Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
    Колко коли от дадена марка/страна трябва да минат през ръцете на някой, за да е малък, голям, много голям специалист?
    Някъде към две, две и половина. Айде спри се вече.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
      Колко коли от дадена марка/страна трябва да минат през ръцете на някой, за да е малък, голям, много голям специалист?
      Къде? Разбрахме се, че в Бг не се брои.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
        Колко коли от дадена марка/страна трябва да минат през ръцете на някой, за да е малък, голям, много голям специалист?
        Нали не можем да изключим, че си вадиш хляба с кърпене (или ако предпочиташ възкресяване, напудряна, авторепаратура и т.н.) на "нов внос" автомобили, преди да отидат по автокъщите?

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
          Нали не можем да изключим, че си вадиш хляба с кърпене (или ако предпочиташ възкресяване, напудряна, авторепаратура и т.н.) на "нов внос" автомобили, преди да отидат по автокъщите?
          Питах информативно, кога може нечие мнение да бъде взето на сериозно.
          После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
            Нали не можем да изключим, че си вадиш хляба с кърпене (или ако предпочиташ възкресяване, напудряна, авторепаратура и т.н.) на "нов внос" автомобили, преди да отидат по автокъщите?
            Не е лошо да се помисли малко преди да се каже/напише нещо.В този форум има една тема където се вижда работата на колегата.Ако ти си попадал само на майстори, които пудрят, закрепват, закърпват и замазват има голяма вероятност проблема да не е само в майсторите, а и в това че ти си мизерник като клиент.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
              Не е лошо да се помисли малко преди да се каже/напише нещо.В този форум има една тема където се вижда работата на колегата.Ако ти си попадал само на майстори, които пудрят, закрепват, закърпват и замазват има голяма вероятност проблема да не е само в майсторите, а и в това че ти си мизерник като клиент.
              Чета, чета, и не мога да разбера рИкията ли е множко, или просто обичаш да обиждаш.
              Да попитам, попадаш на кофти “майстор”, значи си мизерник? Нещо ми се губи. Я го обясни малко по-подробно.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                Питах информативно, кога може нечие мнение да бъде взето на сериозно.
                Ако случайно работиш това, мога да ти спретна една стройна теория защо така ти се случва:

                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                А с вноса нещата по мои наблюдения са точно на обратно. Вкарват се масово най-евтините и скапани коли, не случайно българските сайтове за продажба даден модел е по-евтин от в немските сайтове за продажба. Гниещите се вкарват от Австрия и Германия с тръгнала ръжда, а от Италия се вкарват убити от карани и неподдържани. Купуват се само коли които за да преминат местния преглед искат сериозни инвестиции. Не, че няма читави коли там, но масово вкарваните са най-евтините кошници.
                Това, според мен е до голяма степен вярно. Отделно японките като цяло имат доста висока репутация и се продават страшно бързо с добра печалба. Търговците са склонни да взимат всякаква скрап, само и само да пише Мазда/Хонда/Сузуки/итн на тях. И по съвсем естествен път тая цялата японска ръжда пристига при кърпачите (специалсти по авторепаратура, ако предпочиташ) за да цъфне гордо излъскана със съответни до болка познати атрибути - "нов внос", "без забележки", карана в южна италия от немец-фашист и т.н.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Теорията може и на лично, няма нужда от спам Какво и как работя не е от значение, зададох въпрос. Повечето мнения са аз имам еди ква си кола, еди колко си няма ръжда, аз там се блъснах - много е здрава.

                  Нямам нуждата да си меря пишкита с някой, малка е мека е и не за пред хора
                  После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Това за вноса не е вярно, че се обират само боклуците. Внася се всичко. Естествено, преобладават по-стари коли, защото масовият пазар в БГ е до 3-4 хиляди евро. Като стигнем до там нормалното да стане 13-14 хил.(евро), съвсем по друг начин ще изглежда и вноса, и това по пътищата. Но всяко нещо е с времето си.
                    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                      Нали не можем да изключим, че си вадиш хляба с кърпене (или ако предпочиташ възкресяване, напудряна, авторепаратура и т.н.) на "нов внос" автомобили, преди да отидат по автокъщите?
                      Е те тука вече не позна. Човекът буквално изгражда купета. Често се случва да няма детайли (няма внос на такива у нас; скъпи са и клиентът не ще да дава 1500 лв за панел на кола, дето струва 1000) и той да вади и ремонтира същите от друг автомобил или направо да ги изработва ръчно - с всички технологични чупки, ребра, ъгълчета и дупчици от... права ламарина (а не просто да пльосне право парче)! Поне в една тема тук се вижда как работи, а то беше и преди немалко години... Не бъркай това дело с действията на някой "бай", дето: "тука сега че го плювнеме, тука че го прикапеме с ей това парче от стар улук..." и после има 5 см влакнест кит по "байчосаният" елемент, а след това - у Горубляне...

