Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен удар или нешо друго?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Маслен удар или нешо друго?

    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
    Не можеш да го дупчиш.Тогава пък дебиломера (дебитометърът ) ще се намеси в схемата и...
    Кое не мога да дупча? На тоя мотор съм махнал каквото се сетиш,че може да се маха - и съм извеждал картерната вентилация навън, без кеч кен, затрих егр-а, махнах клапата за плавно гасене, изхвърлих всички соленоиди без Н75 дебитомера така и не разбра и колата пееше(и все още де)
    Ако става въпрос за дупчене на кулера обясних ,че колегата сешегува и поясних какво ще последва от поставянето на тази "пробка"
    Последно редактирано от Juiced; 26-04-18, 16:13. Причина: .
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #47
      От: Маслен удар или нешо друго?

      Аз така си приказвам.Не съм некой да поправя конструкторите.Ма много успешно връщам във вид излязъл от фабриката.
      И си оправете заглавието на темата.В тази не става дума за маслен(хидравличен ) удар.Некъв там по-скоро за неограничено покачване на обороти на мотора в следствие добавъчно гориво от мазителната система!
      При маслен(Хидравличен ) удар щяхме да имаме биела на Ес в цилиндровата втулка , скъсан КВ , или още нещо.
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #48
        От: Маслен удар или нешо друго?

        Верно е, че е грешно маслен удар да се нарече.
        Обаче след като си загасих някога моята(не сегашната) на скорост, стартера не можа да превърти именно заради останало масло в цилиндрите. Като отвих свещите и завъртя та изхвърли маслото. Нямах нищо криво, а причината при мен беше счупено бутало.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #49
          От: Маслен удар или нешо друго?

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Верно е, че е грешно маслен удар да се нарече.
          Обаче след като си загасих някога моята(не сегашната) на скорост, стартера не можа да превърти именно заради останало масло в цилиндрите. Като отвих свещите и завъртя та изхвърли маслото. Нямах нищо криво, а причината при мен беше счупено бутало.
          Добре де,това е много масло.При положение че системата събира 4литра,колко е необходимо да напълни кулера,да гори че и да остане е цилиндрите.
          Не мога да схвана цялата хронология. Все пак маслото е течно,и не е разпрашено като нафтата от дюзите.
          След връщане на контактния ключ дюзите спират,как ще продължи последователноста на горенето ?
          Абе пази боже да не ме стига,ама малко ми е тъмно !!!

          Коментар


          • #50
            От: Маслен удар или нешо друго?

            Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
            Надявам се да се шегува щото иначе темата да отива за бисери ....
            На СамолеДа P.A.C.-ковете имат дупчица под "интеркурера" охладителя за да се изтича водата-конденза от там, а струва 60 милиона долара..
            Можеш да прецениш дали се шегувам.

            Е някой идиотс ако пробие заешка дупка, няма да проработи, 0,5 мм максимом!!!.
            Минуса е че, ще ти мокри масло от там, ама като не щеш да правиш турбина сегменти и двигател и това е начин..
            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

            Коментар


            • #51
              От: Маслен удар или нешо друго?

              Процедурата е проста
              Засмуква гориво-въздушна смес (въздух с маслени пари, маслени пръски и т.н.), които при такта на сгъстяване се самозапалват...
              И процеса се ускорява - колкото по-високи обороти - толкова повече маслени пръски/гориво...
              Спираш дюзите, ама двигателя продължава да се ускорява заради 'самоизяждането' на маслото... Единственият начин да спреш двигателя (освен натоварването му разбира се) е да му спреш въздуха, защото чрез него постъпва и 'горивото'....
              Работата в този режим няма нищо общо с нормалната работа на двигателя, защото няма тайминг на запалване, няма точно смесообразуване - няма нищо... Когато му дойде... Затова и звукът му е различен, и пушекът
              А за предложението на Траян - не виждам нищо смешно - това решение може да работи доста успешно...
              Защото дебитът на въздуха през такава дупчица би бил пренебрежим за възможностите на турбината, а в същият момент - достатъчен за успешно осушаване на кулера...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #52
                От: Маслен удар или нешо друго?

                Аз видях скудо дизел, дето беше вдигнало 11 000 оборота по винешкият баир на 3-та на един познат, му викам абе ти ненормален ли си кви са тия обороти дето ги вдигна.

                Изкарахме интеркулера, изтече още литър и половина масло от там..

                То си стои там мирно и тихо, и като я подгониш, и въздуха се нагрее на 200 300 градуса, започва да го изпарява, и тогава разбираш че колата ти не е вървяла до сега, може и още..
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • #53
                  От: Маслен удар или нешо друго?

                  Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                  Добре де,това е много масло.При положение че системата събира 4литра,колко е необходимо да напълни кулера,да гори че и да остане е цилиндрите.
                  Не мога да схвана цялата хронология. Все пак маслото е течно,и не е разпрашено като нафтата от дюзите.
                  След връщане на контактния ключ дюзите спират,как ще продължи последователноста на горенето ?
                  Абе пази боже да не ме стига,ама малко ми е тъмно !!!
                  То има няколко сценария.
                  В случая е най-безопасния. Турбото пуска по малко масло, то се носи във въздуха в колектора, и в кулера се трупа по някои ъгли, чупки и теснини. Като стигне някакво количество, а и при над определена скорост на въздуха който минава през кулера (респективно при над определени обороти), маслото почва да се откъсва и да се увлича с въздуха към цилиндрите...което води до още увеличаване на оборотите защото маслото е и гориво... от там ефектът става лавинообразен, все повече масло се увлича с все повечето въздух... и те така...
                  Последно редактирано от cecoa1; 26-04-18, 19:23.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #54
                    От: Маслен удар или нешо друго?

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    Процедурата е проста
                    Засмуква гориво-въздушна смес (въздух с маслени пари, маслени пръски и т.н.), които при такта на сгъстяване се самозапалват...
                    И процеса се ускорява - колкото по-високи обороти - толкова повече маслени пръски/гориво...
                    Спираш дюзите, ама двигателя продължава да се ускорява заради 'самоизяждането' на маслото... Единственият начин да спреш двигателя (освен натоварването му разбира се) е да му спреш въздуха, защото чрез него постъпва и 'горивото'....
                    Работата в този режим няма нищо общо с нормалната работа на двигателя, защото няма тайминг на запалване, няма точно смесообразуване - няма нищо... Когато му дойде... Затова и звукът му е различен, и пушекът
                    А за предложението на Траян - не виждам нищо смешно - това решение може да работи доста успешно...
                    Защото дебитът на въздуха през такава дупчица би бил пренебрежим за възможностите на турбината, а в същият момент - достатъчен за успешно осушаване на кулера...
                    Да съгласен съм ама от къде толкова много сгорещено масло.
                    За да има толкова много, е необходимо да го събира дълго време а няма как да е затоплено всичкото количество,
                    Явно цикъла става моментално и се подхранва от сгорещения двигател.
                    Значи в случая не е необходимо да е пълен кулера.Просто ще си смуче директно от повердената втулка.
                    Нали това имаш впредвид ?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Маслен удар или нешо друго?

                      Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                      Да съгласен съм ама от къде толкова много сгорещено масло.
                      За да има толкова много, е необходимо да го събира дълго време а няма как да е затоплено всичкото количество,
                      Явно цикъла става моментално и се подхранва от сгорещения двигател.
                      Значи в случая не е необходимо да е пълен кулера.Просто ще си смуче директно от повердената втулка.
                      Нали това имаш впредвид ?
                      Така ще го смукне , та ша фръкнат оборотите на строшен мотор.Но и не забравяй , че в интеркулъра има отложени резерви за утвърждаване на ефекта.Не е измислен за маслено депо на изпърдяла турбина.
                      Аз такава повреда бих я сравнил само с израза "ей как ни изненада тоа снег и тая зима" ...
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Маслен удар или нешо друго?

                        Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                        Аз видях скудо дизел, дето беше вдигнало 11 000 оборота по винешкият баир на 3-та
                        Как и с какво са констатирани тия 11 000 оборота?

                        Коментар


                        • #57
                          От: Маслен удар или нешо друго?

                          Помислих че е пистарка по баира.. а то не ми било пистарка, най ми било баничарка, така ги измерих
                          Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                          Коментар


                          • #58
                            От: Маслен удар или нешо друго?

                            Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                            На СамолеДа P.A.C.-ковете имат дупчица под "интеркурера" охладителя за да се изтича водата-конденза от там, а струва 60 милиона долара..
                            Можеш да прецениш дали се шегувам.

                            Е някой идиотс ако пробие заешка дупка, няма да проработи, 0,5 мм максимом!!!.
                            Минуса е че, ще ти мокри масло от там, ама като не щеш да правиш турбина сегменти и двигател и това е начин..
                            не става като стигне да работи с гориво от там. Тичаш с парцала, може и с клапа
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #59
                              От: Маслен удар или нешо друго?

                              Ясно е че си е гранде проблем.
                              Какво можем да направим ако ни е случи за да намалим щетите.
                              Както всички знаем ако не се предприеме нищо двигателя е скрап.
                              Според мен ако е колата в движение.
                              1Спиране
                              2 Връщане на конталтен ключ
                              3.Съеденител Някаква по висока предавка 3-4 та и пускане на съединител.
                              Доста рисково и неприятно но,май няма друга опция !

                              Коментар


                              • #60
                                От: Маслен удар или нешо друго?

                                Кво ще направиш на болшинството котури като спреш, въртиш ключа и я обикаляш?
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X