които ще.
За смяна на сегменти-не по-малко 300-400 лева, това си е труд почти като за основен ремонт на двигателя.
Това само за труд, частите отделно.
И труда при положение,ч е не се закучи нещо.
Като цените са занижени, аз не бих се занимавал с чужда кола за тези пари, даже всичко да върви по мед и масло.
Относно главата в тази цена включва ли се шлайфането при стругар?
При сегментите, ако се бръкне отдолу без да се сваля двигателя 300-400лв. нормална цена ли е?
Коментар
-
То хубаво да се извадят буталата одолу, ама умирам да видя как се слагат после, пак отдолу.
Главата се носи при шлайфист, стругаря няма да и направи нищо.
Цените които казвам са само за труд по сваляне-слагане.
Всеки друг майстор си иска неговото.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
При сегментите, ако се бръкне отдолу без да се сваля двигателя 300-400лв. нормална цена ли е?
-А преди двайсетина и повече години, когато правех пълно "разглобяване", за 6-8 цилиндров дизел получавах за труд 700-800лв.,бензиновите с 200лв по евтино.
Работата на "място" става ,но е свързана с допълнителни трудности и компромиси. Когато времето и условията позволяват, събарях всичко. Още ми седят двете "стойки" за двигатели-едната руска до 500кг ( и двигатели на ЮМЗ,МТЗ съм "въртял"), а другата -домашно"ръкоделие"- до тон.
Коментар
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
При положение ,че рибата е още в морето,не бива да се бърза с тигана и олиото!
-А преди двайсетина и повече години, когато правех пълно "разглобяване", за 6-8 цилиндров дизел получавах за труд 700-800лв.,бензиновите с 200лв по евтино.
Работата на "място" става ,но е свързана с допълнителни трудности и компромиси. Когато времето и условията позволяват, събарях всичко. Още ми седят двете "стойки" за двигатели-едната руска до 500кг ( и двигатели на ЮМЗ,МТЗ съм "въртял"), а другата -домашно"ръкоделие"- до тон.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Какво море, тези филми ги играя всеки сезон. Аз за това се чудя дали направо да не сменя главата или да мина на дизел. Ама съм налял пари в този двигател и ми се ще да си ги върна от него.
Коментар
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
неправилна горивна смес си влизате във Филма!
Затова е добре човек като не знае кое действие как ще се отрази-да не пипа където не му е работа.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
За това по всички повдигнати от колегата Теми ,му се предлага да ограничи "експерименталната" дейност и да си намери добри механици.
А за "греенето" колко опции има-като се започне от проблеми в охладителната система (даже липсата на диффузора),запалителната,горивната,.......че даже и в задкормилното устройство !
-
-
Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеДаже и да вали главата може да се свали в кабината седнал на калниците
Коментар
-
Реже се за да се извади по-лесно главата.
И без рязане се вади, ама с много мамки. Руснака е смятал, смятал да има място да се повдигне главата и да излезе, но руски сметки...
Ако двигателя беше малко по-съвременен и не е с шпили, а с болтове-ваденето на главата ще е песен...
Отделно през това изрязаното капаче много по-лесно се регулират клапаните на 4 цилиндър. И без него може де, но си е гърч.
-
Като знам на четвърти цилиндър само свещта да отвиеш колко руски майки ги засърбяват ш...., представям си и за главата, така че и тук 100-150лв. е цената за сваляне, като в нея често включват и шлайфа 20-30лв. Не ми свидят парите, ама ми се иска да се направи както трябва.
-
Как ви се занимава да наливате вода в мелницата на Терзиевци, ИКировци, Владо-М - ци и други подобни креатури?
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеКак ви се занимава да наливате вода в мелницата на Терзиевци, ИКировци, Владо-М - ци и други подобни креатури?
Нали идеята на Форума е -някой пита, а всеки според "желанието" отговаря.
Коментар
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
Време е за мислене.Или пробега на сезон е много сериозен (което звучи абсурдно),или работата се върши през пръсти и съчетано с неправилна горивна смес си влизате във Филма!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар