От: За качеството на М16Д
Говорим си за трактор и М16Д, което изключва Кольо да е притежател на Джон Диър, Мейс Фергюсън и т.н., щото тогава Кольо пръв щеше да анатемоса тоя мазут.
Остават Болгар, ЮМЗ и някое ДТ - за какви засичане на пробег/моточасове говорим за едно количество масло, като те текат като лейки и се долива ако не всеки ден, през ден.
Ако пък ги понапънеш в нивата с някой по-сериозен прикачен инвентар и загреят и почне да ври боба в радиатора, освен да го хвърлят това масло и го ядат доста охотно/като не са прегрели, прилично/.
Уж са идиотоустойчиви ЮМЗ-тата, но ако си сметнеш ежедневните ремонтчета, загубени часове за работа на полето, която да носи приходи, а не разходи заради ремонти и консумативите - сметката излиза твърде крива, Ако и двигателя да не умира лесно - умираш ти да се въртиш и плащаш всеки ден за нещо.
А колко площ може да опатка един американец или англичанин, докато Болгара/ЮМЗ-то се чудят как да паднат в браздата, дето примерно трябва да я фрезоват/орат, друга работа и не по темата.Колко нафта тоя или оня за декар площ, пак.
Първоначално публикуван от davc
Преглед на мнение
Остават Болгар, ЮМЗ и някое ДТ - за какви засичане на пробег/моточасове говорим за едно количество масло, като те текат като лейки и се долива ако не всеки ден, през ден.
Ако пък ги понапънеш в нивата с някой по-сериозен прикачен инвентар и загреят и почне да ври боба в радиатора, освен да го хвърлят това масло и го ядат доста охотно/като не са прегрели, прилично/.
Уж са идиотоустойчиви ЮМЗ-тата, но ако си сметнеш ежедневните ремонтчета, загубени часове за работа на полето, която да носи приходи, а не разходи заради ремонти и консумативите - сметката излиза твърде крива, Ако и двигателя да не умира лесно - умираш ти да се въртиш и плащаш всеки ден за нещо.
А колко площ може да опатка един американец или англичанин, докато Болгара/ЮМЗ-то се чудят как да паднат в браздата, дето примерно трябва да я фрезоват/орат, друга работа и не по темата.Колко нафта тоя или оня за декар площ, пак.
подложки по лагерите,които самозарастват и не се износват никога.Качеството специално на лагерите на М-ч е плачевно,от достата ,,дисекции'' на ДВГ 412 съм установил , че няма лагер без язви и накопаване (сигурно поради качествените масла,навременната им смяна,и ред фактори по подръжката на един двг,които предполагам повече знаете от мен).
Коментар