От: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава
Върнах ремъка на предишното му положение (1 зъб напред) и всичко си дойде на мястото..Явно не може да се мести 1 зъб без пипане по центровка/помпа .Там не са ми ясни нещата и не пипам.И двигателя сега стана доста по-тих от преди сигурно защото регулирах луфта на клапаните,където на повечето клапани вместо 0.25 беше между 0.4 и 0.5 ,което ми изглежда доста голяма разлика.Сега се чува единствено ГНП без паразитните шумове от преди реглажа.Явно този луфт на клапаните оказва доста влияние върху шума на д-ля.
Та благодаря на всички участници в темата и на всички,които ми помогнаха.Надявам се и да ви е било малко интересно какво правят аматьорите-монтьори.Някой ден като имате път към Бургас лятото трябва да ви събера всички и да ви черпя един риболов с лодката
Върнах ремъка на предишното му положение (1 зъб напред) и всичко си дойде на мястото..Явно не може да се мести 1 зъб без пипане по центровка/помпа .Там не са ми ясни нещата и не пипам.И двигателя сега стана доста по-тих от преди сигурно защото регулирах луфта на клапаните,където на повечето клапани вместо 0.25 беше между 0.4 и 0.5 ,което ми изглежда доста голяма разлика.Сега се чува единствено ГНП без паразитните шумове от преди реглажа.Явно този луфт на клапаните оказва доста влияние върху шума на д-ля.
Та благодаря на всички участници в темата и на всички,които ми помогнаха.Надявам се и да ви е било малко интересно какво правят аматьорите-монтьори.Някой ден като имате път към Бургас лятото трябва да ви събера всички и да ви черпя един риболов с лодката

Коментар