Може ама не... Първо трябва да си изработя концепция как трябва да стане, че даже не мога да видя къде са инжекторите и свещите - такава е компоновката
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автомобилни газови системи
Свий
X
-
Първоначално публикуван от quadraМоже ама не... Първо трябва да си изработя концепция как трябва да стане, че даже не мога да видя къде са инжекторите и свещите - такава е компоновката0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Хубава тема,но отдавна не е пипана.Хайде да я раздвижа с един въпрос.
Карам с изпарител Vialle-D .Не ми е първи такъв.Взимал съм го на старо,разглобявал съм го ,реновирал и т.н.Всичко е наред и колата(Витара-8V) си върви добре.
Да но ми пуснаха мухата ,че това е специфичен изпарител за инжекциони,към него имало комплект стъпков мотор и ме пратиха да чета във форума на Волво клуб/Бг.И наистина там се споделят мнения за фабрично монтирани Виале -Дтайп на Волво със стъпков мотор,та дори и електронен блок за управление.Нещо се пообърках.Моите Виалета съм ги взимал само комплект с таймер релетата и никакви други допълнения.Не очаквам да сте запознати конкретно с Виале-Д,но моля да споделите знаете ли къде в газовите уредби намира място стъпков мотор.
Е,ако има някой който е срещал Volvo с Vialle-D type,ще е чудесно.
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Има такава система.
Стъпковия двигател върти тройника.
http://www.runel-tech.com/?iCategory=7&p=productsListLZ5ZI qth HASKOVO
Pajero II GLS 3000 V6
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Не върти тройника.Стъпковия мотор отваря и/или затваря клапа в тръбата там,където при обикновената газова има тройник...Системи от типа :"ламда контрол(ер)"-бол.Но не са надеждни и са морално остарели вече.За това и не се наложиха...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнениеИмаме цената-110лв. за ламбда контролера.
При положение ,че сега разхода ми е около 8/100 не вярвам да се смъкне кой знае колко.А ако и не са надеждни ,то май наистина се обезсмислят0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнениеИмаме цената-110лв. за ламбда контролера.
При положение ,че сега разхода ми е около 8/100 не вярвам да се смъкне кой знае колко.А ако и не са надеждни ,то май наистина се обезсмислят
Тази гнус (ламбда контролера) изхвърлих от леката си кола преди доста време и резултатът е мощност икономия и надеждност.
"Оптималното" дозиране е спорно - ядовете гарантирани"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Съгласен съм, че т.нар. "майстори" трябва първо да ги бием(за да омекнат, като жени) и после да ги е@ем или обратното. При монтажа на моята уредба аз си монтирах всичко по двигателя, а останалото оставих в ръцете на "майстори". Дадох им и двата изпарителя, а те в хор ме убеждаваха, че един е предостатъчно и нямало нужда да се набутвам с втория. Повярвах им и ги оставих да си "вършат" работата. Дори останах доволен от начина на закрепване на елементите и гипомолих да подредят маркучите на инжекторната рейка и да я укрепят и нея. Работата приключи и започнаха пробите. Леки настройки и GO HOME. Какво се оказа обаче. Разхода бе малко над 40/100 и то извънградско. УжасТ. Обратно при "майсторите" и техния отговор - покарай така 2-3000 км, за да се разработи системата и пак ела. Как ли пък не. Неволята учи. Всяка свободна минута използвах да чета къде ли не, телефонни разговори с кого ли не и проби ... Най-накрая ми писна и използвах принципа пиши и разглобявай всичко до основи.
Сглобяването започна с монтаж на втория изпарител. После всичко по схема дадена от производителя и т.н. Като приключих погледнах писанките и се откри рубрика "Открийте разликите". Не бяха много, но съществени:
- само един изпарител;
- неправилен размер дюзи;
- разбъркани цилиндри;
- неправилна настройка, по-точно никаква(както е зададена от производителя).
Отново се повтарят всички процедури с питанките, регулировките и пробите. И така всичко за около 2 месеца.
Сега резултатът е 14 бензин 17 газ извънградско.
Аз си мисля, че няма универсална газова уредба. Може и трябва да се монтират подходящите уредби на съответния автомобил. Повечето опити за пригаждане водят до много проблеми.
Ето един въпрос и от мен. За три дни изразходих две бутилки газ и ми направи впечатление, че при свършване на газта не превключва моментално на бензин, а започва да губи мощност, задушава се (двигателя), дори изгасна веднъж и трябваше да преминавам ръчно на бензин. На какво може да се дължи това? Примерно - може ли да е от повреден датчик на диференциалното налягане? Преди това никога не е имало такъв проблем. Става въпрос за V8, 222 KW, инжекцион BRC с два изпарителя. Нямам достатъчно опит и немога да диагностицирам по първоначалните симптоми.Последно редактирано от ivotosod; 29-05-09, 23:15.Приятели не се печелят - губят се завинаги.
УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
Времето е ценно, само ако не бързаш.
0889623098
Коментар
-
До: Автомобилни газови системи
Първоначално публикуван от ваката Преглед на мнениеНякой знае ли нещо за течна газ - Няма изпарител , но има помпа ?
http://carsoft.yoree.org/index.php?P...opic=72.msg214LZ5ZI qth HASKOVO
Pajero II GLS 3000 V6
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар