Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

    Колега, това е глава, не асмалък. Щом си решил.....добре. Но, щом ще използваш стари болтове, вземи ги прекарай първо през една флашка.

    Коментар


    • #17
      От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

      Колега, ако няма видими следи по гарнитурата от пробив, е желателно да видиш главата на "скенер", имам същия проблем на Субару и се чудя дали да не търся друга глава!

      Коментар


      • #18
        От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

        Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
        Колега, това е глава, не асмалък. Щом си решил.....добре. Но, щом ще използваш стари болтове, вземи ги прекарай първо през една флашка.
        Това задължително.Както и почистване на дупките на болтовете от масло .

        Коментар


        • #19
          От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

          Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
          Колега, това е глава, не асмалък. Щом си решил.....добре. Но, щом ще използваш стари болтове, вземи ги прекарай първо през една флашка.

          Флашката колко мегабайта трябва да е ?


          пп Към колегата с темата , като стягаш после вала обирай равномерно и по малко всички гайки ,не ги карай на един дъх че се чупят петите които натискат вала . И последно щом гарнитурата не е духната между цилиндър/водна магистрала ,закарай главата да я надуят и проверят за пукнато .Ако имаш възможност цъкни някоя снимка на самата гарнитура по детайлно и от двете страни ,че може да изтърваш нещо .



          пп Колегата Костов ме е изпреварил
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #20
            От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

            Флашка, плашка, все тая. На тия болтове не им се поврежда резбата.

            Коментар


            • #21
              От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Флашка, плашка, все тая. На тия болтове не им се поврежда резбата.

              Точно ,само се разтеглят ,аз и затова попитах колко мегабайта трябва да е
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #22
                От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                Мдаа, грешката в наименованието е моя.....ама пуста практика.
                Не съм свалял кой знае колко глави, но болтовете които съм отвивал имаха боклуци по резбата....а те много лесно се почистват с плашка пък и не е голяма философия.

                Коментар


                • #23
                  От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                  Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
                  ...Гарнитурата според мен беше здрава.Нямаше мост между големите дупки на цилиндрите и малките дупчици по нея,но ще я сменя.Само няколко малки се бяха слели.Промих каналите на антифриза в блока,че имаше половин кило "тиня"...
                  Колега,
                  провери и водната помпа- при мене се бяха оронили част от перките на турбинката и пак си грееше, сега поне ти е удобно. Успех.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                    Така.Нещата загрубяха.Днес след шлайфа забелязах,че има пукнатини в отворите на всички дюзи <малко късно ама.....> и сега филма става по-голям.
                    Ще я надуя главата днес да кажат дали става за нещо или да търся друга глава,но тук един майстор ми каза,че такива глави здрави е много трудно да се намерят,защото се пукали лесно и имало голяма вероятност да купя друга пукната глава ..За това сега обмислям и вариант със смяна на двигателя и без това отдавна си мечтая за 200D.

                    ето малко снимки:
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                      Това, което си показал, са бренерите. И са сменяема част.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                        И да намериш здрава глава, пак ще се пукне. Този мотор J8S просто не го бива за постоянно високо натоварване. На Джип Чероки, където се използва същия, е популярна замяната му с бензиновия J7T. Във флота обаче бензинът не е вариант.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                          Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                          Това, което си показал, са бренерите. И са сменяема част.
                          И шлайфистите така казаха,че много хора си карали колите с пукнати бренери и това не пречело на работата на двигателя
                          Както и да е - резултат от надуването - главата е здрава . След 2 дни продължавам със сглобяването,че гарнитурите ще дойдат тогава

                          Коментар


                          • #28
                            От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                            Друго исках да кажа - спукани са бренерите, не главата. Или поне от тия снимки се вижда това. А бренерите са отделна част и могат да се сменат. Естествено, могат и да не се сменат, ни ще тече, ни ще духа от тях.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                              Еми няма да ги сменям тогава за какво да си усложнявам живота
                              Чудя се понеже предишния собственик е преместил колелото на ГНП с един зъб напред за да върви повече дали аз да не си го зацепя по фабричните белези ремъка и дали ще падне разхода като падне и мощността ? Не ми трябва мощност.Трябва ми икономия ,че един риболов ми излиза 20-30лв нафта а хващам риба за 3лв
                              Последно редактирано от stypkata; 15-04-15, 17:46.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                                Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
                                Свален е Просто снимката е от преди да го сваля и пак не влизат стандартните вложки.Трябват си тънкостенни.И между другото с каква сила се стягат болтовете на кобилиците,че в аутодата няма данни за тях... Ако ги стегна на 20нМ много ли ще им дойде?
                                Стягането по динамометрия ,ако няма индикирано някъде по болтовете е с измерване в основното стебло на болта ,не дебелина с резбата,ако болта някъде не е по-тънък ,тогава се взима най-малкия размер.При Опелите , а и при други автомобили го има този момент,най-вече при биелите към колянов вал,болта е Ф8мм. ,но има изтъняване малко след главата и фактически динокилограмите се мерят там.Това е принципа и никога не донатягай с пружиниращи движения с динамометричният ключ ,щото всичко отива на кино ,най- малкото почва едно гадно изтегляне на резбите/по -слабата/и някога при разглобяване отново става белята,задират и късат болтове ,ефект"пренатягане".Съвет когато смениш гарнитурата ,стегни всичко ,вкарай мотора в температурен режим и след това притегни пак,премери и блока за кривини ,става със шлосерски"машинен"ъгъл или пластина.Успех, дано стане лодката ,че морето не прощава,всичко трябва да е на 6,щото съм гребал с лодка при страничен вятър от Болшевик до яхтклуба на нефтеното 4 часа на излизане ,трима души,ако имаше мотор.........20-30минути!
                                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X