Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Със какви горива караме колите си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Със какви горива караме колите си?

    Навремето инструктора ми беше извадил кабела на датчика за маслото на Газката, че го дразни като премигва на ниски обороти . Та с тез съобщения един изолирбанд на дисплея и газ. Но коментара ми беше по принцип за новия внос, не за конкретен модел. Същият внос го има и от други страни. Просто до тук стигат боклуците. Има и изключения.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #47
      От: Със какви горива караме колите си?

      Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
      Иначе по-нагоре в темата видях, че колегата беше писал, че му сменяли филтри и масло за 280 лева. Не каза каква е марката автомобил, но явно за тая марка се минава сравнително тънко.
      Марките са три, автомобилите са повече... Ситроен, Пежо, Фолксваген. За различните модели има разни колебания с около 20лв в цената.

      Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
      Не бих, оставил нов автомобил в сервиз, без да я виждам ,поне през стъклото, освен ако не е ама много-много крайно наложително
      И като я виждаш, какво? Или си смени нагласите, или не си купувай нов автомобил. Пишеш, че искаш да имаш кола за дълго време и се оглеждаш за "печка"? След няколко
      години ще е вечно твоя.

      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
      Колкото изкара, толкова. За мен 300 хиляди си е напълно нормално.
      Абсолютно! Когато автомобилът ти е необходим за работа, за тези 300 000км би трябвало да се е изплатил и да можеш да вземеш поредния, с който да работиш, а не да
      висиш по сервизите. Ако навърташ по 10-15 000 на година, не мога да сметна колко години са необходими (и дали ще има ламарини) за достигане този пробег.
      Отделен е въпросът, че независимо от километрите, маслото се сменя на една година.
      В миналото ще остане, каквито сме били...

      Коментар


      • #48
        От: Със какви горива караме колите си?

        Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
        Навремето инструктора ми беше извадил кабела на датчика за маслото на Газката, че го дразни като премигва на ниски обороти . Та с тез съобщения един изолирбанд на дисплея и газ. Но коментара ми беше по принцип за новия внос, не за конкретен модел. Същият внос го има и от други страни. Просто до тук стигат боклуците. Има и изключения.
        Да.
        Просто проблема не е нито в двигателя нито в производителя, нито в маслото
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #49
          От: Със какви горива караме колите си?

          И като я виждаш, какво? Или си смени нагласите, или не си купувай нов автомобил. Пишеш, че искаш да имаш кола за дълго време и се оглеждаш за "печка"? След няколко
          години ще е вечно твоя.
          Нямам против да е вечно моя ,в момента съм на 41,с нова кола съм го изживял веднъж ,чувството е уникално. Отказах се от втора употреба ,нов двигател да се разработва 30 000 км.без да се смене маслото ,е за това втора употреба НЕЕ
          Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

          Коментар


          • #50
            От: Със какви горива караме колите си?

            Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
            Отказах се от втора употреба
            Добре де, тогава какъв ти е проблема със смяна на маслото?
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • #51
              От: Със какви горива караме колите си?

              Понякога сме склонни да си изсмукваме от пръстите диагноза-от горивото е проблема.След като заредих дизел два поредни пъти от друго място,мощността на двигателя силно намаля.Логично-веднага обвиних горивото.Накрая се оказа клапанче на турбото,ама аз вече експерименти с бензиностанции вече не правя,за всеки случай

              Коментар


              • #52
                От: Със какви горива караме колите си?

                Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                Добре де, тогава какъв ти е проблема със смяна на маслото?
                Проблем няма за мен ,проблема е ако купиш автомобил втора-трета употреба (ТА КАК ДА НЕ Е ПРОБЛЕМ масово хората си сменят маслото НА 30000 км.на 200 000 вече е на доизживяване тоя двигател ,а аз да го купя и да му правя основен ремонт)За това Нов автомобил първите две смени на 5000 ,докато се разработи после ако е с хубаво масло макс смяна на 15 000
                Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                Коментар


                • #53
                  От: Със какви горива караме колите си?

                  Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                  За това Нов автомобил първите две смени на 5000 ,докато се разработи после ако е с хубаво масло макс смяна на 15 000
                  Както се писа по-рано ние българите много разбираме от футбол, политика и коли. Инжинери, конструктори, гаранции ряпа да ядат, ние си знаем - първа смяна на маслото на 1000 километра, зер двигателя се разработва, промиване с нафта, втора смяна на 5000 километра, после на 8-10 хиляди. Зер така на Москвича сменяхме и си вървеше 100 хиляди километра без основен ремонт!
                  Колега извинявай, нищо лично, просто така ми дойде. Не те разбирам - ти имаш нова кола и ще сменяш маслото така както си описал, защото се грижиш за този който след 5-10 години ще купи тази кола втора втора употреба? Правилно ли те разбирам?
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • #54
                    От: Със какви горива караме колите си?

