Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

    Здравейте, колеги имам двигател ГАЗ 24 с двойния ремък, на който вторият му цилиндър е пълен мъртвец и избива масло от капачката за наливане. В баирите загрява. Казват ми, че проблемът в главата, а я шлайфахме Струва ли си пак да я свалям и за какво да гледам? Или да си купя нова глава?

  • #2
    Ами гледай цилиндъра и буталото , маслото няма как да избива от проблем с главата. Ама ти си меринджей , по добре ги знаеш нещата...
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      Здравейте, колеги имам двигател ГАЗ 24 с двойния ремък, на който вторият му цилиндър е пълен мъртвец и избива масло от капачката за наливане. В баирите загрява. Казват ми, че проблемът в главата, а я шлайфахме Струва ли си пак да я свалям и за какво да гледам? Или да си купя нова глава?
      Щом техниката е в графата "средства за производство" ще трябва да търсите правилното решение. Покупката на нова глава(и) няма да е излишна инвестиция. Но успоредно с това да се инвестира в знания и умения (Пр. в други 'подсказвачи",че тия май си играят на тото).

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
        Ами гледай цилиндъра и буталото , маслото няма как да избива от проблем с главата. Ама ти си меринджей , по добре ги знаеш нещата...
        Ризи и бутала са сменяни преди година, т.е. след основен ремонт е двигателят. Главата е шлайфана, но не и надувана и ми казват, че може да е пукната.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

          Щом техниката е в графата "средства за производство" ще трябва да търсите правилното решение. Покупката на нова глава(и) няма да е излишна инвестиция. Но успоредно с това да се инвестира в знания и умения (Пр. в други 'подсказвачи",че тия май си играят на тото).
          Ами те и тукашните майстори май си играя на тото и за това се чудя как да ги контролирам, тъй като няма как да изкарам наново техникум и "МЕИ" за норматив. Човек няма как да разбира в детайли от всичко.

          Коментар


          • #6
            Каква е компресията - числа ?. Купи си сигменти но от друг търговец. Масления да е разглобяем.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
              Каква е компресията - числа ?. Купи си сигменти но от друг търговец. Масления да е разглобяем.
              Компресия не съм мерил, но ще някаква смърт, защото като извадя кабела никак не се променя звука и рабоата на двигателя. И ако съм опекъл сегменти-възможно ли само на един цилиндър? Ти от къде купуваш сегменти?

              Коментар


              • #8
                Компресия не се губи само през сегментите.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Всъщност, ако има изгорял клапан, може и да има компресия..не съм я мерил.

              • #9
                Аз навремето ги продавах. Може да е и разцепен( изгорял) клапан. Криви глави - да, но спукана на Волга не съм виждал. Борето

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами значи трябва да шлайфам -главата- поне три пъти съм го правил упражнението и сега ми казват, че трябва да я проверя дали е пукната - единият вариант е да я надуват, а другият бил да нагрея, за да се види къде пукнатината. Колко е нормално да дадеш за сваляне на глава и колко за смяна на сегменти?

              • #10
                Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                Компресия не съм мерил,
                Ами премери, де!
                Пък после питай.
                Свърши ни боба.....

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  След меренето да избръмчи една спринцовка масло в цилиндъра, пак да мери и тогава да пита.
                  Ама става и да надуе цилиндъра с въздух при затворени клапани. Веднага ще си признае всичко.

                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Първо нямам уреда и второ защо да меря, като едва ли повече от 6 . Всичко по тока е проверено, така че е изключено да е оттам.

              • #11
                Ами защо да мериш , примерно заради натегнати клапани може и двигател да смениш. Без да ти е ясна причината за проблема как смяташ да го отстраниш?
                Фиат Купе
                Опел Фронтера В
                Мицубиши Паджеро Пинин

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Целта ми е някакъв алгоритъм да има от типа провери едно , прави две... как се разбира например дали има натегнати клапани?

              • #12
                Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                Ами защо да мериш , примерно заради натегнати клапани може и двигател да смениш. Без да ти е ясна причината за проблема как смяташ да го отстраниш?
                Споко. Колегата не смята нищо, щото не знае как.
                Очаква някой от виртуалното пространство да му свърши работата за без пари.

                Коментар


                • #13
                  Първо прочети тез книжкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:001.JPG
Прегледи:477
Размер:136.8 КБ
ID:6558087
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • Пенчо
                    Пенчо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Колегата няма време за четене!
                    А и да го прочете - нищо няма да разбере.

                • #14
                  Колегата няма време за четене!
                  А и да го прочете - нищо няма да разбере.

                  Коментар


                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Демек, просто ти трябва човек който да разбира, на който да си платиш и да си вземеш колата работеща.
                    Както се и вижда, това с почерпките явно не работи, връзва ти се по-скъпо щото частите, дори и да не са ти трябвали, се налага да си ги платиш, освен че автомобила не изкарва пари докато е разскозстен при някой майстор.

                  • Владо М
                    Владо М коментира
                    Редактиране на коментар
                    Глупости, какви почерпки платих си като поп за основен ремонт и не изкара един сезон. Карам на три или два цилиндъра.

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ми щом си плащал, и ремонта е от скоро, тичай при майсторите да ги питаш какъв е проблема.

                • #15
                  Владо, чети внимателно, и прави всичко което ти казвам.
                  Първо-снабди се с манометър. Нищо, че според теб няма нужда.
                  Второ-мери компресията. Добре е на всички цилиндри, ама то е много работа, та може и само на проблемния.
                  Ако не знаеш как се мери компресия-кажи, и това ще ти кажа.
                  Трето-след като установиш, че наистина компресията е ниска-налей 15-20 грама масло в цилиндъра.
                  Пак мери компресията.
                  Четвърто-кажи тук какво се е получило след повторното мерене.
                  Според резултата може да се дадат някакви акъли или насоки къде да се търси проблема.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Добре де, ама това не е ли работа на майсторите които са му взели парите за ремонт наскоро, както Владо казва ?

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X