Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел vs Бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дизел vs Бензин

    Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
    ...същия запад който ни спъва да нямаме...
    Какво пък ни спъвал "запада"?
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Дизел vs Бензин

      Горната картинка е много вълнуваща, но всъщност какво показва?
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • От: Дизел vs Бензин

        Наличие на АЕЦ по света
        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

        Коментар


        • От: Дизел vs Бензин

          Ако сложиш една за ТЕЦ-овете, контурите на континентите няма да се виждат (то нищо няма да се вижда) от балончета. А това какво би показвало?
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • От: Дизел vs Бензин

            Та пак съвсем по темата ... дизела със сигурност не е подходящ за кратки пробези и каране само докато загрее, а той не стопля бързо, освен ако няма помощно средство. Какво имам предвид, мяташ се сутрин до работа дето е на 3 - 5 км, дори и лятото тамън е затоплил и го спираш. На връщане пак така. Още повече ако е с разните му там филтри за твърди частици, които се затлачват за нула време и съответно събота неделя трабва да се изкара за 40 - 50 км и да се издуха, за да не се затлачи съвсем и да стане проблем.

            Коментар


            • От: Дизел vs Бензин

              Странно защо тогава, Ферозата ми пада до 10 на 100 лятото и качва на 14 през зимата. Все къси пробези до 5-6 км.
              Бавно загряват комън рейлите. Кията ми е допотопен дизел и загрява за норматив.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Дизел vs Бензин

                Моят комън рейл загрява много бързо, но зимата пак ми е по-висок разходът... Както и с бензина... Просто по-дълго време 'трака' на място - я размразяване, я изчакване на някой пързалящ се на кръстовището колега...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Дизел vs Бензин

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Странно защо тогава, Ферозата ми пада до 10 на 100 лятото и качва на 14 през зимата. Все къси пробези до 5-6 км.
                  Бавно загряват комън рейлите. Кията ми е допотопен дизел и загрява за норматив.
                  Колега горе спомена за допълнителното подгряване.При мен парното духа топло докато затворя вратите на гража .Дизел комънрейл.
                  А стария на Форд Транзит след половин час а термостата си е ок.
                  Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                  Коментар


                  • От: Дизел vs Бензин

                    Комън рейл принципно са си "студени" двигатели като топлообмен. Моят също има подгряване с четири свещи на антифриза и въпреки това не загрява бързо. Има и със заводски печки. Хубаво е и кората под д вигателя да си е налична и т.н.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • Re: Дизел vs Бензин

                      Зимата дизела е друг, освен че е и по-студено.

                      Коментар


                      • От: Дизел vs Бензин

                        Всичко е до конструкция на топлообменната система (маслена и водна)...
                        Най-бавно загряващият автомобил до момента ми бе Астричката бензин - това чудо въртеше (и топлеше) през малкия кръг огромно количество антифриз, включително цялото количество на разширителния съд (през обезвъздушителната тръбичка на термостата).. Бензинките Мазда и Нисан загряват много по-бързо..
                        Джипката честно казано не съм се ровил какви са и всичките топлообменници, но знам, че маслото на двигателя, антифриза и маслото на скоростната кутия имат термовръзка (топлообменници).. При всички случаи дизелака ми сега загрява много по-бързо от бензинката въпреки огромното желязо за двигател...
                        Предишният ми дизел преди тридесеттина години бе голф 1.5 - това нещо загряваше много трудно и бавно...
                        Затова и смятам, че основното за скоростта на загряване е конструкцията, а не горивото (да, поради по-доброто КПД дизела теоретично би трябвало да загрява малко по-бавно от аналогичен бензин, но разликата се 'убива' от конструкцията )...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: Дизел vs Бензин

                          Разбира се, че конструкцията. Съвременните дизели конструктивно имат някаква водогрейка - или електрическа, или вискозна, или горелка. Така и баба знае да се стопли по-бързо от бензинов двигател.

                          Оттам и разликата в разхода на студено.

                          Коментар


                          • От: Дизел vs Бензин

                            Що ли си мисля че ЕГР-ра е основната причина в моето Гоуфче 1.6 ТДИ да загрява до работна температура за 5 минути от гаража (5-10 С) и на равно.
                            При неработещ ЕГР загряваше 2 пъти по бавно.
                            Специални нагреватели си няма, климатроника не пускам да подгрява.
                            Land Rover Discovery II, V8 4.0
                            VW Golf VI variant
                            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                            Коментар


                            • От: Дизел vs Бензин

                              Времето за загряване зависи и от натоварването на двигателя. Ако се кара "по-леко" или на празен ход, в големите студове може и да не стигне работна температура. И обратното, ако се раздаде повечко газ, топлото се сеща да дойде по-бързо...

                              Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                              ...климатроника не пускам да подгрява.
                              Какво да подгрява климатроника? Двигателя ли?
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: Дизел vs Бензин

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                                ...


                                Какво да подгрява климатроника? Двигателя ли?
                                Топли купето и товари двигателя.
                                С климатроник стопля още по бързо.
                                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                                VW Golf VI variant
                                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X