най-добре свали акумулатора и го прибери на топло /да не на минусови Т/, ако имаш зарядно - още по-добре!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дизел през зимата (проблеми и решения)
Свий
X
-
-
Много добро решение на проблема с паленето през зимата е направено от франсетата от Ситроен. Доскоро карах един такъв. Миналата зима при - 22 палеше от раз. С едно подгряване. Не съм слагал добавки, нито нафта от ОМВ. Просто тялото на горивния филтър (филтъра е със сменяем елемент) е съд с двойна стена. подгрява се от ел. системата, а след загряване на двигателя и от охладителната течност (при загрял двигател). На практика се стартира при наличието на 300 - 400 гр. топла нафта. Пали без проблемиToyota Hilux 3.0 D4D 2008
Discovery 2.5 TD5 2000 EX
Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX
Коментар
-
имаш на предвид, че поне 10/15 пъти чакаш лампата за подгрените сещи да изгасне и тогава въртиш да запали
или след всяко изгасване на лампата за подгревните сввещи и въртиш на стартер да заапали
da chakam da izgasne 10 pati i togava... dobre shte izmislq neshto..ina4e si e super djipka..samo tva palene . mersi za savetiteJeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96
Коментар
-
Ако съм им видял сметката няма ли да спре да свети лампата? Той баща ми го палеше така от както го купи. Като ги сменяха не бяха изгоряли ... мислеха че там е проблема и за тожа ги смениха но той продължава да не си пали нормално!Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96
Коментар
-
Re: Дизел през зимата (проблеми и решения)
В Mr Bricolage се продава LIQUI MOLY Diesel Flow Fit K - тази добавка е препоръчвана от много хора, но по принцип се продава в кенчета по 150 мл за 50 л. гориво и струва около 8 лв. В Mr Bricolage днес видях опаковка от 1 л концентрат (1:1000) т. е за 1000 л гориво на цена 21 лв. Излиза 7-8 пъти по-евтино от разфасовките по бензиностанциите или от сипване на Alpin Diesel. Ако има хора които го използват, тичайте докато не са се усетили. То ясно, че тази зима свърши, ама аз си взех за другатаTechnical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Re: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеВ Mr Bricolage се продава LIQUI MOLY Diesel Flow Fit K - тази добавка е препоръчвана от много хора, но по принцип се продава в кенчета по 150 мл за 50 л. гориво и струва около 8 лв. В Mr Bricolage днес видях опаковка от 1 л концентрат (1:1000) т. е за 1000 л гориво на цена 21 лв. Излиза 7-8 пъти по-евтино от разфасовките по бензиностанциите или от сипване на Alpin Diesel. Ако има хора които го използват, тичайте докато не са се усетили. То ясно, че тази зима свърши, ама аз си взех за другатаLZ1PER
Коментар
-
Re: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнениеМного добро решение на проблема с паленето през зимата е направено от франсетата от Ситроен. Доскоро карах един такъв. Миналата зима при - 22 палеше от раз. С едно подгряване. Не съм слагал добавки, нито нафта от ОМВ. Просто тялото на горивния филтър (филтъра е със сменяем елемент) е съд с двойна стена. подгрява се от ел. системата, а след загряване на двигателя и от охладителната течност (при загрял двигател). На практика се стартира при наличието на 300 - 400 гр. топла нафта. Пали без проблемиВ момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
До: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Преди няколко години закъсах с паленето на колата на минусови температури и реших да пробвам добавки за повишаване на качеството на нафтата, след кратко проучване на въпроса се спрях на американските добавки Gold Eagle. Diesel Power са серията им за дизели и освен такава за почистване на дизеловата горивна уредба и дюзи, такава за повишаване на цетановото число, има и добавка против гелиране на дизеловото гориво.
Поздрави
Коментар
-
До: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Я кажете откъде може да смучи въздух?
нафтовия филтър го смених вчера с явната мисъл ,че той е виновен.,но вчера го запалих и нямаше ядове,до сутринта,когато почна същата история...
Сложил съм прозрачни маркучи въздуха е след филтера??
Преди филтъра има цедка ,но тя си е там и преди....
Вероятно филтъра не е стегнат добре,но и преди няколко седмици видях ,че има въздух след филтър,но не ми направи впечатление и сега е същото,въздуха се вижда след филтъра..
Коментар
-
До: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнениеЯ кажете откъде може да смучи въздух?
нафтовия филтър го смених вчера с явната мисъл ,че той е виновен.,но вчера го запалих и нямаше ядове,до сутринта,когато почна същата история...
Сложил съм прозрачни маркучи въздуха е след филтера??
Преди филтъра има цедка ,но тя си е там и преди....
Вероятно филтъра не е стегнат добре,но и преди няколко седмици видях ,че има въздух след филтър,но не ми направи впечатление и сега е същото,въздуха се вижда след филтъра..
Сменяй наред.
Коментар
-
До: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Притягат се скобите и филтъра.Пробката на филтъра също.
Не знам за какъв мотор става въпрос....При някои мотори,в горната част на филтъра има и ръчна горивоподкачваща помпа(инжектор).Повечето такива помпи са мембранни и въздух може да смуче през мембраната ако е скъсана(случвало ми се е).Ако проблема е само при палене,може да му пада нафтата(има си клапанчета за това).Може да има дефект и по самия филтър...Аз например съм повреждал филтър при монтаж-за да го притегна по-лесно използвах скоба с верига и при затягането малко се престарах.Та проблема беше,че веригата на скобата беше смачкала леко самия филтър и имаше малка пукнатина в ламарината на филтъра.
Това би било труднооткриваемо,ама случаят беше на камион и през тези филтри там нафтата е под налягане,та двигателя не гасне,а от филтъра пропускаше нафта.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Дизел през зимата (проблеми и решения)
Филтъра е Ман ,предишния беше Филтрон и го слагахме миналата зима на пътя.Двигатела е на Дукато 1.9тд и на филтъра няма подкачваща помпа,вероятно е някъде из гнп-то и по механичен път качва нафта.
По принцип филтрите се затягат на ръка,защото може да се скапе резбата,иначе със скоба се отвива,че гумата се спича и залепва...
Още е студено иначе ще почна наред,
Значи не смуче преди филтъра,защото и там съм сложил прозрачен маркуч и си тече чиста нафта,някъде дявола се крие из тръбите около филтърния елемент..
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар