Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел vs Бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дизел vs Бензин

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Явно имало във форума хора, които не се интересуват от най-голямото офроуд рали и си нямат хабер от понятие ...
    А спри да се изливаш и вземи си потърси малко информация какви са колите на победителите в Дакар от едно известно време насам. Да те питам аз, като си такъв голям специалист, като трябва да минеш -стотин километра със състезателно темпо какво правиш с бензина?
    Караш бензина до пръсване!Дакар го следя и съм наясно ,но не е критерии за състезание N1 в автомотоспорта с най-големи натоварвания.Коли съм карал всякакви покрай монтьорската си дейност и всичките незабравящи се са бензин,няма да ги изброявам ,но има много екзотики от достъпно ниво автомобили,някои от порядък клас .Не става въпрос за спортни само.Излизам с 1.6 75к.с. без турбо и спортни екстри,само стандартно пипнати неща,на всеки дизел от подобен клас.Магистрала,драг ,дефиле каране и така с всяка група кубатури бендин -дизел ,с и без турбо .Тоя клас имам на разположение освен Фронтерата,но мога и друго да намеря за сравнение.И не съм специалист,знам много неща от практиката и това ми стига и за правене и за каране .Иначе темата за бензин vs дизел е стара като света, но фактите за по -безпроблемна работа са за бензина .Мустанг,Корвет,Ламбо,Косуърти,Twin turbo charger мотори на Мицубиши 3000,Додж,М power ,най -добрите разработки ,RS и много други ,дизел нямат.Факт.
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • От: Дизел vs Бензин

      И аз бих повозил бързия колега на сиида от подписа. Автомат е. Пък после ще пием бира!

      п.с. проблема е, че е наличен само събота и неделя.

      Коментар


      • От: Дизел vs Бензин

        Хаха, много брЪзи тея дизели бре
        Ами аз съм навит ако ми намерите 1.4TFSI/DSG Ама дето се вика - първо пробвайте маслинката на задника
        Дори сухите цифри навярно ще ви откажат - 1.6 дизелака не вярвам да ускорява до 100 за под 9.8сек... По-слабичкия 1.4TFSI ускорява за 8.8., По-якия (170к.с. недостижими мощности за стандартен 1.6 дизел) - за 7.7 сек....
        Това би трябвало да ви подскаже, че наистина са различни класове...
        И да, карам съвременен дизел (с по-добра кутия отколкото DSG ) ... Ама нека бъдем реалисти де, и да не казваме на черното - бяло
        Гледам интересно сравнение - съвременните 1.4 турбобензинката 150к.с. на голфа е по-бърза с около 0.3сек 0-100 от 2.0 турбодизела 150к.с., като и двете са с DSG
        Последно редактирано от slowtraveler; 09-03-18, 20:17.
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Дизел vs Бензин

          Въпрос на нужди и предпочитания, а иначе тема на постоянни дебати по автомобилните форуми. Ще си позволя да цитирам едно от най-смислените мнения които съм попадал по въпроса:

          “Доста необосновано изказване ... в което няма много истина. Но това е нещо нормално - много голяма част от изказваният тука са чисто и просто мерене на пи*ки. Все пак смятам, че всички тук са завършили поне 5 клас и владеят някаква проста математика.
          В Ако погледнем един и същи модел кола, с горе-долу еднакви по мощност двигатели съвсем лесно можем да си направим сметки кое гориво е по-евтино и с колко.
          Един прост пример с Гоуфо (понеже гледам, че доста се спомена техният прословут 1,8Т) - по официални данни 1,8Т гори 8,9л/100км разход при смесен цикъл (градско/извънградско), което значи за 1000км - 89 литра газ - което е около 120лв. Същото возило, обаче оборудвано с 1,9TDI - 150 кс. по същите официални данни гори 5,3 л/100км при смесен цикъл, за 1000км - 53 литра нафта - около 137 лв.
Та какво стана - явно след едни сметки като за 4 клас стигаме до извода че газта е по-евтина с цели 17лв. за 1000км или още 170лв за 10 000км или 1700лв за 100 000км. ... Но да ми разправяте такива фантасмагории че икономисвате по 5 000 лв. за 1-2 години от това че карате на газ, а не на нафта ... това си е чиста доза самозалъгване, да не говорим че всички от вас палят първо на бензин докато позагрее возилото и стопли изпарителя, така че разликата определено може да се стопи. До това колко е безопасно и т.н. - всичко зависи от това как се поддържа колата. Както има бараки сред дизеловите коли, така съществуват и бараки сред газаджиите.
Важното е колите да ни вършат работа.”

