Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип на метан - плюсове и минуси, особености...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
    тука във форума някой беше споменал за бутилки от карбон .ставали от нещо със смяна на крана.на такситата ги слагали
    Стават ама са мнооооооого скъпи, поне истинските за метан. ама разните преправяния от това и онова накрая яко наси*ат работата.

    Коментар


    • #17
      Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

      Вече четири години карам ФЕРОЗА на метан.Изминал съм 65000км. без
      никакви проблеми.Разходът за София е супер.

      Коментар


      • #18
        Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

        Това за бутилките аз го казах защото го виждам с очите си всеки божи ден. Комшията кара такси и е с 4 бутилки от машина за наливна бира - всичките са карбонови и само е сменил винтилите с такива за автомобилни бутилки. Който не вярва да дойде да види. А отворковците да си купуват на десеторна цена като толкова разбират.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

          http://www.klaas-bg.com/METAN/METAN.htm

          Коментар


          • #20
            Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Благодаря за още по ценните съвети!

            Сега ми излезе друга пречка, оказа се, че Ферозите са с ...
            Теб май нещастието те гони по петите.... че и те настигна. Имам чуството, че още дълго ще си караш на бензин.
            Ще ти дам ли 1 аналог на твоя случай тук във Варна.
            В комpанийката имаме ДЖЕТ WaveRunner 750 XL -Големичък е (3 местен), но като си сам направо летииииииииииииии.......... Ама кефа струва 25литра/час бензин А 98. Т.е. сутрин преди плажа минаваш през бензиностанцията, оставяш половин (средна) работна заплата и аре на морето. На обяд вече превключваш на резерва. Джета е с водно охлаждане и 2 карбуратора - нищо сложно....
            Питахме няколко ГАЗ-ара дали може да сложим метан. В отговор - почти ни АНАТЕМОСАХА и ако си бях направил труда да запиша техните обяснения и да ги побликувам - можех да искарам докторантура по ГАЗ, УСТАНОВКИ на газ, та чак до скорост на горене на леснолетливи горива.
            Все още си караме на бензин.
            Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
            http://www.cardomain.com/ride/2562837

            Коментар


            • #21
              Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Това за бутилките аз го казах защото го виждам с очите си всеки божи ден. Комшията кара такси и е с 4 бутилки от машина за наливна бира - всичките са карбонови и само е сменил винтилите с такива за автомобилни бутилки. Който не вярва да дойде да види. А отворковците да си купуват на десеторна цена като толкова разбират.
              здрасти, живо ме интересува по подробна информация за начина по които се узаконява тази схема със бутилките за бира и как точно мога да разбера дали са карбонови. аз съм от варна,говорих сас един газаджия и тои ми каза че било много опасно защото бутилките за бира не издаржали на такова голямо налягане и освен това не можело да се регистрират и тн. можеш ли да ми дадеш някакви координати на тоя твоя комшия за да се сваржа със него за повече подробности.интересува ме от каде мога да си купя такива карбонови бутилки на каква цена са ,как и каде се проверяват/надуват/ за издаржливост на налягане и тн. благодаря ти предварително.
              Последно редактирано от petko1; 26-05-07, 12:59.

              Коментар


              • #22
                Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                Той газаджията да не е решил че ще слагаш метана в кенът от бирата?
                Щото той наистина няма да издържи такова налягане. Говорим за малка карбонова бутилка за въглероден двуокис от машина за напитки - безалкохолни и наливна бира - от нея се взима газ за газиране на напитките. Бутилката е не по-голяма от пожарогасител и по негови думи събира няколко кила. Налягането в никакъв случай не е по-малко, доколкото знам е около 200 атмосфери. И още какво има да и се прави на карбонова бутилка? Ще го питам за телефона и ще те свържа, но все пак живеем в София. Нямаш ли във Варна познати таксиметраджии да ги питаш тях?
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                  постнете после резултата от проучването за бирените бутилки тук, ще е интересно.
                  колко бутилки са необходими за пробег 200км и колко пари струват..... аз знам че винтил за бутилка при Любо Ганев е под 30 лв.
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                    благодаря ти за вниманието,имам познати таксиметрови шофиори но никои не е чувал въа варна за тази хитринка.за това искам да науча повече инфо защото идеята е страхотна.

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                      Човека е сложил 4 бутилки, даже не му заемат багажника. За колко му стига не съм го питал, но мисля че под 200 километра не е.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                        ...колко бутилки са необходими за пробег 200км ...
                        Това е много относително.... Аз минавах точно 200 км на извънградско със 8 - 8,5 кг метан(48 л) с Фиеста 1.3 60 к.с. с включен климатик и трима пътници...., но на градско - 120 - 130 км . Със джип 2 т разхода вероятно ще е 2 пъти по-голям, поне на градското със сигурност....
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          Благодаря за още по ценните съвети!

                          Сега ми излезе друга пречка, оказа се, че Ферозите са с пластмасови колектори.......
                          Не е кой знае какъв проблем. Газаджиите плашат хората за да им купуват скъпите газови уредби . Преди години и аз така се набутах 1400 лева за газов инжекцион на едно Мондео, което за капак не щеше грам да върви на газ . Виж дали няма място на колекторите за "кихалка" (най-обикновена клапа). Освен това, с метаново АГУ се пали винаги на бензин и има допълнителен клапан на маркуча, който подава газ към плочката и не позволява навлизането на газ преди превключването.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                            Колега а приготви ли си скоби за бутилките които ще държиш на тавана ? Или ще махаш задната седалка ?
                            Не знам колко ти гори ферозата ама 20 лв на 100 км ми се виждат множко . Моята витарка смуче 10-12 лв на 100 градско и към 7.5-8 извънградско това е на газ, на бензин излиза около 16 лв градското и 11-12 лв извънградското . Доколкото знам и ферозата ти е със двигател 1.6 16v и ако не се бъркам трябва да гониш такъв разход .
                            И какво ще стане когато се появят 943586904 метанстанции ? Дали няма да сложат акциз и цените съвсем да станат като на газта .
                            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                              Колега, не можеш да сравняваш градското в Бургас със София. Не се обиждай, но в Бургас има по-малко светофари, отколкото в моя квартал и 5 км сутрин и вечер ги минавам за 40 - 60 минути , а сега по баловете и за повече се е случвало . Каквото и да е АГУ ще си върне парите
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Джип на метан - плусове и минуси, особености...

                                Здравейте на всички,


                                Благодаря ви за ценните съвети и размисли.

                                Вчера се върнах от морето близо 2000 КМ минах, та за разхода София-Каварна 565 КМ с 46,7 литра бензин А95Н = <8,3 литра на 100КМ = 16-17 лв

                                Последваха около 5-600 КМ смесено каране, предимно на ниски предавки с изкачване и спускане на много стръмни наклони и доста черен път, разхода бе около 9 литра на 100 КМ.

                                Градско обаче съм убеден че ми скача над 11 литра а ако кара девойката дори и повече

                                Ако на пропан докарам 10-12 лева средно извън градско и 15тина лева градско мисля си е оправдано 5-600 лева за газово без да е инжекционно, те са 3 пъти по толкова и няма да сложа такова.

                                Обикновенно метаново до към 1200-1500 лв ако ми даде 5-6-7 лева извън градско мисля ще се избие за 10-15 000 км... но това са само теоретични размишления и както казах всички газаджии наистина ме плашат да слагам инжекцион а там цифрите за първоначална инвестиция са много плащещи, почти колкото една по-изгодна Фероза и меко казано ме разубеждават...

                                Поздрави,
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X