Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Биодизел - може би горивото на бъдещето!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Биодизел - може би горивото на бъдещето!

    Хвърлете един поглед на този сайт и се замислете върху доста интересните данни изнесени там. Има и доста практическа информация (досущ като в руски сайт ). Нека да го обсъдим конструктивно без смисъл-free коментари.

  • #2
    интересно е такъв вид гориво за двигатели с каква мощност е и защо да е по-добро от останалите алтернативи

    Коментар


    • #3
      Сега остава да дадеш и линка
      Виж с търсачката, някъде бях писал за дизелите Елсбет. Имат една трета от чарковете на днешните, и хак ти горяла мазнина от фрютирник, хак ти масло от рапица. Технически ограничения няма. Големите концерни никога няма да го допуснат, това значи като минимум нов световен ред. И във времената когато те заменят националните държави такова развитие на историята е също толкова вероятно, колкото да кажем Буш да научи азбуката ...

      Коментар


      • #4
        http://journeytoforever.org/biodiese....html#3choices
        ето го

        Коментар


        • #5
          Мисля, че Стефан е прав и това ще се окаже поредният кьорфишек, както всички останали "революционни" открития в областа на алтернативните горива от 50 години насам, а и никой няма да го допусне
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            и аз така си мислех, не разбирам от двигатели, но пък знам че всички с голяма мощност разчитат на старите горива

            Коментар


            • #7
              Аха, това е част от оная разправия.
              Калорийно маслото от тоя особено мазен и растящ навсякъде бурен си е тъкмо в категорията на нафтата. Проблема е че расте наистина къде да е, не иска грижи, и позволява ДЕЦЕНТРАЛИЗИРАНА енергетика, в това число и транспортна. Изчезва камшика на заключената бензиностанция, понеже от декар буренясал двор цяла година няма да се интересуваш нито от Нефтохим, нито от Енергото, нито от Топлофикацията. Не може! Не пипай!! Назад от мойте пари шибан терорист!!!
              Технически въпроса е отработен отдавна, и колекционерите на патенти пак отдавна имат гигантски библиотеки. Също както битовите компютри работят все по-лошо само защото съществува Майкрософт, така и нищо хубаво не става в колите заради простото съществуване на нефта. И алчността на тия, които му въртят кранчето. После ще превключат на водород, чудо голямо, все едно само те могат да направят в разумен срок тия инвестиции. После на ток, дотрябвала му на Буш за нещо друго Луната, ама нали хелий 4 ...
              А иначе това не е поредния вечен двигател, истински хубав дизел си е. И пак немски

              Коментар


              • #8
                Вижте сега...

                Стефане първо към тебе - линка е думичката "този" от предния ми пост. И ти си ги слагал така...Относно Биодизела на Елсбет.Да швабата се е справил добре но да не забравяме че това не бачка с биодизел а е система към двигателя позволяваща му да работи с отработено или не раст. масло. Тука идеята е друга. Двигателя да работи без каквито и да било изменения, БЕЗ ЗАГУБА НА МОЩОСТ. Естествено всичко е спорно но докато ние се дърляме тука колко са лоши USA хората по света гаражно си го правят и си карат тракторите и пикапите. В тази страница пишеше, че във Франция това е 5% от общата продажба на горива ако не ме лъже паметта. Наблюдавам от известно време публикациите за алтернативи на задвижване и трябва да ви кажа че биодизела съвсем не е в дъното на класацията. Тойота са най напред с техните хибридни серийни Lexus RX400h и Prius. Но те все пак ползват стандартен двг+електрически+акумулатори.Просто икономисват тунджата. Водородните системи са още в стадий на разработки и честно казано докато стигнат до конвейра ще мине доста време. Докато Биодизела е за СТАНДАРТНИ дизели и може да се прави в домашни условия от какво ли не. За заводско също е доста по лесен за рафиниране от нефта. И е супер ЕКОЛОГИЧЕН за разлика от нафтата. Другата смислена алтернатива са алкохолните системи и те даже го задминават като употреба - Бразилия например. Там пише че в Европа има доста Биодизел станции за зареждане.Обърнете внимание, че Мерцедес и другите европейски производители хвърят доста усилия в усъвършенстването на дизеловите двигатели. Защо ли Най-добрия дизел в момента е на Мерцедес. Просто прочетете внимателно инфото на сайта. И докато спорите тука, че нямало да го допуснат (естествено докато го има в земята) други си търкалят колите с това. Просто си го правят за себе си. Както приде време косиш за коня сега правиш Биодизел за трактора Бензините ще стават все по скъпи и е добре да се огледаме за алтернативи. За да не бъда голословен лично аз заедно с един френд ще пробваме да направиме 10-20л. Биодизел и скоро пак ще си говориме. ...Замислете се хора....всичките тези войни,атентати и друга гадост са за пустите "сълзи на дявола"....а можем и без тях......

