Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен удар или нешо друго?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Маслен удар или нешо друго?

    Първоначално публикуван от Николай Шишков Преглед на мнение
    Пушека непрогледно гъст ли беше или по скоро като лека мъгла?
    На преглед при гинеколог - " ..Жената малко бременна ли е или много бременна ?..."
    Извинявам се за спама.

    Коментар


    • #32
      От: Маслен удар или нешо друго?

      Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
      На преглед при гинеколог - " ..Жената малко бременна ли е или много бременна ?..."
      Извинявам се за спама.

      Добре ако искаш ти го питай дали е бил масло или неправилна нафта....

      Коментар


      • #33
        От: Маслен удар или нешо друго?

        Първоначално публикуван от Николай Шишков Преглед на мнение
        Клапата е знам много добре какво представлява и точно затова се съмнявам че ще угаси мотора. Но ми стана много любопитно и ще тествам.
        Две на ръка е че дори и това еку не е толкова малоумно и при такива критични обороти ще си затваря сам клапата за само защита... Пак казвам не твърдя че съм прав и затова ще експериментирам
        Ще затваря ако му е написано в програмата.
        А за първото, лесно може да се пробва.
        От лоша нафта няма шанс.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #34
          От: Маслен удар или нешо друго?

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Ще затваря ако му е написано в програмата.
          А за първото, лесно може да се пробва.
          От лоша нафта няма шанс.
          При ппх ако не се лъжа затваряше не съм сигорен.
          А за нафтата нямах предвид лоша като качество... Имах предвид като впръскване. Не мисля че съм достатъчно уграмотен за да разяснявам за работата на вп44...

          Коментар


          • #35
            От: Маслен удар или нешо друго?

            Няма VP44 при тоя мотор.
            И клапата не затваря при никакви други режими освен гасене от ключа.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #36
              От: Маслен удар или нешо друго?

              Първоначално публикуван от Николай Шишков Преглед на мнение
              При ппх ако не се лъжа затваряше не съм сигорен.
              А за нафтата нямах предвид лоша като качество... Имах предвид като впръскване. Не мисля че съм достатъчно уграмотен за да разяснявам за работата на вп44...
              Ти добре ,че си грамотен за вп44, а грамотен ли си за вп37 каквато е помпата на текущият мотор. Иначе той е доста кораво бичме, няма как да се запали масло от картерната вентилация защото минава през клапа и тя освен да задържа парите при ниски обороти ,кондензира парите при високи обороти. Клапата за плавно гасене е с пружина, веднага щом соленоида изпусне вакума при гасене , пружината затваря веднага. Доста е корава пружината пробвал съм да я задвижа на изгасен мотор, зор е. А турбината на тди-то е доста кекава, може спокойно да си пропусне масълце. Иначе като цяло хубав мотор.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #37
                От: Маслен удар или нешо друго?

                Все си мисля че правилно съм написал че не съм грамотен...

                Коментар


                • #38
                  От: Маслен удар или нешо друго?

                  Пробиваш 0.5 мм дупчица под интеркулера и си ти, няма да ти се трупа масло...
                  Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                  Коментар


                  • #39
                    От: Маслен удар или нешо друго?

                    Преди няколко години за пръв път видях и не вярвах на очите си скъсани болтове на маховик от същия случай.
                    Само че автомобила беше Форд Мондео.
                    Всичко беше манджа в двигателя.Бутала,биели,главата всичко беше за боклука.
                    Тогава така и не разбрахме защо се е форсирала колата на макс.
                    Бяхме набедили нафтовата помпа,че нещо е заяла.
                    Добре че не се заловихме да оправяме двигателя.

                    П.П. Обаче май на Траян идеята е супер,не знам дали няма да повлияе нещо на процеса на смучене от колера.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Маслен удар или нешо друго?

                      Надявам се да се шегува щото иначе темата да отива за бисери ....
                      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                      Коментар


                      • #41
                        От: Маслен удар или нешо друго?

                        Той със сигурност се шегува, най-малкото защото турбото ще пренадува постоянно за да догони налягането искано от екуто и мерено от МАП-а, който е след кулера. Единствения сигурен начин да отделиш маслото от кулера и пътищата е да сложиш преди това сепаратор на маслените пари. Има всякакви предложения от китайски до заводски решения в други автомобили и камиони. Те тогава имаш ли масло по пътищата и в кулера ще си знаеш ,че е от турбото.
                        Иначе вагена има прекъсвач на 4800 об и няма как да върти повече от това по собствено желание.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • #42
                          От: Маслен удар или нешо друго?

                          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                          ...
                          Иначе вагена има прекъсвач на 4800 об и няма как да върти повече от това по собствено желание.
                          Е да де, ама прекъсвача работи чрез управление на основното гориво - нафтата, и при масления разгон съответно прекъсвача не работи, щото горивото е станало друго То и затова става белята де - вдига над максимално допустимите обороти, често смесено и с детонации.....
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Маслен удар или нешо друго?

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Е да де, ама прекъсвача работи чрез управление на основното гориво - нафтата, и при масления разгон съответно прекъсвача не работи, щото горивото е станало друго То и затова става белята де - вдига над максимално допустимите обороти, често смесено и с детонации.....
                            И оставането без масло не е за пренебрегване в тоя случай

                            Коментар


                            • #44
                              От: Маслен удар или нешо друго?

                              Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                              Той със сигурност се шегува, най-малкото защото турбото ще пренадува постоянно за да догони налягането искано от екуто и мерено от МАП-а, който е след кулера. Единствения сигурен начин да отделиш маслото от кулера и пътищата е да сложиш преди това сепаратор на маслените пари. Има всякакви предложения от китайски до заводски решения в други автомобили и камиони. Те тогава имаш ли масло по пътищата и в кулера ще си знаеш ,че е от турбото.
                              Иначе вагена има прекъсвач на 4800 об и няма как да върти повече от това по собствено желание.
                              Не можеш да го дупчиш.Тогава пък дебиломера (дебитометърът ) ще се намеси в схемата и...

                              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                              И оставането без масло не е за пренебрегване в тоя случай
                              Много си прав , но кво му пука на моторът кое първо го е строшило.Некъде из темите Ясен рече да се лекува болестта , а не симптома.А основното заболяване е , че повечето карат , докато се счупи.Някои от тарикатлък , други от кинтонемия , трети толкова си знаят за поддръжката и профилактиката на системите.
                              Някога битуваше мнението , че мотор се не плаши от раздаване на газта.То и умрел се не плаши кво ша прайш с него после!
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Маслен удар или нешо друго?

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Е да де, ама прекъсвача работи чрез управление на основното гориво - нафтата, и при масления разгон съответно прекъсвача не работи, щото горивото е станало друго То и затова става белята де - вдига над максимално допустимите обороти, често смесено и с детонации.....
                                Точно оттук идва извода ,че покачването на оборотите не е пожелание на помпата и е следствие на маслен удар. Махаме картерната вентилация като вариант щото количеството минаващо оттам е минимално и е недостатъчно за рънауей.
                                Излиза ,че турбото изпуска откъм компресора.... Проверяваме маслото и излиза ,че не е мръднало много и следва рециклиране на турбото, смяна на кертриджа или смяна с "като ново"...
                                Това за този мотор, ако не е имал никакви симптоми преди това.
                                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X