К`ъв карбуратор при инжекциона бре ей
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автомобилни газови системи
Свий
X
-
Момчета,карамна газ от 97г.Газовите уредби които съм имал са били от марките Ренцо Ланди и Тартарини.Всичките бяха втора употреба поради финансови причини,преди монтаж им правих пълна профилактика и не съм имал никакви проблеми по време на експлоатация.Това което чета във форума ме навежда на мисълта ,че съвременните инжекционни горивни системи са по уязвими всравнение със старите карбуратори.Второ резервните части за газовите уредби в болшинството си са със съмнително качество.Трето монтажа на самата уредба изисква малко грамотност и мноооооого старание.Последното да ме извиняват майсторита ама на дветрети не им се отдава.Като съберем всичките тези негативи и в общи линии става ясно защо все има проблем с работата на двигателя на газ.Гори ама въри к'о мързи ви да наливате ли?
Коментар
-
Преди години като ми сложиха газта и "майстора " каза "иди я пробвай"Минавам аз 1-2-3км и колата спря .Вдигам капака и гледам изпарителя скрежасал ,все едно съм отворил камерата на хладилника
.Идва този и вика "А, нещо ,някой маркуч съм объркал"
няма страшно.
B+
Коментар
-
Не е знаел, че при различните марки автомобили парното работи по различен начин. При автомобили като БМВ и Лада температурата се регулира като се намалява или увеличава чрез кранове потока който минава през радиатора на парното. За мен това не е добра система защото не реагира бързо и има определен период на топлообмен. С правилната система разполагат VW. При тях няма кран за регулиране на потока на течността, а клапа която отваря и затваря отделението с радиатора. Така температурата на въздуха моментално се променя. Също така когато се свърже изпарител в тази схема тя ще гарантира неговата добра работа (ако разбира се той е свързан последователно а не успоредно).Първоначално публикуван от vokelИдва този и вика "А, нещо ,някой маркуч съм объркал"
няма страшно.
Коментар
-
Значи Волгите и Вранглерите са с "правилно" парно... Их...доближаваме се до недостижимите върхова на инжинерната мисъл на VWВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Да влошават се и за да не го правя съм сложил специален троен плавен кран който се оказа, че в БГ не продават и се чака с поръчка от Австрия. Важното е, че сега системата работи префектно.Първоначално публикуван от СтефанХе. Ама така влошаваш условията за управление на температурата на двигателя.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Днес.
Коментар