Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Биодизел - може би горивото на бъдещето!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Аз съм дълбоко възмутен и не приемам силовите ви методи за привличане на избиратели !!!Затова ви обявявам бойкот и няма да говоря с вас 1 час/отивам на автомивка/.А между впрочем двама познати ми се оплакаха , че от тоя печално известен "биодизел" са им се скапали някакви гумички в помпите на бусовете им."Пролетарии от всички форуми-обединявайте се!!!"

    Коментар


    • #92
      Препоръчително е когато се кара с биодизел, горивото да не минава през гумени или пластмасови маркучета. Разтваря ги
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #93
        Не става въпрос за маркучите,ами за някакви гумички в помпите ли,в инжекторите ли,така и не разбрах точно.

        Коментар


        • #94
          Мина ти значи сръднята

          Когато учих за дизеловите ДВГ и разните им системи, нямам спомен да съм виждал или чел в горивната система да има гумени елементи. С уточнение че става въпрос за трактори и камиони. За автомобилите не знам какво са набутали там инженерите-конструктори.
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #95
            Не знам,мисля че инжекторите имат гумени пръстени,може би за тях е ставало въпрос?

            Коментар


            • #96
              Първоначално публикуван от Тихомир Севов
              Селото се казва Петко Каравелово,"бре",и се намира на около 30 км. от В.Търново по посока Русе на международен път Е 70.А пък относно забогатяването-когато то става по нечестен начин,за сметка и на без това достатъчно лъгания и ограбван българин смятам,че е срамно да се афишира търпимост и съгласие,каквато долавям в някои мнения.Защото тоя "биодизел" преебава колите и бусовете на хората,които стават в 03.00 ч.,за да разкарат хляба и млякото на народа и които ниското заплащане принуждава да зареждат не на бензиностанция като "белите" хора,а да икономисват от всичко,за да могат да оцелеят.А лъскавите коли и джипове на богаташчетата не са и няма дори да помиришат "биодизел.Може би някои от вас са именно такива,тогава нямам какво повече да ви кажа.А за останалите - съжалявам,ако съм засегнал някой,но трябваше да реагирам на мненията изказани по-горе по темата. Не съм социалист, но смятам,че трябва да има справедливост,и ако одобрявате факта,че тия с мандрите и маслобойните са готини и са прави да си карат "Аудитата"-но не с "биодизел"- и да печелят за сметка на обикновения човечец, жалко за вас.
              може наистина да е биодизел - и тъй-като си го произвеждат сами, да не плащат акциз и ДДС... оттам и ниската цена + бързо забогатяване...

              а може и да си е обикновен дизел, но пак без акциз и ДДС... тогава пак е евтин...

              не е задължително като е евтино горивото да е фалшиво... но има и такива случаи - например нещо средно между коресилин и бензин, което минава за "индустриален разтворител" и не се облага с акциз... това гориво обаче е много агресивно към гумените елементи, а и мирише яко /като мине кола заредена с такова покрай теб/...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #97
                ОФФФФФФ АЙ СТИГА ДЕ!!!

                Развалихте ни харашото от ваздушната кула за евтино гориво
                Впрочем мое мнение е, че в Българиа всеки гледа да каже така нетрябва и това неможе, ама никога недава точна информация за това което търсат другите! В смисъл, не е ли по-важно да ни помогнете да напраим няколко литра и аз примерно ще жертвам моята кола и ще ви кажа какво чупи и на какво помага, защото, пак ще кажа, че в краткия си живот сам се наслушал (особено за колите) че работи, които съм правил са невъзможни и съм доказвал на много хора, че няма нищо невазможно, което предварително е добре обмислено! Пък и немисла, че ние сме откривателите на топлата вода! Такъв вид горива има почти в цял свят и някаде някои хора карат на такава течност! Че то ако съсипваше толкова безвъзвратно двигатела кой е луд да си го сипе в мотора!
                Стига глупости важно е да се намери решение да се направи гориво! Аз тиа дни ще посета един химик тука, да вида може ли да ми помогне защото имам исходните продукти, с които мисла, че лесно може да се направи формулата!
                4ао
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #98
                  И на мен така не ми вярваха като изобретих колелото, ама виж к'во стана после Действай DINI и не слушай никой
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #99
                    Бе дайте жив химик да си поговоря с него! Нищо не мога ни да правя ни да мисля на сляпо. Тенджерите очевидно са ги съчинили вече, ще ги съчиним и ние. Като не - ще ги прерисуваме. Явно работата е да се накара производителя да си събере лаборатория. Ако е читав, дайте да му помогнем да махне излишните киселини. Сигурно оскъпява процеса, ама па ние не сме за веднъж ... Урбулешката сигурно не става, явно не в новите дизели дето са пълни с гума и пластмаса. А щом най-новите пият такова, значи са пак като старите - железни)
                    То и да се напиеш не става ако не го измислиш като хората, тука видния граматик Дини е прав

                    Коментар


                    • био дизела сигурно е по - ново произведение, но аз мога да разкажа за една по - стара история на същатата тема, става дума за синтетичния бензин. срам ме е да кажа, колко имам по химия, затова ме поправяйте.

