Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

    Aми аз вече на 80% съм се справил с ваша помощ разбира се.Днес сложих клапаните,регулирах им луфта и сега чакам да пристигнат гарнитурите и да я слагам главата и ремъците и това е Само се чудя за ангренажа дали да го зацепя по фабричните белези и дали ще падне разхода на нафта ако го направя.
    И между другото болтовете не са 23,а 17 но това не е важно.Пак са много болтове.На голфа ми са 8 болта.Представям си колко работа ще пада на 24 клапановите БМВ-та ............
    Ти за 3часа си се справил доста бързо.Аз имах 1 ден само сваляне на главата и сега чакам 2 дни за гарнитури....

    Коментар


    • #47
      От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

      Зацепи си ГНП на белези за да има възможност да се регулира момента (предварение, закъснение). Иначе, като зацепваш един зъб напред, или назад, се налага ГНП да се завърта в крайно покложение и ако се наложи още въртене в същата посока става невъзможно.
      А това, със зацепването един зъб напред и изкарването на повече мощност са стари легенди, ама гледам все още популярни.

      Коментар


      • #48
        От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

        #36 и #38 стратегически ги пропускаме.
        п.п. събирахме по- рано една лешникотрошячка
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #49
          От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

          Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
          На голфа ми са 8 болта.
          Да не е трицилиндров?
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #50
            От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

            Добре де 10 да са.Пак не е като 17.....

            Коментар


            • #51
              От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

              Днес пристихнаха гарнитурите,сложих главата и ремъка.Утре вече трябва да готов д-ля Между другото голямо стягане на тази глава...Не знаех,че се стяга толкова много .Дори си помогнах с тръбичка,че работата идваше нагоре ......
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от stypkata; 17-04-15, 17:54.

              Коментар


              • #52
                От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                #36 и #38 стратегически ги пропускаме.
                п.п. събирахме по- рано една лешникотрошячка
                Това трябва да са моите постове ,но не разбрах какво пропускаме?

                Коментар


                • #53
                  От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                  Да намерим няколко числа в писанията, а затрихме повече време да пишем. А лешникотрошачката е подобна тема за подобен двигателя с подобни нютони и градуси, но без ризи и прави ьгли.
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • #54
                    От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                    Коментар


                    • #55
                      От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Зацепи си ГНП на белези за да има възможност да се регулира момента (предварение, закъснение). Иначе, като зацепваш един зъб напред, или назад, се налага ГНП да се завърта в крайно покложение и ако се наложи още въртене в същата посока става невъзможно.
                      А това, със зацепването един зъб напред и изкарването на повече мощност са стари легенди, ама гледам все още популярни.
                      Абсолютно точно и много гадно пуши и работи с крякане ,та се....ри се.Отделно за стягането на главата е там е гяволията с динамометрията реда на стягане и влизането в режими за да се избегне стягане след пробег,точно тук се набляга на ПРЕЦИЗНОСТ!А за 3те часа,не се шашкай това е от опит под стрес по сервизи и гаражи,където всеки бърза и иска да е готово за вчера,не е за гордост ,но не е и за срам,това са навици дето остават завинаги,аз обичам да си бачкам табиетлийската ,частите подред номерирани и на чист парцал с подложка,не че не мога да си правя двигатели и на масата в кухнята.Хората са казали: "Бивш автомеханик няма!".
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                        Днес плана беше да го запаля,но счупих 2 болтчета с дупка на дюзите за излишната нафта и днес навъртях 150км за да търся такива,но не можах да намеря никъде.дори в моргите продават дюзи без болтчета.Остава варианта да се изработят при стругар ,но........

                        Коментар


                        • #57
                          От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                          Снимай нЕкое здраво болтче, или поне къде се намира на дюзата. Каквито и да са тия дюзи(вероятно Бош), все са унифицирани общите части и може би ги има по други двигатели. Може да питаш и някой майстор-дизелджия.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Снимай нЕкое здраво болтче, или поне къде се намира на дюзата.
                            Най отгоре на дюзата е кух болт М6. Почти съм сигурен ,че ги имам но все пак в понеделник ще погледна.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                              Просто вземаш един болт, и с тънкия диск на шлайфа правиш един канал по дължината на болта, така, че канала да свършва там където е "банджото"-между двете дихтунги.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Снимай нЕкое здраво болтче, или поне къде се намира на дюзата. Каквито и да са тия дюзи(вероятно Бош), все са унифицирани общите части и може би ги има по други двигатели. Може да питаш и някой майстор-дизелджия.
                                болтчето
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X