                    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                    Както се писа по-рано ние българите много разбираме от футбол, политика и коли. Инжинери, конструктори, гаранции ряпа да ядат, ние си знаем - първа смяна на маслото на 1000 километра, зер двигателя се разработва, промиване с нафта, втора смяна на 5000 километра, после на 8-10 хиляди. Зер така на Москвича сменяхме и си вървеше 100 хиляди километра без основен ремонт!
                    Колега извинявай, нищо лично, просто така ми дойде. Не те разбирам - ти имаш нова кола и ще сменяш маслото така както си описал, защото се грижиш за този който след 5-10 години ще купи тази кола втора втора употреба? Правилно ли те разбирам?
                    Разлика в разработването на един нов форд рейнджър или москич мисля ,че разликата е минимална метал ,стомана,търкане изгаряне,смазване
                    Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Със какви горива караме колите си?

                      Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                      Разлика в разработването на един нов форд рейнджър или москич мисля ,че разликата е минимална метал ,стомана,търкане изгаряне,смазване

                      Дребна разлика, наистина. 60-70 години познание и в металургията, химията и допуски в порядък надолу. Нищо работа.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Със какви горива караме колите си?

                        Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                        Разлика в разработването на един нов форд рейнджър или москич мисля ,че разликата е минимална метал ,стомана,търкане изгаряне,смазване
                        Там е работата, че вече не е точно така. До преди десетина години имаше подробни инструкции в книжката на новите коли кое колко километра се разработва и на какво натоварване. На някои даже пишеше да не се държат дълго време на едни същи обороти през време на разработването. После се появиха нови технолигии на обработка на триещите се повърхности и тия инструкции изчезнаха или много се промениха. А по-лош пример от москвича на дали би могло да има Разликата е повече от колкото между Лом и Лондон. При руската прецизна обработка и финиш на повърхностите от онова време сигутно на 1500 километра с първото масло вадиш и кило и половина стружки.

                        А това, че колите вече нямат ония задължителни инструкции за разработване, не попречи гаранционните срокове на колите да прехвърлят 7 - 8 години. Някой пишеше тия дни за 250 хиляди километра.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Със какви горива караме колите си?

                          Хора, мислете...кола е една- и за семейството, и за бизнеса. Лекотоварните са малко по-различни откъм мотор, ама тя разликата не е в изрботката.
                          Купуваш 120 коли, които имат 150 шофьора и 5 годишен лизинг. Какво ще разработваш и кой ще те чака да го правиш. Клиентите или банката? Кой може да си позволи колите му една година да са на половин капацитет. Тоя филм умрЕ. Качваш се и караш. Това е. Икономиката го иска, техниката отговаря на търсенето.
                          Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Със какви горива караме колите си?

                            Даааа, разработване. Това около 80-те години на миналия век вече е било технологичен нонсенс за масовите коли. Даже и за сделаните.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Със какви горива караме колите си?

                              Горивата ни са отвратителни.

                              От личен опит и четене. Като мина Италия, разхода пада с 20% . Но за това причините са много.
                              На бензиностанцията плащаме горивото на литър и октан, но това нищо не означава. Характеристиките са калотичност и състав който определя динамиката на горенето.
                              Общо взето зависи от петрола, арабския е лек , руския тежък. И това определя преработката, лекия петрол - бензина е с около 50 октана, там се ползва химични процеси - свързване на веригите и получаване на разклонени вериги да дакарат октана.
                              Този бензин изгаря много добре отдава цялата енергия и двигателя е чист.
                              При руския петрол, нещата са по сложни, състава му е от тежки разклонени и циклични въглеводороди плюс една камара сяра и други гадости. Преработката му е по скъпа, особено в частта да се преработят цикличните и най тежките, Ако се спазва закона може да се получи хубав бензин. Ако не се преработят се получават едни неприятни нагари, силно разяждащи киселини, и най- неприятното- получават се канцерогенни газове.
                              Тук е заровено кучето. Какъв е контрола на продукцията който излиза от лукойл. Танов навремето се опита да премери количеството което продават и си отиде човека, а качеството е..... майната му , прецакани двигатели и рак ,кой му пука.

                              Сега в България какво се мери - октановото число - което се получава от добавки - никаква полза. И замръзването на дизела - пак добавки.
                              По качествени изследвания , ама не се правят са калоричност и температура на изпаряване. Последното показва всичко което остава над 150градуса - директно отива като нагар и в маслото. За киселините и карциногенните се правят изследвания с масспектрометър и хроматограф. Не съм чул да имаме изобщо такава лаборатория.
                              Някакъв косвен показател е пропан бутана, чисто химично е с 30% по малко калоричен. Ако колата гори 7 бензин трябва да гори 9 газ. Тук средната разлика е 10% , а някои се радват, че гори колкото на бензин.
                              Нали се сещате тези липсващи 20% къде отиват , за карциногенните не ми се говори.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Със какви горива караме колите си?

                                Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                                Разлика в разработването на един нов форд рейнджър или москич мисля ,че разликата е минимална метал ,стомана,търкане изгаряне,смазване
                                Минимална, минимална, колко да е минимална?
                                יעבור
                                «И това ще мине»

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X