Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Произволно превключване от газ на бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
    възможно е и само след едно зареждане на подходящата газстанция
    Марешки

    Коментар


    • #17
      Газта на марешки мирише доста по-различно от на другите, но засега без проблеми. Няма и разлика във вървеж или разход.
      Но винаги може да сипят ла*на.

      Коментар


      • #18
        Няма значение на кого е газстанцията, всичко е лотария.

        Дебитомерът е графитен, помпата - най-често и тя. Като им дойде времето, почват да хвърлят графитени стружки ама шефчето се дзифтари и всичко се сменя когато спре.

        Коментар


        • #19
          Да не отварям нова тема - сходен проблем с газов инжекцион. От известно време при първоначално прехвърляне на газ започваше да тресе и после изравняваше. После при прехвърляне започна направо да гасне при работа на празен ход.

          От снощи си имаме нов номер - дори и в движение първо тресе, после не ще да върви и накрая угасна. Това - с още около 15-20 л в бутилката (използваем обем 60 л). След посещение на бензиностанция и допълване "колкото хване" прехвърли с претрисане и оттам нататък си вървя на газ като момченце. Т.е. ако горивото е около 1/3 или по-малко - не ще да работи на газ.

          Филтри са сменени наскоро - този на изпарителя преди не повече от 1500 км, а другият - преди няма и 1000. Проблемът с тресенето и гасненето на място го имаше преди смяната на филтрите, новото 20 е вече след нея.

          Някакви идеи?
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-04-21, 06:37.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            Почистване плунжера на клапана от налепи и почистване на буталата на инжекторите , ако са бутални. Ще се учудиш колко налепи има , клапана може и да блокира.
            Фиат Купе
            Опел Фронтера В
            Мицубиши Паджеро Пинин

            Коментар


            • #21
              Една компютърна диагностика, когато го направи пак. Ако наистина има нещо несмилаемо по тръбите, неминуемо ще повтори сценката. Иначе има варианти и с налягането, и с това колко истински газ си имал в бутилката преди допълването. Черокито правеше такива изпълнения, но при много малко количество газ, когато примерно от два-три дни свети резервата.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                Почистване плунжера на клапана от налепи и почистване на буталата на инжекторите , ако са бутални. Ще се учудиш колко налепи има , клапана може и да блокира.
                Инжекторите сигурно вече са направо за смяна. Преди > 100,000 км всичките им карантии бяха сменени с нови, а преди около 40,000 - минаха на чистене.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това на гранда или нещо друго?

                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  На Гранда. Другото си е само на бензин

              • #23
                Ако не е изгубила мощност вероятно не е от филтрите.

                Възможни причини - пропускащи дюзи на газ, пропускащи дюзи на бензин, пропускащ регулатор за налятане на газ или бензин (и двата вида при спукана мембрана текат към колекторите), заминал датчик, нарушена херметичност между дроселова клапа и двигател, спукано маркуче за вакуум някъде...

                Коментар


                • #24
                  Няма да описвам и аз за проблемите ми с газовата на щерката, не са фрапиращи тя си кара с тях, но за мен са изключително дразнещи и търся някой да я погледне, препоръчайте ми доверен човек в Сф.
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    ...
                    Възможни причини - пропускащи дюзи на газ, пропускащи дюзи на бензин, пропускащ регулатор за налятане на газ или бензин (и двата вида при спукана мембрана текат към колекторите), заминал датчик, нарушена херметичност между дроселова клапа и двигател, спукано маркуче за вакуум някъде...
                    Евентуални проблеми по бензиновата част доколко са вероятни, при положение, че проблемът се проявява при прехвърляне на газ, т.е. когато двигателят вече е работил известно време на бензин?

                    Въпросният газов инжекцион има 1 комбиниран датчик за температура и налягане, който не работи от поне 3 години. Причината е, че същият е някакъв силно несполучлив модел с много кратък живот - от няколко месеца до към година. Това - по признание на производителя (БСМ). Също по информация от производителя, датчикът играе роля най-вече за прехвърляне от газ на бензин, когато свърши бутилката.
                    Вчера му сложих нов датчик, който да може да използва при диагностика, че иначе никой няма да иска да си занимава с такава.

