Проблемът се реши след смяна на изпарителя и почистване на инжекторите. Изпарителят пропускаше газ, където не трябва.
Паралелно с "газовия" проблем с реши и друг - дългото въртене при палене. Понеже последният съвпадна по време със смяна на бензинова помпа и филтър-регулатор, съмненията бяха за проблем с налягането на горивото.
След смяната на изпарителя обаче колата взе да си пали, както преди - като и покажеш ключа.
Паралелно с "газовия" проблем с реши и друг - дългото въртене при палене. Понеже последният съвпадна по време със смяна на бензинова помпа и филтър-регулатор, съмненията бяха за проблем с налягането на горивото.
След смяната на изпарителя обаче колата взе да си пали, както преди - като и покажеш ключа.
Коментар