Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобилни газови системи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    К`ъв карбуратор при инжекциона бре ей
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Момчета,карамна газ от 97г.Газовите уредби които съм имал са били от марките Ренцо Ланди и Тартарини.Всичките бяха втора употреба поради финансови причини,преди монтаж им правих пълна профилактика и не съм имал никакви проблеми по време на експлоатация.Това което чета във форума ме навежда на мисълта ,че съвременните инжекционни горивни системи са по уязвими всравнение със старите карбуратори.Второ резервните части за газовите уредби в болшинството си са със съмнително качество.Трето монтажа на самата уредба изисква малко грамотност и мноооооого старание.Последното да ме извиняват майсторита ама на дветрети не им се отдава.Като съберем всичките тези негативи и в общи линии става ясно защо все има проблем с работата на двигателя на газ.
      Гори ама въри к'о мързи ви да наливате ли?

      Коментар


      • #18
        Ммм ... И кво, това не е принципно. Все едно калта няма от къде да мине за да влезе.

        Коментар


        • #19
          Преди години като ми сложиха газта и "майстора " каза "иди я пробвай"Минавам аз 1-2-3км и колата спря .Вдигам капака и гледам изпарителя скрежасал ,все едно съм отворил камерата на хладилника .Идва този и вика "А, нещо ,някой маркуч съм объркал" няма страшно.
          B+

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от vokel
            Идва този и вика "А, нещо ,някой маркуч съм объркал" няма страшно.
            Не е знаел, че при различните марки автомобили парното работи по различен начин. При автомобили като БМВ и Лада температурата се регулира като се намалява или увеличава чрез кранове потока който минава през радиатора на парното. За мен това не е добра система защото не реагира бързо и има определен период на топлообмен. С правилната система разполагат VW. При тях няма кран за регулиране на потока на течността, а клапа която отваря и затваря отделението с радиатора. Така температурата на въздуха моментално се променя. Също така когато се свърже изпарител в тази схема тя ще гарантира неговата добра работа (ако разбира се той е свързан последователно а не успоредно).
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              Значи Волгите и Вранглерите са с "правилно" парно... Их...доближаваме се до недостижимите върхова на инжинерната мисъл на VW
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Хе. Ама така влошаваш условията за управление на температурата на двигателя.
                Виж си тури в джоба клапаните за парното на Голфа че пак ще забравим.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Хе. Ама така влошаваш условията за управление на температурата на двигателя.
                  Да влошават се и за да не го правя съм сложил специален троен плавен кран който се оказа, че в БГ не продават и се чака с поръчка от Австрия. Важното е, че сега системата работи префектно.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #24
                    Къв е тоя кран?

                    Коментар


                    • #25
                      Хубав, от никелиран месинг, с червена дръжка. Управлява се крачно.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #26
                        А-а ... Тва вече е друга работа, така - да! Червената дръжка се вижда и с крак, тва съм го чувал от стари шефиори.

                        Коментар


                        • #27
                          Дайте да поговорим за количеството въздух което влиза в мотора. Защо когато се сложи газ със изпарител и плочка входящият отвор се намалява близо 4 пъти.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            Да намалят го олигофрените !!!

                            Питам защо ?????

                            Като сложиш нормална по диаметър полчка, като как ще прецакаш бензина ...... Аа ....?
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #29
                              Моят двигател е с входен отвор 75мм. Сега е намален на 38мм защото ако го увелича изобщо не иска да пали. Площа на 38мм отвор е 4 пъти по малка от 75мм, в следствие на което от 3000 оборота нагоре джипа "тъпче" и не върви както трябва. Какъв съвет ще дадеш в тоя случай.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • #30
                                Да си сложиш в джоба клапаните и утре да ми се обадиш да търся диафрагма. Щото иначе ще забравя((
                                И да ми дадеш книжка за тия газеници че да знам поне за кво да мисля.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X