От: Със какви горива караме колите си?
Хората сравняват с подобни джипове, но баш тоя Ленд Ровър е с директно впръскване и е много по-икономичен от всичко подобно за времето си. Това въпреки че е с постоянно 4х4.
Аз съм постигал с автобус, с 13-14 тона тегло, разход 20/100. Това за около 200км, две обиколки отиване и връщане на една и съща отсечка с дължина около 50км. Т.е. не е като да е било само на спускане.
Почти толкова съм докарвал и с камион над 35 тона, но на равен, познат, и сравнително къс маршрут, пак отиване и връщане.
Като и в двата случая все пак се гонеше някакво време, не може да се кара хептен бавно.
В София със съчленен стар автобус съм постигал под 30/100 за цяла смяна към 150км... Студентски град до Университета...
Нямам против да ми се смеят и да не ми вярват, аз съм си получил достатъчно и възнаграждения и признания... Бил съм доста по-заинтересован от темата, от повечето хора тук, та съм тествал каквото знам от теорията по въпроса, и в практиката.
Каталожните данни могат да се подобрят в практиката, кога с повече, кога със съвсем малко. Особено пък данните за градско движение са си хептен разтегливо понятие.
Не всеки обаче може, или по-скоро не всеки има познанията и/или нервите да го направи. Аз също не го правя винаги максимално, но поне колкото преценя според условията, настроението, времето и пр.
Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Аз съм постигал с автобус, с 13-14 тона тегло, разход 20/100. Това за около 200км, две обиколки отиване и връщане на една и съща отсечка с дължина около 50км. Т.е. не е като да е било само на спускане.
Почти толкова съм докарвал и с камион над 35 тона, но на равен, познат, и сравнително къс маршрут, пак отиване и връщане.
Като и в двата случая все пак се гонеше някакво време, не може да се кара хептен бавно.
В София със съчленен стар автобус съм постигал под 30/100 за цяла смяна към 150км... Студентски град до Университета...
Нямам против да ми се смеят и да не ми вярват, аз съм си получил достатъчно и възнаграждения и признания... Бил съм доста по-заинтересован от темата, от повечето хора тук, та съм тествал каквото знам от теорията по въпроса, и в практиката.
Каталожните данни могат да се подобрят в практиката, кога с повече, кога със съвсем малко. Особено пък данните за градско движение са си хептен разтегливо понятие.
Не всеки обаче може, или по-скоро не всеки има познанията и/или нервите да го направи. Аз също не го правя винаги максимално, но поне колкото преценя според условията, настроението, времето и пр.
Коментар