Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен удар или нешо друго?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Маслен удар или нешо друго?

    От тука всички написали да точат , ми не е така.Уплътнението към студената част на турбото изпуска.Щото лагеретата са се разклимбичкали.Маслената помпа подава на вентилаторчето три бара масло през разшляканото уплътнени на оста на турбината , то го разпрашава с много стотици оборота в секунда.И го подава в горивната камера готово за сгъстяване.По-топличко от нафтова смес.В дизеловия силов агрегат след такова постъпление следва горане в горивната камера.Неконтролирано от нищо друго , освен от спиране на достъп на окислител.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #77
      От: Маслен удар или нешо друго?

      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      От тука всички написали да точат , ми не е така.Уплътнението към студената част на турбото изпуска.Щото лагеретата са се разклимбичкали.Маслената помпа подава на вентилаторчето три бара масло през разшляканото уплътнени на оста на турбината , то го разпрашава с много стотици оборота в секунда.И го подава в горивната камера готово за сгъстяване.По-топличко от нафтова смес.В дизеловия силов агрегат след такова постъпление следва горане в горивната камера.Неконтролирано от нищо друго ,
      освен от спиране на достъп на окислител.
      Tова според мен и най точното определение .
      Логично е да се случва при доста износени двигатели-турбини.
      Съответно и от нередовна смяна на масло или от нискокачественно такова.
      Обаче и сегашните масла са толкова тънки че са малко по гъсти от нафтата.
      Абе я да си караме и да не ни дреме.

      Коментар


      • #78
        От: Маслен удар или нешо друго?

        Като гледам клипчетата и ми се изправят косите, честно казано изумен съм че производителите не са проектирали специална защита, именно при такава ситуация, при всичките мерки за безопасност и т.н., да не направят автоматична защита при маслен удар, вследствие от износено турбо ми е меко казано смущаваща....

        Коментар


        • #79
          От: Маслен удар или нешо друго?

          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
          Като гледам клипчетата и ми се изправят косите, честно казано изумен съм че производителите не са проектирали специална защита, именно при такава ситуация, при всичките мерки за безопасност и т.н., да не направят автоматична защита при маслен удар, вследствие от износено турбо ми е меко казано смущаваща....
          Турбото сравнително рядко създава проблеми докато колата е в гаранция а после производителя не го интересува.

          Коментар


          • #80
            От: Маслен удар или нешо друго?

            Това едно, че става рядко, друго, че има достатъчно симптоми преди това.

            Коментар


            • #81
              От: Маслен удар или нешо друго?

              Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
              Какво налягане вдига турбото? Толкова ли е проблем да се затапи една дупчица 3-4 мм.?
              Никакъв проблем при тези мижави стойности-0.8 до 1.5 ат. Проблема е ,че и турбото е консуматив, но заради цената не ни изнася, а и не се спазват някои основни правила в експлоатацията на турбо-моторите.

              Коментар


              • #82
                От: Маслен удар или нешо друго?

                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                Това едно, че става рядко, друго, че има достатъчно симптоми преди това.
                За един средно грамотен човек ще бъде доста трудно да ги хване тея симптоми.Преди време имах Пасат 3 и започна да погорява масло,просто минах на 15-40 и навъртях още 100 000 за няколко години.Ако бях продължил да си го карам с 10-40 можеше да се случи подобно нещо.Не може да смятаме че Българина ще си купи кола зз 5000 лв и на края на месеца ще иде на ревизия на турбина за незнам си колко.

                Коментар


                • #83
                  От: Маслен удар или нешо друго?

                  Това което си купуваме за по 5000 е било кола някога, сега е отпадък. Иначе при първия ГТП на газ анализатора ще светне, че гори масло. Това за белите държави естествено, тука сме си лайняна дупка и ни харесва.Аз лично съм карал няколко коли със заминало турбо, но никога не ми е правило подобен проблем. Най-фрапиращото беше помпа дюза със скъсана ос на турбината, за 20 км глътна към литър масло.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Маслен удар или нешо друго?

                    На колега с 1,9 помпа дюза, точно ос на турбото скъса на връщане "от морето". Обаче той, стар дападжия, си носил малко масло за доливане, а пък се сетил и да отвие тръбата подаващи масло към турбото и да я запуши (май беше го направил с дребна монета и пак завиване към щуцера). Така се беше прибрал от над 200км. От турбото нищо не ставаше, та купува ново, но мотора си беше наред.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #85
                      От: Маслен удар или нешо друго?

                      Днес успях да сваля турбото и кулера. Турбината няма видими луфтове, но пък от кулера изтече половин литър и нагоре масло. Системата е изцяло промита. Утре идва новата рециклиана турбина и колата е отново в играта.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Маслен удар или нешо друго?

                        Първоначално публикуван от vasilogn Преглед на мнение
                        Днес успях да сваля турбото и кулера. Турбината няма видими луфтове, но пък от кулера изтече половин литър и нагоре масло. Системата е изцяло промита. Утре идва новата рециклиана турбина и колата е отново в играта.
                        Ако не е тайна,колко струва едно рециклиране ?

                        Коментар


                        • #87
                          От: Маслен удар или нешо друго?

                          Зависи каква е турбинката... Преди година правих на BorgWarner BV35 - смяната на цялата средната част с нова (т.е. комплект компресор/турбина+лагери) без управлението, със сглобяване на турбокомпресора и стендови изпитания ми струваше 480лв...Някои турбокомпресори позволяват подмяна само на лагери и уплътнения и ремонта им може да е по-евтин...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Маслен удар или нешо друго?

                            Първоначално публикуван от vasilogn Преглед на мнение
                            Днес успях да сваля турбото и кулера. Турбината няма видими луфтове, но пък от кулера изтече половин литър и нагоре масло. Системата е изцяло промита. Утре идва новата рециклиана турбина и колата е отново в играта.
                            През запушеният въздушен филтър, през картерните вентилации и през уплътнителките на турбото може да засмуче много гняс, за това първата работа, е да се сложи Хубав филтър...
                            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                            Коментар


                            • #89
                              От: Маслен удар или нешо друго?

                              Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                              През запушеният въздушен филтър, през картерните вентилации и през уплътнителките на турбото може да засмуче много гняс, за това първата работа, е да се сложи Хубав филтър...
                              Много ми е кеф да те апострофирам!
                              Само да ми кажеш , на мен и всички в техническия форум , къде е бе дееба контакта на интеркулъра с картерната вентилация!
                              Или по горното обяснение , ако турбинката не смуче добре въздух - начи смуква масълце през уплътненията на мазителната уредба.
                              Мамо мила лели , кой допуска такива дивотии да се пишат тука , Траяне!Четеш ли се преди публикация?
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Маслен удар или нешо друго?

                                Апострофирал ме, моля ти са, не ме разсмивай.. Сега трябва да ти обяснявам елементарни неща за двигателите.. Когато запушиш отвора където смуче, започва да изсмуква през картера, в всяка една малоумна книжка на ползва теля го пише, че запушеният въздушен филтър, може да доведе до увеличена консумация на масло!!! особено пък на турбини 200К+
                                Турбинните двигатели, почти нямат нищо за уплътнение, и все пак маслото не минава, знаещ ли ЩО!

                                Мога да ти го нарисувам даже, кат се казва!!

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bla bla.jpg
Прегледи:1
Размер:176.0 КБ
ID:5788168
                                Пс. Спирам да пиша в този раздел, при положение че трябва да обяснявам неща от първи клас!!!!
                                Последно редактирано от Traqn Savov; 05-05-18, 17:13.
                                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X