Здравейте, колеги имам двигател ГАЗ 24 с двойния ремък, на който вторият му цилиндър е пълен мъртвец и избива масло от капачката за наливане. В баирите загрява. Казват ми, че проблемът в главата, а я шлайфахме Струва ли си пак да я свалям и за какво да гледам? Или да си купя нова глава?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеЗдравейте, колеги имам двигател ГАЗ 24 с двойния ремък, на който вторият му цилиндър е пълен мъртвец и избива масло от капачката за наливане. В баирите загрява. Казват ми, че проблемът в главата, а я шлайфахме Струва ли си пак да я свалям и за какво да гледам? Или да си купя нова глава?
Коментар
-
Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнениеАми гледай цилиндъра и буталото , маслото няма как да избива от проблем с главата. Ама ти си меринджей , по добре ги знаеш нещата...
Коментар
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
Щом техниката е в графата "средства за производство" ще трябва да търсите правилното решение. Покупката на нова глава(и) няма да е излишна инвестиция. Но успоредно с това да се инвестира в знания и умения (Пр. в други 'подсказвачи",че тия май си играят на тото).
Коментар
-
Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеКаква е компресията - числа ?. Купи си сигменти но от друг търговец. Масления да е разглобяем.
Коментар
-
Аз навремето ги продавах. Може да е и разцепен( изгорял) клапан. Криви глави - да, но спукана на Волга не съм виждал. Борето
Коментар
-
Ами значи трябва да шлайфам -главата- поне три пъти съм го правил упражнението и сега ми казват, че трябва да я проверя дали е пукната - единият вариант е да я надуват, а другият бил да нагрея, за да се види къде пукнатината. Колко е нормално да дадеш за сваляне на глава и колко за смяна на сегменти?
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Компресия не съм мерил,
Пък после питай.
Свърши ни боба.....
Коментар
-
Ами защо да мериш , примерно заради натегнати клапани може и двигател да смениш. Без да ти е ясна причината за проблема как смяташ да го отстраниш?Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнениеАми защо да мериш , примерно заради натегнати клапани може и двигател да смениш. Без да ти е ясна причината за проблема как смяташ да го отстраниш?
Очаква някой от виртуалното пространство да му свърши работата за без пари.
Коментар
-
Коментар
-
Демек, просто ти трябва човек който да разбира, на който да си платиш и да си вземеш колата работеща.
Както се и вижда, това с почерпките явно не работи, връзва ти се по-скъпо щото частите, дори и да не са ти трябвали, се налага да си ги платиш, освен че автомобила не изкарва пари докато е разскозстен при някой майстор.
-
Ми щом си плащал, и ремонта е от скоро, тичай при майсторите да ги питаш какъв е проблема.
-
-
Владо, чети внимателно, и прави всичко което ти казвам.
Първо-снабди се с манометър. Нищо, че според теб няма нужда.
Второ-мери компресията. Добре е на всички цилиндри, ама то е много работа, та може и само на проблемния.
Ако не знаеш как се мери компресия-кажи, и това ще ти кажа.
Трето-след като установиш, че наистина компресията е ниска-налей 15-20 грама масло в цилиндъра.
Пак мери компресията.
Четвърто-кажи тук какво се е получило след повторното мерене.
Според резултата може да се дадат някакви акъли или насоки къде да се търси проблема.Има ли желание-има и начин!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар