Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен удар или нешо друго?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Маслен удар или нешо друго?

    Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
    Да съгласен съм ама от къде толкова много сгорещено масло.
    За да има толкова много, е необходимо да го събира дълго време а няма как да е затоплено всичкото количество,
    Явно цикъла става моментално и се подхранва от сгорещения двигател.
    Значи в случая не е необходимо да е пълен кулера.Просто ще си смуче директно от повердената втулка.
    Нали това имаш впредвид ?
    Маслото може и да си е 'студено' (т.е. - нормално нагрято до стотина градуса на работещ двигател)...
    Сместа се нагрява и гори при сгъстяването в цилиндъра...
    Пълният кулер помага за процеса, защото иначе действа като известен филтър - част от изтеклото от турбината масло може да се утаи в него и да не достигне до горивния процес...
    Но ако турбината почне да хвърля активно масло (разпрашавано от компресорното колело), то логично тази горивно-въздушна смес може и да премине кулера без да се утаи и съответно - да почне да си гори самостоятелно дори и кулера да не е пълен...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #62
      От: Маслен удар или нешо друго?

      Да бе да, парцала!! знаете ли колко бързо вдига критични обороти двигателя, за три секунди!!!
      Ще успееш единствено да премигнеш с миглите за това време...

      той Кулера винаги действа като масло уловител, докато изведнъж това масло не излезе..
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #63
        От: Маслен удар или нешо друго?

        Както се вижда на клиповете - двигателя вдига над критичните обороти, ама все пак издържя няколко минутки...
        Тогава можеш да хвърлиш парцала
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #64
          От: Маслен удар или нешо друго?

          Най добре е като се повиши разхода на масло в турбо двг да се направи комплексна проверка от къде е разхода.
          Ама нали пали и върви ще долеем и газ.
          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

          Коментар


          • #65
            От: Маслен удар или нешо друго?

            Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
            Да бе да, парцала!! знаете ли колко бързо вдига критични обороти двигателя, за три секунди!!!
            Ще успееш единствено да премигнеш с миглите за това време...

            той Кулера винаги действа като масло уловител, докато изведнъж това масло не излезе..
            Знам. И ако имаш парцал за тази цел, имаш време и да я загасиш, ако не можеш с друго. Иначе наистина си заслужаваш изваждането.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #66
              От: Маслен удар или нешо друго?

              Гаси се на най-високата предавка като е механична кутията.
              Ако има клапа, може да си угасне и от ключа.
              На автомат - парцал. Или в най-лошия случай каране на скорост с натискане на спирачката, докато спре. В зависимост каква е причината за проблема, може и да няма големи последствия, ако просто се предотвратят свръхоборотите.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #67
                От: Маслен удар или нешо друго?

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Маслото може и да си е 'студено' (т.е. - нормално нагрято до стотина градуса на работещ двигател)...
                Сместа се нагрява и гори при сгъстяването в цилиндъра...
                Пълният кулер помага за процеса, защото иначе действа като известен филтър - част от изтеклото от турбината масло може да се утаи в него и да не достигне до горивния процес...
                Но ако турбината почне да хвърля активно масло (разпрашавано от компресорното колело), то логично тази горивно-въздушна смес може и да премине кулера без да се утаи и съответно - да почне да си гори самостоятелно дори и кулера да не е пълен...
                Точно такова нещо знам че се случва от хора с доста опит с турбини, които са ни предупреждавали за тая възможност. Самата турбина си захранва двигателя с масло.

                Коментар


                • #68
                  От: Маслен удар или нешо друго?

                  Не, просто кулера е най отдолу и става като маслен утаител, там започва да се трупа масло, и някъде като я подгониш го вдига.....

                  Другият начин е профилактично да се изчиства, ама много занимавка,
                  кой ще се занимава, нали е по пекано да се чудиш как да я угасиш на улицата..
                  Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                  Коментар


                  • #69
                    От: Маслен удар или нешо друго?

                    Колеги преди 4 години имах Мерцедес CLS 320 автоматик... та на него без да гори масло и без никакви признаци му се скапа турбото на магистралата, и не огасна на скорост. Автоматика нещо се шашна или скапа - не го знамам понеже имах гаранция от дилъра и директно ми върнаха парите за колата, просто малко преди да спре и да изгасне все едно изключи от скорост. Оборотомера отиде на макс и стана страшна пушилка. Угасихме го със навита на руло стелка навряна в изкубаната тръба на въздушния филтър, гасне веднага. На мотора уж нищо му нямаше запалих го още два пъти и на празен ход работеше добре но като му дадох малко гас пак почваше да се форсира и пак стелката в тръбата... Какво се случи със скоростите не знам....
                    0-

                    Коментар


                    • #70
                      От: Маслен удар или нешо друго?

                      При камионите на някой интеркулери има автоматичен дренаж. Не знам на какъв принцип сработва, но понякога прокапва. Причината за маслото може да е от картерни газове. От турбина ми се случи да загуби мощност камиона, турбината започна да стърже и около 20км карах така. От автоматичния дренаж изтекоха около 2л масло. Най лесно се източва маслото, като със самонарезка се пробие дупка. След като изтече маслото самонарезката се навива и запушва дупката.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Маслен удар или нешо друго?

                        Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                        Най лесно се източва маслото, като със самонарезка се пробие дупка. След като изтече маслото самонарезката се навива и запушва дупката.
                        Единият бръмбър който ми бръмчи в главата от няколко дни след идеята на "Траян" за дупчица в кулера излетя. Нещо такова като пробка мислех и аз.
                        Остана втория. Ели е възможно от тръгнал да се запушва катализатор да се вдига налягането в изпускателния тракт и да намира отдушник през турбото с масло в кулера?
                        Кулера ми се е омаслил, на пръчката видима промяна в нивото на маслото няма, маркучите на турбото отвътре като бръкна с пръст има чернилка, но "не тегне" от масло.
                        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                        Коментар


                        • #72
                          От: Маслен удар или нешо друго?

                          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                          Най лесно се източва маслото, като със самонарезка се пробие дупка. След като изтече маслото самонарезката се навива и запушва дупката.

                          Ако не друго, поне ще знаеш защо пуши черно на смърт и не върви.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Маслен удар или нешо друго?

                            Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение

                            Ако не друго, поне ще знаеш защо пуши черно на смърт и не върви.
                            Какво налягане вдига турбото? Толкова ли е проблем да се затапи една дупчица 3-4 мм.?
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • #74
                              От: Маслен удар или нешо друго?

                              Налягането е различно за всеки двигател.
                              Това за дупчицата... ще приема, че си правиш ташак, защото не е сериозно да се коментира подобно нещо в технически форум.
                              Само ще те попитам, толкова ли е сложно да се свали една скоба?

                              Коментар


                              • #75
                                От: Маслен удар или нешо друго?

                                [QUOTE=dimich87;3317226]При камионите на някой интеркулери има автоматичен дренаж. Не знам на какъв принцип сработва, но понякога прокапва.
                                Аз поне не съм виждал автоматика на Интеркулер при МАN има ей тая игра завита най-отдолу на кулераНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20180428_225502.jpg
Прегледи:1
Размер:506.1 КБ
ID:5787692Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180428_225339.jpg
Прегледи:1
Размер:406.3 КБ
ID:5787693.
                                На Mercedes и Daf са си най-обикновени радиатори.
                                Варианта с видия си важи и съм виждал ,но това на камиони.
                                За лека кола незатегната скоба на маркуч преди интеркулера или след направо си гърми.Ако кулера е с алуминиеви страни там е друго даже и гайка 6мм да завари някой и болче за мен ,ще работи.
                                Но повечето са с пластмасови страни ,и като турбината натика масълце то пък прецаква сглобката между пластмасата и питата .И кулера е доволно омаслен.
                                Това разбирасе са си мои размисли.
                                Последно редактирано от xarsi; 28-04-18, 23:39. Причина: допълване
                                Мартин Димитров
                                УАЗ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X