                      Поради увлечението ми по ретро автомобилите от най-ранна детска възраст, съм посетил доста работилници и всякакви специалисти, но такова отношение към ламарините, каквото проявява колегата, не съм виждал. Повярвай, върнал е от моргата (и то - качествено!) доста коли - ударени, изгнили и ударено/изгнили (най-гадното)!

                      Фактите са такива - японците не са лидери в качеството на самата ламарина, както и в обработката и. Естествено, има разлика между отделните екземпляри и експлоатацията им тук. У нас е почти постоянно кално, зимата пътищата са обилно осолени, лятото е яко жега и тия температурни амплитуди от по 55+ градуса не се отразяват добре на нискокачествените покрития...Рядко колите се държат в гаражи, още по-рядко се мият. Отделно при боядисване, средният бояджия си служи с не особено качествени материали (да не казвам, че често е: с пр@дня - боя), като претупва или понякога направо прескача цели етапи от този процес. Редовно се боядисват нови китайски детайли направо върху долнопробния черен транспортен грунд и други такива умни операции. В резултат: автомобилният Дарвин прибира неприспособените и само най-коравите оцеляват. Пълнолетното ми вече БМВ го купих преди 5 години с няколко очукани детайла и до ден днешен не е ръживо нито отдолу, нито отгоре. А си седи навън - не е помирисвало гараж.
                      С "Фармахим" - непобедим
                      Дизел - само дънки!

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Аз пак не разбрах.
                        За бараките, които идват тук откъде ли не става дума, или за новите, съвременни автомобили, които си купуваме от автосалона? За тия, дето си ги купуваме на 120 000 км. доказани, сервизирани, с бастуна на бабата в багажника и т.н. на половин цена, дето продвачът си е хванал само цената на платформата... там е ясно.
                        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          93 страници,десетина мнения по темата.Явно болшинството нямат елементарни познания как работи кочината ,която карат. Извода е, че съвременните автомобили не са шет, или че шет-а ни задоволява.А това някога беше технически форум.
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                            Аз пак не разбрах.
                            За бараките, които идват тук откъде ли не става дума, или за новите, съвременни автомобили, които си купуваме от автосалона? За тия, дето си ги купуваме на 120 000 км. доказани, сервизирани, с бастуна на бабата в багажника и т.н. на половин цена, дето продвачът си е хванал само цената на платформата... там е ясно.
                            Че има ли някой който живее в приказка и си мисли, че поради няква причина тук колите 2-ра ръка са по-евтино от Германия 2-ра ръка?

                            Темата се измести, от това че някой нови автомобили освен характерните са всички (нови) проблеми по агрегати и възли все още не могат (не искат) да ги сгласят да не гният. И се стигна до дам, че бидех ненормален, луд, па сега и кърпя новия внос

                            п.с. Някой да даде линк към темата за смяна на никнейм
                            После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                              Теорията може и на лично, няма нужда от спам Какво и как работя не е от значение, зададох въпрос. Повечето мнения са аз имам еди ква си кола, еди колко си няма ръжда, аз там се блъснах - много е здрава.

                              Нямам нуждата да си меря пишкита с някой, малка е мека е и не за пред хора

                              Напротив, професията винаги има значение. Битието наистина определя съзнанието, независимо кой го е казал.

                              Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                              Това за вноса не е вярно, че се обират само боклуците. Внася се всичко. Естествено, преобладават по-стари коли, защото масовият пазар в БГ е до 3-4 хиляди евро. Като стигнем до там нормалното да стане 13-14 хил.(евро), съвсем по друг начин ще изглежда и вноса, и това по пътищата. Но всяко нещо е с времето си.
                              Точно така, но за 3-4 хил. евро няма начин как да вземеш автомобил с екстри, на 134 хил. км., сравнително престижен, включен транспорт до България, разходи по привеждане в търговски вид (включително маскиране на ръжди), печалба на търговец.