          Сметките са при други цени, но съотношението между цените на газ/бензин/дизел е същото и сега.


          Коментар


          • От: Дизел vs Бензин

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Хаха, много брЪзи тея дизели бре
            Ами аз съм навит ако ми намерите 1.4TFSI/DSG Ама дето се вика - първо пробвайте маслинката на задника
            Дори сухите цифри навярно ще ви откажат - 1.6 дизелака не вярвам да ускорява до 100 за под 9.8сек... По-слабичкия 1.4TFSI ускорява за 8.8., По-якия (170к.с. недостижими мощности за стандартен 1.6 дизел) - за 7.7 сек....
            Това би трябвало да ви подскаже, че наистина са различни класове...
            И да, карам съвременен дизел (с по-добра кутия отколкото DSG ) ... Ама нека бъдем реалисти де, и да не казваме на черното - бяло
            Гледам интересно сравнение - съвременните 1.4 турбобензинката 150к.с. на голфа е по-бърза с около 0.3сек 0-100 от 2.0 турбодизела 150к.с., като и двете са с DSG
            Аз същото се опитах да насоча Фнманието на феновете на дизела към това поколение и димесия бензинови мотори, но стъпих накриво с един от тях (дано не ме напипа пак ), така и не разбрах какво ще противопостави на тези бензинки (освен друга бензинка). В диапазона 1.0 - 1.6 повечето производители пуснаха чудесни бензинови моторетки със спекове и поведение недостижими от дизелите със същите кубатури.
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • От: Дизел vs Бензин

              На Леман, десетина години мачкаха само дизели. Първо две години Пежо с V12 и около 800 коня, после Ауди V10 TDI има поне шест, седем поредни години.
              Огромен въртящ момент, нисък разход. Имаха рестриктори на входящия въздух по спомен.
              При еднактв брой обиколки, бензинкитре зареждаха два пъти, дизелите веднъж.
              Та споменатия по-нагоре пример с Аудито не е уан оф.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Дизел vs Бензин

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Хаха, много брЪзи тея дизели бре
                Ами аз съм навит ако ми намерите 1.4TFSI/DSG Ама дето се вика - първо пробвайте маслинката на задника
                Дори сухите цифри навярно ще ви откажат - 1.6 дизелака не вярвам да ускорява до 100 за под 9.8сек... По-слабичкия 1.4TFSI ускорява за 8.8., По-якия (170к.с. недостижими мощности за стандартен 1.6 дизел) - за 7.7 сек....
                Това би трябвало да ви подскаже, че наистина са различни класове...
                И да, карам съвременен дизел (с по-добра кутия отколкото DSG ) ... Ама нека бъдем реалисти де, и да не казваме на черното - бяло
                Гледам интересно сравнение - съвременните 1.4 турбобензинката 150к.с. на голфа е по-бърза с около 0.3сек 0-100 от 2.0 турбодизела 150к.с., като и двете са с DSG
                На гоуф 105 коня ,мога да излезна с всеки Фокус -мокус бензин 2010,2011 ,а защо не и с новата Фиеста нищо че е с по-малка кубатура.На първата Жигула правех 120 на трета,с по новооо....,бензин направо цепят мрака.А със стар редови 6так ,5000 кубика с три скорости на един Форд 500 ,на едно Ауди 100 А6 дизелова пушка му изкарахме водите ,защото просто не си прецени възможностите в ситуацията.Лошо е да го натиска голема американска муцуна на къса дистанция изодздадзе и кара ,кара и умря изведнъж.....само пушек.Дизели кво да ги правиш ......Колеги дизелджии ,всеки с избора си ,ма не ги изкарвайте много здрави и безпроблемни,то само колекторит е да им видиш на най-новите дизели кви са чисти.Хигиената на мотора отвътре е много важна за работата и динамиката му,а чист дизел.няма.
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • От: Дизел vs Бензин

                  Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                  Караш бензина до пръсване!Дакар го следя и съм наясно ,но не е критерии за състезание N1 в автомотоспорта с най-големи натоварвания. ...
                  Но е баш състезание, в което се проявява едно от предимствата на дизела - по-голямата икономичност, която позволява с едно количество гориво да се измине по-голямо разстояние. Което си е всякак от значение, когато трябва да караш не 20-30-км специален етап, а -стотин километра по места, където бензиностанции не е като да са често срещани, да не кажем, че хич ги няма ...

