Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Произволно превключване от газ на бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Проблемът се реши след смяна на изпарителя и почистване на инжекторите. Изпарителят пропускаше газ, където не трябва.

    Паралелно с "газовия" проблем с реши и друг - дългото въртене при палене. Понеже последният съвпадна по време със смяна на бензинова помпа и филтър-регулатор, съмненията бяха за проблем с налягането на горивото.
    След смяната на изпарителя обаче колата взе да си пали, както преди - като и покажеш ключа.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Проблемът се реши след смяна на изпарителя и почистване на инжекторите. Изпарителят пропускаше газ, където не трябва.

      Паралелно с "газовия" проблем с реши и друг - дългото въртене при палене. Понеже последният съвпадна по време със смяна на бензинова помпа и филтър-регулатор, съмненията бяха за проблем с налягането на горивото.
      След смяната на изпарителя обаче колата взе да си пали, както преди - като и покажеш ключа.
      Да, и аз бях там, и го видях








      4 - 6
      6 коментари

      • коко келеша коментира
        15-04-21, 10:54
        Тази връзка е възможна само при нещо централно прецакано. В смисъл един клапан или датчик или нещо, което прекъсва нацяло притока на газ към рейките. От дюзите ще тресе по всяко време, независимо от т-рата. Знам, че не обичаш да правиш излишни разходи, но мога да ти предложа безвъзмездно стария редуктор на Черокито за проба. Италиански Раи дуе, който свалих работещ от колата. Може пък да имаш вече одървени мембрани на изпарителя, които при 35-40 градуса да не искат да мърдат качествено.

      • Чавдар (V93) коментира
        15-04-21, 10:56
        Изпарителят беше изцяло сервизиран с ремонтен комплект от производителя преди 40-50,000. Всичко вътре беше подменено.

      • коко келеша коментира
        15-04-21, 11:17
        Това не отменя казаното от мен, както и това от Ясен за спукана мембрана, но аз и не се натискам, само предлагам. Едно елементарно действие е да смениш за проба маркучето от изпарителя до колектора.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

        Да, и аз бях там, и го видях

        Видял си, ама май не съвсем. Изпарителят си беше за смяна и, съответно, беше сменен.

        Само че проблемът се появи отново със същите симптоми. След 2 дни престой с нощни температури до около 4-5* С отново при прехвърляне на газ гасне, докато двигателят не се загрее хубаво. След което с помощ с педала и претрисане заработва на газ.

        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Дай марка и модел на ГИ, както и на газовия компютър.

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          ГИ е дърт Бардолини на БСМ. Версията на софта не я знам, но беше последната налична за модела. Не мисля обаче, че това има значение. Вчера смениха инжекторите и тази сутрин, след 24 ч престой, прехвърли на газ тихо и кротко при стрелка на температурата едва отлепила от първото деление.

      • #34
        Не искам да пускам нова тема, а тази ми се стори изчерпана. Ако не е, моля авторът да ме извини.
        Та, срам- не срам, да се похваля, днес за пръв път в живота си карах кола на газ, на дълъг път. Колко да е дълъг, Пловдив- Летище София- Пловдив. За тези около 300 км. колата не е гасена, карана е постоянно топла, зелената лампичка до лявото ми коляно светеше през цялото време. Изобщо, предполага се че колата е работила през цялото време на газ. Ако има някакво значение, карах със 110-120. Усещаше се, че това е комфортната скорост на моторчето и не съм го юркал повече. Някакво Пежо, предполагам 206. Работеше си равномерно, без претрисане, както в ниските, така и във високите обороти.
        Да, ама като тръгнах, стрелката на бензина беше мааааалко над средата, а като се прибрах беше едно деление и половина по- малко. Предполагам 7-8 литра.
        Въпрос: Нормално ли е колата да харчи И бензин, докато работи на газ? Ако не, къде може да се търси проблема? Ако да, извинявам се за безпокойството. Въпросът ми се струва доста тъп, понеше имам някаква най- обща техническа грамотност. Въпреки това, тая стрелка я гледах с очите си и не можех да повярвам на ушите си.
        А, да! Температурата не мръдна нагоре от 70 градуса. Предполагах, че туй хайванче ще вдигне поне 85 по нагорнищата, с багаж и 4 човека.
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Бензиновия комп си мисли, че кара бензин. И по това си смята и разхода, и обема на бензина в резервоара. След като конструкторите напъхаха и стрелката за горивото в бензиновия комп, да смята и съдържанието на резервоара, манджата уйде в ряката.
          При служебни коли, които се карат само на бензи/дизел съотв. пак има грешка в показанията на стрелката. А понякога резевата светва неочаквано рано/късно...

          Класическата схема - директно реостата в уреда, не можеше да те излъже с повече от 5л. особено като си познаваш колата. И нямаше проблеми с карането на газ. А сега понякога има разлики от 10л. и нагоре...

        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Ако пежо-то е с BSI - BSI-то "вижда" че има разход на бензин по данни от моторния комп. Същевременно попалвъка за гориво не се мести. BSI-то смята, че поплавъка е блокирал и показва изчерпване на резервоара според данните за разход на гориво от моторния комп.

      • #35
        Пежата са така . След известен престой компютъра, ще отчете релното налично ториво.

        Коментар


        • #36
          Има системи, които пускат около 10% бензин покрай газта, но тях ги слагат на двигатели с директно впръскване. Това Пежо не е с такъв двигател. А и 7-8 л са твърде много за 300 км.

          Няма вариянт да смесва двете горива едновременно, без да усетиш много лоша работа на мотора.

          Остава или, както казва колегата по-горе, нивомерът да показва каквото си иска, или да си карал на бензин без да се усетиш.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #37
            Начи, като инкасаторката от ВиК. Начислява ти служебно 20 кубика, па като засече реално водомера, идва "изравняване" на сметките.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • piron45
              piron45 коментира
              Редактиране на коментар
              Ако газта е инжекцион принципно може да и се настрои над определени обороти да вкарва и бензин или да минава изцяло на бензин, но това го правят обикновено на колите на рацерите с много коне и обороти. За това мижаво пежо не вярвам някой да си е играл да прави подобни настройки, пък и ти не си го зорил на макс. Най вероятно нивомера нещо лъже.

          • #38
            Колата отчита разхода, не само по поплавъка,а и по количеството гориво минало през системата,та затова така.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • #39
              Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
              Колата отчита разхода, не само по поплавъка,а и по количеството гориво минало през системата,та затова така.
              Това, че компа, дето ти отчита моментен / среден разход, колко имаш до следващата бензиностанция и т.н. знам че следи дюзите, ама и стрелката ли е вързана там?
              Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

              Коментар


              • genadi.tsvetkov
                genadi.tsvetkov коментира
                Редактиране на коментар
                На някои марки- да.

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                От някоя си година насам да. Допреди това класическа схема.

            • #40
              Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
              Начи, като инкасаторката от ВиК. Начислява ти служебно 20 кубика, па като засече реално водомера, идва "изравняване" на сметките.
              Точно така става, далеч не само на Пежо. И аз съм имал такава кола.

              Само се усещаше че бърка или когато сбърка с повече от 3/4 резервоар, или когато го допълня ама поне с 1/4 за което обикновено нямаше място.

              На мен не ми пукаше ама Командването непрекъснато ми обясняваше че нещо там газовата уредба не е наред и гори И бензин.

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Мииии лабаФ началник си станАл...

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X