                              Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                              Е те тука вече не позна. Човекът буквално изгражда купета. Често се случва да няма детайли (няма внос на такива у нас; скъпи са и клиентът не ще да дава 1500 лв за панел на кола, дето струва 1000) и той да вади и ремонтира същите от друг автомобил или направо да ги изработва ръчно - с всички технологични чупки, ребра, ъгълчета и дупчици от... права ламарина (а не просто да пльосне право парче)! Поне в една тема тук се вижда как работи, а то беше и преди немалко години... Не бъркай това дело с действията на някой "бай", дето: "тука сега че го плювнеме, тука че го прикапеме с ей това парче от стар улук..." и после има 5 см влакнест кит по "байчосаният" елемент, а след това - у Горубляне...

                              Поради увлечението ми по ретро автомобилите от най-ранна детска възраст, съм посетил доста работилници и всякакви специалисти, но такова отношение към ламарините, каквото проявява колегата, не съм виждал. Повярвай, върнал е от моргата (и то - качествено!) доста коли - ударени, изгнили и ударено/изгнили (най-гадното)!

                              Фактите са такива - японците не са лидери в качеството на самата ламарина, както и в обработката и. Естествено, има разлика между отделните екземпляри и експлоатацията им тук. У нас е почти постоянно кално, зимата пътищата са обилно осолени, лятото е яко жега и тия температурни амплитуди от по 55+ градуса не се отразяват добре на нискокачествените покрития...Рядко колите се държат в гаражи, още по-рядко се мият. Отделно при боядисване, средният бояджия си служи с не особено качествени материали (да не казвам, че често е: с пр@дня - боя), като претупва или понякога направо прескача цели етапи от този процес. Редовно се боядисват нови китайски детайли направо върху долнопробния черен транспортен грунд и други такива умни операции. В резултат: автомобилният Дарвин прибира неприспособените и само най-коравите оцеляват. Пълнолетното ми вече БМВ го купих преди 5 години с няколко очукани детайла и до ден днешен не е ръживо нито отдолу, нито отгоре. А си седи навън - не е помирисвало гараж.
                              Абе май съвсем съм познал. Човекът си има златни ръце и око, но явно се налага да върши и гнусна ширпотреба.

                              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                              93 страници,десетина мнения по темата.Явно болшинството нямат елементарни познания как работи кочината ,която карат. Извода е, че съвременните автомобили не са шет, или че шет-а ни задоволява.А това някога беше технически форум.
                              Така де. Ти изригна с пропуска във Ферари и даде много ценни технически данни.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                                Че има ли някой който живее в приказка и си мисли, че поради няква причина тук колите 2-ра ръка са по-евтино от Германия 2-ра ръка?

                                Темата се измести, от това че някой нови автомобили освен характерните са всички (нови) проблеми по агрегати и възли все още не могат (не искат) да ги сгласят да не гният. И се стигна до дам, че бидех ненормален, луд, па сега и кърпя новия внос

                                п.с. Някой да даде линк към темата за смяна на никнейм
                                Да де! Ама ми се е случвало да продавам, купени нови тук, от салона коли, дето съм ги юркал 250 000 км. Поддържани безкомпромисно, с нито една светеща лампа и без тропащи ламперии, и без ръжди... Когато я продавам тая кола, трябва да съобразявам цената ѝ с подобни баракуди на 140 000 в мобилето, че и по- млади, а?
                                Едното Берлинго (от 2002 г.) вече е на 560 000. Другото Берлинго (с големите фарове) вече е на 450 000. И двете са при приятел и не забравя да ме почерпи, където ме срещне. Старото Соренто го сурнахме на един късметлия от Хасково, с току що сменен съединител, напълно обслужено и с два комплекта гуми (щото на новото не ставаха) за 8000 кинта. Щото Соренто от 2006 г. толкова струвало в мобилето. За Маздата 5... да не говорим. Много били гниели. Гният ако си мундар. Ако не си миеш зъбите и ти изгният, те ли са ти виновни?
                                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X