                Коментар


                • #9
                  Хм, иди го кажи на General motors или Texaco
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Не мога да не коментирам опита на един приятел!

                    Той се казва Ники и телефона му е на разположение на всеки, който се съмнява в долоизложеното...

                    Та Ники често пътува до Германия с един VW Transporter (или там каквато му беше титлата). Транспортерът е доста видял, навъртял и влачил (ще се постарая да му сложа снимката във форума).

                    Миналата зима Ники се връща от поредното пътуване в Германия. Спира Транспортера пред гаража и започва да разтоварва багажа. В един момент го виждам как разтовари и два стека с рапицово масло. Бутилките бяха досущ като от Била и Метро - прозрачни, с жълтеникаво олио и свежи листа салатки, доматки и морковчета на етикета - абе само дето ракийката не бяха сложили.

                    - Ники, какво е това бе ? Толкова ли няма олио и зехтин в България, че носиш от Германия ?

                    - Не, аз с него пълня резервоара и с него се прибрах до България?

                    - Е как е ?

                    - Ами, върви си нормално, трака си нормално, само дето отзад мирише на пържени картофки

                    От тогава досега Транспортера стана Фритюрника! Вече има повече от половин година. Истина ви казвам...

                    Всъщност Ники ми обясни, че при първия опит да напълни резервоара с рапицово масло на паркинга на супермаркета е задавил двигателя. Докато се чудил какво да прави, дошъл някакъв германец и му казал да остави поне 10% нафта в горивото, вероятно да го стабилизира и да улесни паленето при по-студени условия.

                    Като цяло, салатното олио излиза с около 30% по-евтино.

                    Успех

                    Т.
                    Good guys drive Land Rovers!

                    Коментар


                    • #11
                      Да става с олио, има много хора които го практикуват но за съжаление метода е приложим само за по-старите дизели. HDI и т.н. не могат да го преглъщат...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Ще го направя тоя номер, та като ме изпратят за олио от магазина, няма да се разкарвам чак до там!
                        Оф-роуда е голям кеф!
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Ех. Жигулатор, ти съвсем ме вкисна. Изобщо не съм видял че е друг цвят ... Мда. Айде за сега ще го пишем на умората, щото ако не е от това ...
                          Телефона на оня човек не го ща, искам да се видя с него Проблема ми е че като не знам химия, не знам нищо и за технологиите, а съм чувал че има разни тънкости с окончателното рафиниране и разни остатъчни киселини. Което може да значи че иска по-алкално масло в картера да кажем. Сигурно трябва да вземем едно шише от това което купува, да изловим някви химици, и да ги караме да пият и да казват ... Имам тука методиките за киселинност на маслата. То сигурно най-добре да хванем някой от ХТИ-то.
                          Не мога да кажа че вечер примерно съм много зает, казвайте кога - къде.

                          Коментар


                          • #14
                            Биодизел доста успешно се тестваше и у нас. Имаше една фирма от монтанския край, ама какво стана с нея не знам.
                            Това гориво може да се използва и при новите коли след известни модификации. Практиката показва, че най-удачно е използването му в смес с конвенционален дизел. В Германия производството е масово, в Англия също, потреблението също е немалко. Освен добиването от рапица, много фирми експериментираха с отработено олио, даже в Лондон избухна скандал за нелегално зареждане от смес дизел-изгоряло олио, тъй като се правеше без никакъв технически контрол от частници.

                            Коментар


                            • #15
                              Пичове тая тема отдавна ми е интересна
                              и е много важна
                              в бургас има човек които произвежда биодизел и то не само за собствени нужди
                              не съм сигурен но дочух че около 20 стотинки идвал литъра
                              за него писаха вече няколко списания
                              инсталации за добиване се предлагат от няколко фирми включително и човека от бургас ако искате може да ви я направи в къщи на двора
                              правени са експерименти с фолксваген голф 2-ка дизел да работи с чисто олио и то експеримента е от едно известно немско авто издание
                              голфа е отишъл до испания и се е върнал след което са го разглобили и не е имал никакъв проблем,а с олиото максималната му скорост е с около 5км в час по висока

                              нефта на времето е бел супер евтин и за това са го предпочели като гориво
                              сега обаче си плащаме прескъпо за тая работа
                              арабите ако не беше нефта все още щяха да се разхождат с камилите и то в най добрия случай а не да обикалят с яхти и ферарита скъпите курорти и да се чудят къде да метнат некоя бомба
                              терористите ако нямат пари ще са просто едни селски бабаити
                              а парите им идват точно от нас

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X