Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

    Здравейте.
    Това кипене според вас нормално ли е и дали съм за смяна на гарнитура на глава?Двигателя е от микробус рено трафик 2.1Д 93г,монтиран на лодката ми.Това кипене е при незагрял мотор (70гр) и мисля,че още след запалване на студен двигател също кипи и прелива.Маркучите са твърдички,но не знам до колко е нормалната твърдост.Благодаря ако някой помогне.


    http://www.dailymotion.com/video/x2mdr8e
    Последно редактирано от stypkata; 12-04-15, 13:07.

  • #2
    От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

    Като подадеш газ прави ли фонтан или водата си стои в казанчето така ?
    При затворена капачка на разширителния съд и достигната работна температура маркучите твъди ли са че чак да не можеш да го стиснеш ? Писал си че са твърди , но примерно пробвай на личния си автомобил в гореописания режим и сравни с лотката ...

    Успех , но май си към гарнитура. Джипката е със същия мотор и така "вреше" преди да му подменя гарнитурата.
    Ако стигнеш до сваляне на главата - задължително тест дали не е пукната

    Коментар


    • #3
      От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

      Като го настъпя (увелича оборотите над средни и към високи) изригва като фонтан.На средни обороти е както се вижда на видеото(само бълбукане).Имам 2 коли VW и на двете маркучите са по-меки и няма такова кипене в разширителния съд,но до колкото разбрах за Рено това бълбукане можело и да е нормално и било абсолютно забранено да се развива капачката на разш.съд при загрял мотор,но все пак ми трябва и вашето мнение преди да хвърля 200лв за смяна на гарнитурата (само гарнитурата е 60лв)...
      Между другото се наблюдава и прегряване на същия двигател,но то може да е заради понижения въздушен поток в лодката в сравнение с монтиран в микробуса двигател.
      А за тестовете то е ясно,че сваля ли се главата ще се направи всичко както си му е реда

      Иначе пали на четвърт и работи като часовник.Разхода също е добър.
      Последно редактирано от stypkata; 12-04-15, 15:21.

      Коментар


      • #4
        От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

        Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
        Като го настъпя (увелича оборотите над средни и към високи) изригва като фонтан.На средни обороти е както се вижда на видеото(само бълбукане).Имам 2 коли VW и на двете маркучите са по-меки и няма такова кипене в разширителния съд,но до колкото разбрах за Рено това бълбукане можело и да е нормално и било абсолютно забранено да се развива капачката на разш.съд при загрял мотор,но все пак ми трябва и вашето мнение преди да хвърля 200лв за смяна на гарнитурата (само гарнитурата е 60лв)...
        Между другото се наблюдава и прегряване на същия двигател,но то може да е заради понижения въздушен поток в лодката в сравнение с монтиран в микробуса двигател.
        А за тестовете то е ясно,че сваля ли се главата ще се направи всичко както си му е реда

        Иначе пали на четвърт и работи като часовник.Разхода също е добър.
        Тоя мотор си е склонен към прегряване , веднъж да го изпуснеш и на фтасАл .
        Тест за газове в охладителната с-ма , но така погледнато и с тези симптоми гарнитурата е почти сигурно

        Коментар


        • #5
          От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

          Айде честито

          Коментар


          • #6
            От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

            Главата долу . Проверка за пукнатини , челосване на главата , проверка за кривини и пукнатини на блока !
            За съжаление така стоят нещата при вас
            Uaz 469 2.4 D MB
            KTM 600 ROTAX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

            Коментар


            • #7
              От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

              Днес го метнах двигателя,но опрях до болтовете на главата където моите вложки не влизат и трябва да купя тънкостенни ,но това утре,че днес нищо не бачка.......инче много работа и много разглобяване за тази пуста гарнитура....и болтовете не мога да ги разбера със 17 глава ли са или 18/19 .....
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от stypkata; 13-04-15, 20:57.

              Коментар


              • #8
                От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                Свали пръта с кобилиците и ще стане работата...
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #9
                  От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                  Свален е Просто снимката е от преди да го сваля и пак не влизат стандартните вложки.Трябват си тънкостенни.И между другото с каква сила се стягат болтовете на кобилиците,че в аутодата няма данни за тях... Ако ги стегна на 20нМ много ли ще им дойде?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                    Моторът си е проблемен като модел и аз не бих го сложил в лодка ама това бълбукане на видеото може и да е напълно нормално. Причината е в циркулацията през разширителния съд. При VW примерно тя е милиметър-два струйка а тука си пръска здраво и прави мехури непосредствено в казанчето. За да има яснота трябва прозрачен горен маркуч. Хубавите антифризи не се пенят толкова ама това е второстепенно.

                    Освен това налягането в охладителната система зависи главно от капачката и при добре работеща капачка може дълго да се пътува със леко духнала гарнитура. Двигателят надува, капачката изпуска и така навъртях 10-ина хиляди км с бензиновия събрат на този мотор, който е доста подобен. И да, не е хубаво да се отваря охладителната система при работа. Двигателят си е горещичък и при ниско налягане ще прави парни мехури из главата. Предполагам че един термостат с 10 градуса надолу хич няма да му дойде зле.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                      Aз така карах с леко издухана гарнитура един бензинов Фиат над 5 хил. километра, грееше с 10 градуса над нормалното и изведнъж каза "Мяу" и напълни картера с антифриз и изкара всичко чак през ауспуха, добре че бях в града. От многото минаване на газове и главата беше корозирала та я сменявах и нея, така че колкото по-ранен ремонт- толкова по-добре. На въпроса за стягането- на новата гарнитура трябва да има листовка със схемата и нютон-метрите.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                        Той пита за стягане не на главата а на болтовете на кобилиците.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                          За пореден път се убеждавам,че като правиш нещо трябва да си сам...но винаги се намират досадници за публика и така стават белите.Вчера половин час се мъчех да измеря главите на болтовете на цил.глава,а то се оказа,че били имбусни пълни с масло......както и да е свалих главата и сега я шлайфат.Не беше много крива - 0.05 влизаше свободно,а 0.10 плътно.Все пак я оставих да стъргане.Гарнитурата според мен беше здрава.Нямаше мост между големите дупки на цилиндрите и малките дупчици по нея,но ще я сменя.Само няколко малки се бяха слели.Промих каналите на антифриза в блока,че имаше половин кило "тиня" Утре ако се събудя сутринта смятам да го сглобявам и каквото сабя покаже.Кобилиците ги стягам на 20нМ и дано не се отхлабят Само с болтовете не можахме да се разберем,че струват 100лв и смятам да слагам старите въпреки,че пише да се сменят.Ако тези,които са го писали ми ги платят нямам нищо против- ще ти сменя

                          ПП Не знам колко би струвало това в сервиз,но е много работа и много инструменти и много знания .1 ден ми трябваше само за да сваля главата...Поставянето предполагам,че ще стане по-бързо
                          Последно редактирано от stypkata; 14-04-15, 15:51.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                            Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
                            ...Само с болтовете не можахме да се разберем,че струват 100лв и смятам да слагам старите въпреки,че пише да се сменят.Ако тези,които са го писали ми ги платят нямам нищо против- ще ти сменя
                            Тези болтове се разтеглят при затягането и ако втори път ги затегнеш може и да опрат в дъното на отворите си и съответно нищо да не направиш.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

                              Еми ще трябва да се опитам..Нали разбираш,че 100лв за болтове няма как да дам дори да съм ги намерил на улицата.До тук съм на около 200лв и смятам повече да не давам....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X