Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел през зимата (проблеми и решения)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • най-добре свали акумулатора и го прибери на топло /да не на минусови Т/, ако имаш зарядно - още по-добре!
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • Много добро решение на проблема с паленето през зимата е направено от франсетата от Ситроен. Доскоро карах един такъв. Миналата зима при - 22 палеше от раз. С едно подгряване. Не съм слагал добавки, нито нафта от ОМВ. Просто тялото на горивния филтър (филтъра е със сменяем елемент) е съд с двойна стена. подгрява се от ел. системата, а след загряване на двигателя и от охладителната течност (при загрял двигател). На практика се стартира при наличието на 300 - 400 гр. топла нафта. Пали без проблеми
      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

      Коментар


      • имаш на предвид, че поне 10/15 пъти чакаш лампата за подгрените сещи да изгасне и тогава въртиш да запали
        или след всяко изгасване на лампата за подгревните сввещи и въртиш на стартер да заапали

        da chakam da izgasne 10 pati i togava... dobre shte izmislq neshto..ina4e si e super djipka..samo tva palene . mersi za savetite
        Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

        Коментар


        • уф сори за латиницата
          Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

          Коментар


          • ти с толко чаткане, мое и да си им видел сметката ...

            Коментар


            • Ако съм им видял сметката няма ли да спре да свети лампата? Той баща ми го палеше така от както го купи. Като ги сменяха не бяха изгоряли ... мислеха че там е проблема и за тожа ги смениха но той продължава да не си пали нормално!
              Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

              Коментар


              • Ясна е работата. Прибери акумулатора на топло, зареди го. Във всеки случай в никой случай не го оставяй разреден на студено. Като дойде време да го подкараш, ще го закараш където трябва и ще го мислиш.

                Коментар


                • Re: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                  В Mr Bricolage се продава LIQUI MOLY Diesel Flow Fit K - тази добавка е препоръчвана от много хора, но по принцип се продава в кенчета по 150 мл за 50 л. гориво и струва около 8 лв. В Mr Bricolage днес видях опаковка от 1 л концентрат (1:1000) т. е за 1000 л гориво на цена 21 лв. Излиза 7-8 пъти по-евтино от разфасовките по бензиностанциите или от сипване на Alpin Diesel. Ако има хора които го използват, тичайте докато не са се усетили. То ясно, че тази зима свърши, ама аз си взех за другата
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • Re: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    В Mr Bricolage се продава LIQUI MOLY Diesel Flow Fit K - тази добавка е препоръчвана от много хора, но по принцип се продава в кенчета по 150 мл за 50 л. гориво и струва около 8 лв. В Mr Bricolage днес видях опаковка от 1 л концентрат (1:1000) т. е за 1000 л гориво на цена 21 лв. Излиза 7-8 пъти по-евтино от разфасовките по бензиностанциите или от сипване на Alpin Diesel. Ако има хора които го използват, тичайте докато не са се усетили. То ясно, че тази зима свърши, ама аз си взех за другата
                    Спокойно не бързайте да тичате и да свърши там в магазина на LIQUI MOLY на бул Хр. Ботев винаги има и ДАЖЕ е по-евтин 19.95лв.
                    LZ1PER

                    Коментар


                    • Re: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                      Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
                      Много добро решение на проблема с паленето през зимата е направено от франсетата от Ситроен. Доскоро карах един такъв. Миналата зима при - 22 палеше от раз. С едно подгряване. Не съм слагал добавки, нито нафта от ОМВ. Просто тялото на горивния филтър (филтъра е със сменяем елемент) е съд с двойна стена. подгрява се от ел. системата, а след загряване на двигателя и от охладителната течност (при загрял двигател). На практика се стартира при наличието на 300 - 400 гр. топла нафта. Пали без проблеми
                      и не само франсетата,тдс-ите на бмв са с такова ел.подгряване на филтъра от поне 16 години.(аз за толкова знам)
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                        Преди няколко години закъсах с паленето на колата на минусови температури и реших да пробвам добавки за повишаване на качеството на нафтата, след кратко проучване на въпроса се спрях на американските добавки Gold Eagle. Diesel Power са серията им за дизели и освен такава за почистване на дизеловата горивна уредба и дюзи, такава за повишаване на цетановото число, има и добавка против гелиране на дизеловото гориво.


                        Поздрави

                        Коментар


                        • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                          Я кажете откъде може да смучи въздух?
                          нафтовия филтър го смених вчера с явната мисъл ,че той е виновен.,но вчера го запалих и нямаше ядове,до сутринта,когато почна същата история...
                          Сложил съм прозрачни маркучи въздуха е след филтера??
                          Преди филтъра има цедка ,но тя си е там и преди....
                          Вероятно филтъра не е стегнат добре,но и преди няколко седмици видях ,че има въздух след филтър,но не ми направи впечатление и сега е същото,въздуха се вижда след филтъра..

                          Коментар


                          • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                            Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                            Я кажете откъде може да смучи въздух?
                            нафтовия филтър го смених вчера с явната мисъл ,че той е виновен.,но вчера го запалих и нямаше ядове,до сутринта,когато почна същата история...
                            Сложил съм прозрачни маркучи въздуха е след филтера??
                            Преди филтъра има цедка ,но тя си е там и преди....
                            Вероятно филтъра не е стегнат добре,но и преди няколко седмици видях ,че има въздух след филтър,но не ми направи впечатление и сега е същото,въздуха се вижда след филтъра..
                            Ми.... по маркучето, по маркучето та до дамаджаната.
                            Сменяй наред.

                            Коментар


                            • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                              Притягат се скобите и филтъра.Пробката на филтъра също.
                              Не знам за какъв мотор става въпрос....При някои мотори,в горната част на филтъра има и ръчна горивоподкачваща помпа(инжектор).Повечето такива помпи са мембранни и въздух може да смуче през мембраната ако е скъсана(случвало ми се е).Ако проблема е само при палене,може да му пада нафтата(има си клапанчета за това).Може да има дефект и по самия филтър...Аз например съм повреждал филтър при монтаж-за да го притегна по-лесно използвах скоба с верига и при затягането малко се престарах.Та проблема беше,че веригата на скобата беше смачкала леко самия филтър и имаше малка пукнатина в ламарината на филтъра.
                              Това би било труднооткриваемо,ама случаят беше на камион и през тези филтри там нафтата е под налягане,та двигателя не гасне,а от филтъра пропускаше нафта.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                                Филтъра е Ман ,предишния беше Филтрон и го слагахме миналата зима на пътя.Двигатела е на Дукато 1.9тд и на филтъра няма подкачваща помпа,вероятно е някъде из гнп-то и по механичен път качва нафта.
                                По принцип филтрите се затягат на ръка,защото може да се скапе резбата,иначе със скоба се отвива,че гумата се спича и залепва...
                                Още е студено иначе ще почна наред,
                                Значи не смуче преди филтъра,защото и там съм сложил прозрачен маркуч и си тече чиста нафта,някъде дявола се крие из тръбите около филтърния елемент..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X