Сложи му предвидения стандартен размер гуми (като за Бавареца) и ще полетиш - гаранция...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Е колко да е тая разлика на неговите спряо Уаз-ковите гуми?Не е голяма пък и тука не говориме за мотор 60 коня да се влияе от всеки сложен сантиметър или килограм.
Не съм наясно с проблема на човека просто моето виждане е такова,па незнам
Да ви кажа на едно 4.0 Чероки което е 188 коня и немалко нютънметри като е със стандартните гуми е като изтребител, а като сложиш максимално възможните без лифт и рязане направо заспива... Разликата е огромна, не виждам що тука да е различно.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Да ви кажа на едно 4.0 Чероки което е 188 коня и немалко нютънметри като е със стандартните гуми е като изтребител, а като сложиш максимално възможните без лифт и рязане направо заспива... Разликата е огромна, не виждам що тука да е различно.
НЕ бе много си прав.
Аз на моята ГАЗ-ка и смених Уаз-ковите гуми и с некви други ама джанти с гуми,верно беха некви изтъркани и неугледни(ама ги взех заради джантите)и джипа направо литна,а беха същия диаметър.И аз шаш.Викам тоя не е имал никога такава инерция.Свалих една джанта и правя съпоставка с оригинална УАЗ-кова.Е какво да ви кажа-направо да ти е кеф да си я вдигаш,толкова е лека.
Пък и на Колегата от снимките не ми изглеждат чак толкова големи гумите ама щом казвате нека бъде така
Не говорим за тегло а за диаметър, макар и теглото да е важно.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Йори, изхвърли всички плочки ,куршуми, дифузьори,и тем подобни самолетни историй.
сложи обикновен щуцер,г-образен с по-голям диаметър,насочен към колекторите и да е възможно най-близо до тях.На теб проблема е в смесообразуването.
Махни тези сложни изчисления и си направи лесно регулируема клапа (опитна,ти ще я измислиш) пред или зад в.филтър .Грубите настройки правиш от тази клапа и от винта за дебит на изпарителя.
При газките е лесно. Те са сподобна кубатура ,но пък не гонят такива високи обороти.
Ти изкаш и обороти, и мощност, и лесно да пали. Сложно.Не забравяй и предварението . Газта изгаря по различно от бензина
Йори, изхвърли всички плочки ,куршуми, дифузьори,и тем подобни самолетни историй.
сложи обикновен щуцер,г-образен с по-голям диаметър,насочен към колекторите и да е възможно най-близо до тях.На теб проблема е в смесообразуването.
Махни тези сложни изчисления и си направи лесно регулируема клапа (опитна,ти ще я измислиш) пред или зад в.филтър .Грубите настройки правиш от тази клапа и от винта за дебит на изпарителя.
При газките е лесно. Те са сподобна кубатура ,но пък не гонят такива високи обороти.
Ти изкаш и обороти, и мощност, и лесно да пали. Сложно.Не забравяй и предварението . Газта изгаря по различно от бензина
Така де, проблема ако е в смесообразуването прочети поста на Венци и недей писа такива неща
Има си закон на Бернули, не съм го измислил аз, учи се в училище, там тези неща ясно са обяснени.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Така де, проблема ако е в смесообразуването прочети поста на Венци и недей писа такива неща
Има си закон на Бернули, не съм го измислил аз, учи се в училище, там тези неща ясно са обяснени.
Де да знам бе. нали гледам да помогна !
Гледам всичките тия изчисления ,съвети, сложни дифузьори, ама джипа не върви пък било с или без помоща на Бернули!
Аз съм слагал АГУ само на 5 автомобила ,предимно УАЗки и нямам голям опит , но Йори колкото по-бързо се оттърве от тези сложни мини реактивни двигатели толкова по-бързо ще ползва пълноценно джипката.
Стига дава съвети за нещо което е било...Там няма карбуратор. Единствения начин да направиш подналягане е това. А що се касае до твоя начин - пробвано е вече ти казах - много по-зле е...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
10 дни никой не е писал тук. Това не е добре.
От вчера благодарение на Севдо (disem) имам сериозен напредък по проблема с невървенето на джипа. Заведе ме при неговите газаджий и те казаха, че на мотора не му стига газ. Учудващо за мен се оказаха прави. Сложихме пробно нов модел изпарител на ловато за над 5 литрови джигатели и джипа тръгна много яко да се изцежда до 7000 оборота. Оказва се, че като си купува човек изпарител трябва да съобщава в магазина кубатурата на колата си по 2 за да е сигурен, че не си хвърля парите на вятъра. Когато си купувах моя изпарител казах, че ми трябва за мотор 3.5л 220кс и продавача каза, че е най добре да взема не този който купих, а модела с по малка мощност. Представям си тогава как щеше да върви джипа. Максимална скорост 100км/ч по нанадолно. Та както и да е, остана в повече един изпарител по мой сметки идеален за кола до 2-2.5л не повече.
С това обаче проблемите на приключват. Оказва се, че поради премехването на редица агрегати от системата за работа на безин, компютарът е влязъл в авариен режим и не дава предварение на искрата. Благодарение пак на Севдо и неговия диагностичен тестер откихме тази грешка и сега работя по отстраняването и. Лошото е, че след премахването на всички проблеми по мотора най вероятно трансмисията ще стане консуматив.
Коментар