Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобилни газови системи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Може ама не... Първо трябва да си изработя концепция как трябва да стане, че даже не мога да видя къде са инжекторите и свещите - такава е компоновката
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от quadra
      Може ама не... Първо трябва да си изработя концепция как трябва да стане, че даже не мога да видя къде са инжекторите и свещите - такава е компоновката
      Дима,честито!!!(Не знам за какво... ,ама подучувам нещичко... )Какъв по-точно е този''паркетник''?Айде казввай най-накрая...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • Ей са пускам снимките в "4Х4" темата.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • До: Автомобилни газови системи

          Хубава тема,но отдавна не е пипана.Хайде да я раздвижа с един въпрос.
          Карам с изпарител Vialle-D .Не ми е първи такъв.Взимал съм го на старо,разглобявал съм го ,реновирал и т.н.Всичко е наред и колата(Витара-8V) си върви добре.
          Да но ми пуснаха мухата ,че това е специфичен изпарител за инжекциони,към него имало комплект стъпков мотор и ме пратиха да чета във форума на Волво клуб/Бг.И наистина там се споделят мнения за фабрично монтирани Виале -Дтайп на Волво със стъпков мотор,та дори и електронен блок за управление.Нещо се пообърках.Моите Виалета съм ги взимал само комплект с таймер релетата и никакви други допълнения.Не очаквам да сте запознати конкретно с Виале-Д,но моля да споделите знаете ли къде в газовите уредби намира място стъпков мотор.
          Е,ако има някой който е срещал Volvo с Vialle-D type,ще е чудесно.

          Коментар


          • До: Автомобилни газови системи

            Има такава система.
            Стъпковия двигател върти тройника.
            http://www.runel-tech.com/?iCategory=7&p=productsList
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • До: Автомобилни газови системи

              Не върти тройника.Стъпковия мотор отваря и/или затваря клапа в тръбата там,където при обикновената газова има тройник...Системи от типа :"ламда контрол(ер)"-бол.Но не са надеждни и са морално остарели вече.За това и не се наложиха...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • До: Автомобилни газови системи

                Имаме цената-110лв. за ламбда контролера.
                При положение ,че сега разхода ми е около 8/100 не вярвам да се смъкне кой знае колко.А ако и не са надеждни ,то май наистина се обезсмислят

                Коментар


                • До: Автомобилни газови системи

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  Имаме цената-110лв. за ламбда контролера.
                  При положение ,че сега разхода ми е около 8/100 не вярвам да се смъкне кой знае колко.А ако и не са надеждни ,то май наистина се обезсмислят
                  Залагам 2 бири,че даже ще се качи...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • До: Автомобилни газови системи

                    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                    Имаме цената-110лв. за ламбда контролера.
                    При положение ,че сега разхода ми е около 8/100 не вярвам да се смъкне кой знае колко.А ако и не са надеждни ,то май наистина се обезсмислят
                    Не се занимавай с глупости.
                    Тази гнус (ламбда контролера) изхвърлих от леката си кола преди доста време и резултатът е мощност икономия и надеждност.
                    "Оптималното" дозиране е спорно - ядовете гарантирани
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • До: Автомобилни газови системи

                      Съгласен съм, че т.нар. "майстори" трябва първо да ги бием(за да омекнат, като жени) и после да ги е@ем или обратното. При монтажа на моята уредба аз си монтирах всичко по двигателя, а останалото оставих в ръцете на "майстори". Дадох им и двата изпарителя, а те в хор ме убеждаваха, че един е предостатъчно и нямало нужда да се набутвам с втория. Повярвах им и ги оставих да си "вършат" работата. Дори останах доволен от начина на закрепване на елементите и гипомолих да подредят маркучите на инжекторната рейка и да я укрепят и нея. Работата приключи и започнаха пробите. Леки настройки и GO HOME. Какво се оказа обаче. Разхода бе малко над 40/100 и то извънградско. УжасТ. Обратно при "майсторите" и техния отговор - покарай така 2-3000 км, за да се разработи системата и пак ела. Как ли пък не. Неволята учи. Всяка свободна минута използвах да чета къде ли не, телефонни разговори с кого ли не и проби ... Най-накрая ми писна и използвах принципа пиши и разглобявай всичко до основи.
                      Сглобяването започна с монтаж на втория изпарител. После всичко по схема дадена от производителя и т.н. Като приключих погледнах писанките и се откри рубрика "Открийте разликите". Не бяха много, но съществени:
                      - само един изпарител;
                      - неправилен размер дюзи;
                      - разбъркани цилиндри;
                      - неправилна настройка, по-точно никаква(както е зададена от производителя).
                      Отново се повтарят всички процедури с питанките, регулировките и пробите. И така всичко за около 2 месеца.
                      Сега резултатът е 14 бензин 17 газ извънградско.
                      Аз си мисля, че няма универсална газова уредба. Може и трябва да се монтират подходящите уредби на съответния автомобил. Повечето опити за пригаждане водят до много проблеми.
                      Ето един въпрос и от мен. За три дни изразходих две бутилки газ и ми направи впечатление, че при свършване на газта не превключва моментално на бензин, а започва да губи мощност, задушава се (двигателя), дори изгасна веднъж и трябваше да преминавам ръчно на бензин. На какво може да се дължи това? Примерно - може ли да е от повреден датчик на диференциалното налягане? Преди това никога не е имало такъв проблем. Става въпрос за V8, 222 KW, инжекцион BRC с два изпарителя. Нямам достатъчно опит и немога да диагностицирам по първоначалните симптоми.
                      Последно редактирано от ivotosod; 29-05-09, 23:15.
                      Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                      УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                      Времето е ценно, само ако не бързаш.
                      0889623098

                      Коментар


                      • До: Автомобилни газови системи

                        Някой знае ли нещо за течна газ - Няма изпарител , но има помпа ?

                        Коментар


                        • До: Автомобилни газови системи

                          Първоначално публикуван от ваката Преглед на мнение
                          Някой знае ли нещо за течна газ - Няма изпарител , но има помпа ?
                          http://www.vialle.nl/lpg-producten/d...n-lpi.html?L=1

                          http://carsoft.yoree.org/index.php?P...opic=72.msg214
                          LZ5ZI qth HASKOVO
                          Pajero II GLS 3000 V6

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X