Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел vs Бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Дизел vs Бензин

    Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
    ... като не става въпрос за бегачките.Там всичко е бензин,един дизел няма по ралита,туринг и други.
    Верно? Ти за "Дакар" чувал ли си?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #62
      От: Дизел vs Бензин

      Имам наблюдение върху два еднакви орела към момента -едното е бензин ,другото дизел. Дотолкова еднакви че и цвета е еднакъв и износването на гумите.
      Мненията ми се припокриват с колегата отговорен за темата.
      Нафтата се кара по-приятно. По баирите при потегляне с бензиновата често съм като първолак- или въртя гуми или пресецвам.
      Разликата в стоплянето на парното наистина е в полза на бензина.
      Бензина на бензин спрямо дизела е 20% повече като разход-цената им една и съща.
      Предимството на бенца е че около двигателя всичко е поносимо като цена. При печката турбо,дюзи,егр,помпа . Ако не се правят гимнастики, а се купува ново-боли. Икономията от дизела при ремонт отива на майната си.
      Шума при дизела си го има-някои твърдят че ги кефи,но бензинката пък запалена не се чува изобщо.При движение има някакво жужене отпред.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #63
        От: Дизел vs Бензин

        От споделените за избор на колегата бих избрал Кашкая 2.0 бензинка....
        Разход - с около литър над този на стандартен седан подобен клас...
        Компактен автомобил и въпреки, че е СУВ е доста удобен за в града. Ако е 4х4 - удобен и за разходки по природата. Добър просвет (20см...)
        Върви МНОГО добре. Ускоренията? Ами няма никакви проблеми (особено ако е 4х4, иначе почва да върти гуми при търгване )...
        Много комфортен, тих (случвало ми се е да ми се струва, че намалявам скоростта, а като погледна скоростомера - скочил от 140 на над 160км/ч).. Да, понякога им потропват задните амортисьори, ама какво да се прави - това е положението...
        Дългоходово окачване (като за такъв тип автомобил де ) - по асфалта никъде няма да достигнеш до отбойник независимо в какви трапове и с каква скорост влизаш...
        И най-вече бензин втора употреба.... Дизел втора употреба трябва да се избира МНОГО внимателно, и пак всичко е на голям късмет... А не ти ли проработи късмета - ремонта на дизелака излиза доста солен... А почнеш ли ремонт на автомобил втора ръка, винаги излиза 'и още нещо'
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #64
          От: Дизел vs Бензин

          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
          Що се излагаш (за пореден път)?!? Съвременни серийни бензинови двигатели правят до над 200 к.с. от 1.4 л! Аре ми дай пример кой точно дизел с такава кубатура ще ти "прави по-голям кеф от тия зверчета?!? За по-големите бензинки изобщо няма да те питам
          Що дрънкаш глупости като латерна(отново)?!?
          1.4 турбо бензин с 150NM ?
          Голям кеф голямо нещо. И гумите не може да си превърти два пъти?
          За да не съм голословен(като теб,отново), Астра 2011 с 1.4 турбо 180 к.с, ми не върви като Шкодата. Като я натисна София-Стара Загора на темпомат с 156 км/ч и отива на 8.5 разход. Шкодата е два пъти по-голяма и по този път с това темпо, не минава 6 литра.
          Отделно доускорява по-хубаво.
          Покарай малко повече коли, недей ги командвай през клавиатурата!

          Коментар


          • #65
            От: Дизел vs Бензин

            В случая съм съгласен, че не може да има сравнение на турбо бензин с турбодизел - бензинката е много по-пъргава, просто защото е доста по-мощна при аналогична кубатура... Все още турбодизела като мощност се върти около атмосферния бензин, а преимуществото на съответния дизел е заради това, че турбината позволява при ниски обороти да получиш почти пълния въртящ момент, докато при атмосферния двигател (независимо бензин или дизел) пиковия въртящ момент ще го получиш малко преди максималната мощност - на високи обороти)...
            Обаче при турбобензина ефекта е същия - при ниски обороти получаваш почти целия въртящ момент, а мощността на турбобензина е с около 50% над аналогичния турбодизел... И съответно са в различни класове - не може въобще да се сравняват...
            Дори малките обеми.. (за големите да не говорим)..
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #66
              От: Дизел vs Бензин

              За мощността е така. За въртящият момент, не е .
              Макс въртящ момент при турбодизелите е обикновено под 2000 об/м.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #67
                От: Дизел vs Бензин

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Верно? Ти за "Дакар" чувал ли си?
                Не само на "Дакар".

                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #68
                  От: Дизел vs Бензин

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  За мощността е така. За въртящият момент, не е .
                  Макс въртящ момент при турбодизелите е обикновено под 2000 об/м.
                  Koe не е така? Че почти целият въртящ момент е наличен от ниски обороти при всички турбодвигатели (независимо дали бензин или дизел)?!
                  Ами погледни графиките и ще ти стане ясно
                  Затова при съвременните турбодвигатели (особено с управляемите турбини) максималния въртящ момент често не го дават при какви обороти е, а указват диапазон, в който е достъпен - например 2-4х.об/мин и т.н. Целта и логиката на работа е много проста - максимален наддув при ниски обороти за да се достигне до конструктивната здравина на мотора (т.е. пиковия въртящ момент), след което турбината спира да увеличава наддува за да не се превиши този въртящ момент и двигателя да остане цял. И така докато се достигне максимума на възможностите на турбината по дебит (а не по налягане, или пък отново - ограничение по конструктивна здравина на мотора), при което наддува започва да спада и от там - въртящия момент. Скоро след това и мощността достига своя пик. Проста зависимост между въртящ момент, обороти и мощност... Поне аз така си обяснявам графиката...
                  Айде и една подсказка - графики на 1.6 турбо-бензинки - открий грешката в диаграмата
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6a00d8341c4fbe53ef017d42ae73e7970c-800wi.jpg
Прегледи:1
Размер:62.8 КБ
ID:5783507
                  Последно редактирано от slowtraveler; 09-03-18, 08:28.
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Дизел vs Бензин

                    А да говорим ли за серийните дизели с по три и четери турбини.И как запълват ускорението от ниски до високи.

                    И колкото и смешно да звучи наблюдавам как бензиновите двигатели почнаха да копират дизеловите по конструирането им.
                    Последно редактирано от Даниел Чобанов; 09-03-18, 08:37.
                    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                    Коментар


                    • #70
                      От: Дизел vs Бензин

                      Турбодвигателя си е турбодвигател...
                      Както и да го сучеш - бензинката дава доста по-висока литрова мощност от дизела при еднакви други условия - атмосферна бензинка срещу атмосферен дизел, или турбобензинка срещу турбодизел... Затова и 'веселбата' с турбобензина е по-голяма от аналогичен турбодизел
                      Хората, които са сравнявали атмосферна 2.0 бензинка да кажем 170к.с. и турбодизел 2.0 около тези коне разбира се ще предпочетат дизела заради това, че турбината му позволява разполагаемост на въртящия момент от ниските обороти...
                      Обаче едва ли биха сравнявали 2.0 турбо-бензинка с около 250к.с. с турбодизела, дето пак си е около 170к.с. изпънат докрай
                      Качете се на турбобензинка и тогава ще ми е интересно да чуя мнението ви - как ви се струва спрямо аналогичен турбодизел - всичко останало е чесане на езиците

                      Май се отклонихме доста от темата
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Дизел vs Бензин

                        Идеята ми не е да се поражда поредния спор, а по-скоро да разширим обхвата от мнения и наблюдения, за да може човек като избира и сложи плюсовете и минусите на кантара, да има по-голям набор, от условно да го нарека - параметри, между които да избира.
                        Универсално решение ми е ясно, че няма, пък и универсални препочитания.
                        Поне моите опасения при стар дизел са дюзи, помпа, турбо, егр клапан и демпферен съединител - по отношение на разходи за подръжка.
                        Кефа от карането на едно или друго е съвсем субективен въпрос.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Дизел vs Бензин

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          ... Май се отклонихме доста от темата
                          Темата по начало си е банален вариант на Левски:ЦСКА ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Дизел vs Бензин

                            Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                            Що дрънкаш глупости като латерна(отново)?!?
                            1.4 турбо бензин с 150NM ?
                            Голям кеф голямо нещо. И гумите не може да си превърти два пъти?
                            За да не съм голословен(като теб,отново), Астра 2011 с 1.4 турбо 180 к.с, ми не върви като Шкодата. Като я натисна София-Стара Загора на темпомат с 156 км/ч и отива на 8.5 разход. Шкодата е два пъти по-голяма и по този път с това темпо, не минава 6 литра.
                            Отделно доускорява по-хубаво.
                            Покарай малко повече коли, недей ги командвай през клавиатурата!
                            Защо все чуждите автомобили вървят много и не харчат нищо?

                            Не знаех, че им шкода, която е два пъти по-голяма от Опел Астра, ама учи се човек, но дори и дачия 1,5 ДЦИ при максимална скорост гори повече от 7/100 дизел.

                            @ Жоро: тази зима карах няколко пъти Опел Мокка на мой приятел с бензинов 1.4-литров турбоагрегат с максимална мощност 103 кВт/140 к.с., който се предлага в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия и изобщо не съм очарован. Започва да тегли над 4000 об/мин и най-добре след 4500 об-мин. Мощността ми идва недостатъчна дори за това малко купе без багаж с двама пътника. И средния разход ненулиран от както е купена беше 8,5/100, при заводски среден разход 6,4. Карана е изключително от жена от село до града и вечер обратно, 7-8 км. в едната посока, рядко градско до някой магазин и някоя и друга екскурзия, т.е. дълъг път.

                            Та в общи линии НЕ СЪМ ОЧАРОВАН от 2016 г. турбобензин.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #74
                              От: Дизел vs Бензин

                              Камиони, тежки машини, кораби- не си ги представям бензинки (не че няма такива, но...)
                              бусове, джипове- с голямо предпочитание за дизел (според мен)
                              леки коли- по избор (аз лично съм карал 90/10 дизел, но не съм против бензина)
                              резачка за дърва- не си я представям дизелова (не че сигурно не е правена и такава...)

                              Ако някой не е съгласен, да го каже с няколко думи.
                              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Дизел vs Бензин

                                Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                                Камиони, тежки машини, кораби- не си ги представям бензинки (не че няма такива, но...)
                                бусове, джипове- с голямо предпочитание за дизел (според мен)
                                леки коли- по избор (аз лично съм карал 90/10 дизел, но не съм против бензина)
                                ...
                                Кратко и ясно.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X