                  А иначе, споровете, в които сте се впуснали, са тъпо и безсмислено предъвкване на неща, които са приказвани повече от веднъж. Ама понеже е петък вечер - продължавайте да си пишкомерствате!
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Дизел vs Бензин

                    Да взема да ви вкарам още една въпросителна (тя темата се изроди още на втора страница , така че не се притеснявам ) :
                    Та ...Мазда , решили отново да монтират ванкела (да не се бъркат пернишките БОСове - не е винкел..) .
                    И ся кой колко въртящ момент и къде му е момента - всички бензини и дизели гледат 3Д кино.....
                    Заявяват - 0 % вредни емисии... за разход - нито думичка , аз си знам де - кон дето бачка - яде.
                    Знаем какво е ванкел и защо не се е наложил ...ама сега , замислям се . Особенно при налагащите се еконорми.
                    Айретен, оправили някакъв проблем заложен заводски в мотор на Тойота ... крив съм щастлив , ако някой има повече инфо ?

                    Коментар


                    • От: Дизел vs Бензин

                      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                      Колега Фастер искам само да Ви запитам дали сте карали модерен дизел след 2010?
                      Заповядайте на моя Гоуф комби дето е само 105 кс и 1.6 тди за проба.
                      Излъчете ми автомобил по Ваш избор бензин до 150 кс и на газ.
                      Да се пробваме на ралийно каране
                      Аз съм с ДСГ скоростна кутия и за част от секундата е свалил от 7-ма на 3-та скорост
                      1. Какво означава ралийно каране?
                      2. Какво залагаш?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • От: Дизел vs Бензин

                        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                        Караш бензина до пръсване!Дакар го следя и съм наясно ,но не е критерии за състезание N1 в автомотоспорта с най-големи натоварвания.Коли съм карал всякакви покрай монтьорската си дейност и всичките незабравящи се са бензин,няма да ги изброявам ,но има много екзотики от достъпно ниво автомобили,някои от порядък клас .Не става въпрос за спортни само.Излизам с 1.6 75к.с. без турбо и спортни екстри,само стандартно пипнати неща,на всеки дизел от подобен клас.Магистрала,драг ,дефиле каране и така с всяка група кубатури бендин -дизел ,с и без турбо .Тоя клас имам на разположение освен Фронтерата,но мога и друго да намеря за сравнение.И не съм специалист,знам много неща от практиката и това ми стига и за правене и за каране .Иначе темата за бензин vs дизел е стара като света, но фактите за по -безпроблемна работа са за бензина .Мустанг,Корвет,Ламбо,Косуърти,Twin turbo charger мотори на Мицубиши 3000,Додж,М power ,най -добрите разработки ,RS и много други ,дизел нямат.Факт.
                        Спецялно за М power и по точно V10 мотора наясно ли си как се подържа и какво трябва да,се сменя на определени км. ? Отделно от тия модели където си изброил нито една няма мотор за дълъг пробег.
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • От: Дизел vs Бензин

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          На Леман, десетина години мачкаха само дизели....
                          Провери какви са били правилата - неслучайно го споменах преди това... Просто правилата даваха огромно предимство на дизела....
                          Не знам дали някъде се пази архив от техническите правила - съжалявам, че не направих копие на времето - разликата в изискванията, обемите и т.н. бяха очебийни...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Дизел vs Бензин

                            Защо се гледа чак на ЛьоМан.На Калояново в големите класове дизел няма.М-ки те мачкат всичко от години.Дизел най много до 30000куб и нагоре са само бензинки.

                            Коментар


                            • От: Дизел vs Бензин

                              Баааа, не съм ходил на Калояново, ама там със самолетни и корабни двигатели ли карат? 30 литров двигател си е сериозно нещо
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Дизел vs Бензин

                                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                                Ако е бензин хубу, ама като ще му слагам газ, по добре дизел! Накарах се на газ! Дет ще зареждам от Сандански до Варна 3 пъти, дето ще гадая всеки път кога ще изгасне за газ, та ще се преосигурявам и с бензин, дето ще търча през два града та в трети да търся читави майстори газаджии, и един куп още простотии 10 години - мерси! От 5 години нямам вече такива ядове!
                                По-лесно ще намериш газаджия, отколкото дизелджия. Лично проверено. Скоро обмислям да пускам тема за вторите, чудя се още занимава ли ми се да го търся, или да си карам така.
                                Ford Maverick II 2.3 XLT
                                Ford Mondeo MK5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X