                      в завода кремиковци при производствената операция коксуване на въглища, се отделят какви ли не гнусотии, от коиот човек по - бързо или по - бавно умира, една част от тях, а именно бензола имал много близка химическа структура с бензина, липсвали му някакви си атоми. затова братята руснаци, като проектирали завода, сложили там една инсталация за рафиниране на бензол. едната и функция /официалната/ била при нужда па прави от бензола бензин, другата /секретна/ да прави от бензола и другите гадости някакви бойни отровни вещества.

                      на господата от НАТО, като научили, им се изправили косите и наредили на някой си премиер тапанар незабавно да унищожи инсталацията, в името на българо - американската дружба и тъй като тогава завода е бил все още държавен това е станало незабавно, инсталацията е нарязана на скраб.

                      кремиковци при нормална работа може да произвежда около 1000т бензол месечно, ако се напъне може и повече, сега този опасен продукт в голямата си част излита през кумина на завода за коксуване на въглища /кумините са 3/ и трови всичко наоколо, а останалото, за което има пазар се продава на някаква смешна цена и от него правят разредители за бои и го сипват нелегално в бензина.

                      синтетичния бензин би могъл да е в пъти по - евтин от нормалния, но никой не си дава зор да го произвежда, защото някой петролен шейх ще остане безработен.
                      drive alive

                      Коментар


                      • След излизането на Румъния от Пакта, Вермахта е карал само на това ...

                        Коментар


                        • .... а сега американците унифицират горивото на армията си .... дизел ......

                          Що така все БГ управниците правят приятелски компромиси, вместо да мислят с главите си

                          Действай ДИНИ !
                          В общи линии на мене ми се поизясниха нещата с производството на биодизела благодарение на библиотеката на Митков. Човека най-редовно си купува аутобилд. Биодизела от използвано олио в което са пържени САМО КАРТОФИ се получава като се ФИЛТРИРА. И после го сипваш в резервоара и ГАЗ
                          По-сложно стои въпроса с производството на биодизел от сурови растителни мазнини. Номера е да се улучи пропорцията на химикалите които се добавят. Това са етилов (метилов) алкохол и после сода каустик за неутрализиране на киселините. Предполагам че за по-голяма производителност се ползват някви катализатори и загряване, но става и без тях.
                          Според мен големия въпрос е цената на суровината. Ако себестойността на крайния продукт е на продажната цена на нафтата .... Само можем да чакаме нефта да свърши ..... ама пак някой съюзник ще реши че е опасно БГ да произвежда биодизел щото ще го бъркаме в олиото и ше са изтровим
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • "Биодизелът се произвежда чрез процес, в който органични масла се комбинират с алкохол - етанол или метанол, при наличието на катализатор за формирането на етилов или метилов естер от биомаса. Той може да се смеси с конвенционално дизелово гориво или да се използва в чист вид.

                            Една от най-разпространите е преестерификацията на мазнините. Този химически процес става много бавно при стайна температура и без катализатори.

                            В химическите реактори, където се извършва преестерификацията, сместа се загрява и като катализатор се ползва сода каустик. При процеса като странични продукти се отделят глицерин и сапун. "

                            Някой разбира ли нещо
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • мм даа браво митак от къде докопа инфото дай линк
                              а че разбрахме ... разбрахме
                              та значи освен биодизел като "странични" продукти ще си ползваме глицерина и сапуна

                              Коментар


                              • Аха, чукчата не е читател, чукчата е писател!)) Бе още в началото дадоха линкове. Някои си Ековат инженеринг са си направили труда, и са написали 15 страници обзор. Хубаво, ама много кратък. Или за подготвени хора, или за на който не му пука. И аз пак не знам нито условията за, нито времената на протичане на тая преестерификация. Типа катализатор. Вида реактор. Рандемана, количеството отпадни продукти. Калиевия фосфат и глицерина които се явяват буклук, сами по себе си не са сапун, и в случай дори на най-мизерно производство не могат да се изливат просто в мивката и да се хвърлят в кофата на тротуара. Глобите са големи и заслужени. Кой ще ги купува пък тях - фармахимовете или буклукчиите ще искат пари. Какъв порядък и кой тип са потребяваните мощности. Колко е праговия добив за достигане на рентабилност. Колко място иска възможно най-малката инсталация и какви са изискванията за безопастност. Имам и още куп тъпи въпроси. За това ви казвам - дайте химик! Още по-добре - инженер-химик. Останалото е въпрос на някви пари, ще ги търсим, тука има достатъчно хора които разбират от тая работа.
                                Хм. В краен случай съм съгласен и на химичка. Задължително снимка!)))))))))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X