                    Явно ще се водим в най-близко време при София Газ.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #26
                      Най правилния ход е да изхвърлиш това недоносче БСМ. Нови дюзи , друга електроника и ще си забравиш проблемите. За тоя пробег отдавна се е избила.
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар


                      • #27
                        Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                        Най правилния ход е да изхвърлиш това недоносче БСМ. Нови дюзи , друга електроника и ще си забравиш проблемите. За тоя пробег отдавна се е избила.
                        По принцип си прав, че това ще е най-работещото решение. Само че е силно под въпрос доколко си струва да се слага нов инжекцион за ХХХХ пари на конкретния автомобил.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #28
                          Става въпрос за 5-6хх лв. а е силно съмнително как въобще работи чудото на газ с дюзи на над 100000 км , умрял датчик за налягане и комп БСМ .
                          Фиат Купе
                          Опел Фронтера В
                          Мицубиши Паджеро Пинин

                          Коментар


                          • novatech
                            novatech коментира
                            Редактиране на коментар
                            270 лв . ти е електроника на фобос , 6 дюзи баракуда са 200 до 300 лв. според доставчика, редуктор читав е 100 кинта.
                            Бутилка и тръби си имаш.
                            БСМ и финна настройка , пък и без датчик налягане е мисия невъзможна.

                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            Читав редуктор за тоя мотор от 100 лева няма. Виж за двеста бива.

                          • Чавдар (V93)
                            Чавдар (V93) коментира
                            Редактиране на коментар
                            Това, което се предлага на сайта на Фобос като някаква средна хубост, излиза над 600 пари. Като части. Като му туриш още нещо непредвидено + труд и отиде на хилядарка.

                        • #29
                          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                          ... търся някой да я погледне, препоръчайте ми доверен човек в Сф.
                          Предложения за читав сервиз за газ в източната част на София?

                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • p-pleven
                            p-pleven коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ако искаш пробвай: 0886/889-200 Тодор Миланов.
                            Сервиза му е на ул. "571-ва", номер 3, Левски Г, София - до църквата

                          • IvanIvanovi
                            IvanIvanovi коментира
                            Редактиране на коментар
                            и аз търся, но около Овча Купел

                          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                            Редактиране на коментар
                            Абе май не е там дето търсите , ама е читав . Аз от Русе съм ходил при него . Обаче задължително със записване , че е затрупан.

                            https://bg-bg.facebook.com/pg/dynami...=page_internal

                        • #30
                          Тази сутрин заведох газовата на "доктор" и ... едно кръгло нищо.

                          След като и вчера, и онзи ден при прехвърляне на газ след първо палене двигателят тръгваше да гасне на празен ход, тази сутрин си обърна мазно-мазно без да каже гък.

                          Бутилката не е допълвана. Т.е. газ има на около 1/3, колкото беше и в събота. Единствената разлика беше, че днес отидох до сервиза на бензин и го включих да обръща на газ след като го закачихме на компютъра.

                          При добре загрял двигател си превключваше на газ без да хлъцне и, съответно, диагностиката не можа да намери някакъв проблем.

                          Има ли вероятност инжекторите да са замърсени и да задържат, когато са още студени?


                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            Тази връзка е възможна само при нещо централно прецакано. В смисъл един клапан или датчик или нещо, което прекъсва нацяло притока на газ към рейките. От дюзите ще тресе по всяко време, независимо от т-рата. Знам, че не обичаш да правиш излишни разходи, но мога да ти предложа безвъзмездно стария редуктор на Черокито за проба. Италиански Раи дуе, който свалих работещ от колата. Може пък да имаш вече одървени мембрани на изпарителя, които при 35-40 градуса да не искат да мърдат качествено.

                          • Чавдар (V93)
                            Чавдар (V93) коментира
                            Редактиране на коментар
                            Изпарителят беше изцяло сервизиран с ремонтен комплект от производителя преди 40-50,000. Всичко вътре беше подменено.

                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            Това не отменя казаното от мен, както и това от Ясен за спукана мембрана, но аз и не се натискам, само предлагам. Едно елементарно действие е да смениш за проба маркучето от изпарителя до колектора.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X