Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    1CD-FTV 2.0 116к.с.
    Не е правило според мен, а изключение случаят при теб.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      Не съм съгласен, но няма да навлизам в чисто теоретични спорове..
      Тези от Формула 1 да им се чудиш какви безхаберници са, преди да прочетат във форума сложили ангренажа отпред и то със зъбчатки все едно е камион.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
        Тези от Формула 1 да им се чудиш какви безхаберници са, преди да прочетат във форума сложили ангренажа отпред и то със зъбчатки все едно е камион.
        И колко км изкарва един мотор?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          По-правилно е да попиташ в какви режими ги изкарва.Ако теорията за ангренажа откъм маховика беше вярна, тези мотори щяха да изкарват по едно-две форсирания, пък те май изкарват по три-четири.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
            ...Още по-хубаво ще е когато пишеш в режим Гагич за неща от които си нямаш представа пак да се сещаш за този виц...
            Доколкото нямам спомен да се познаваме, тоест, няма откъде да си запознат от какво "имам представа", то финално излиза че ти коментираш неща от които нямаш представа.
            Или в резюме - коментарът ти е неадекватен, и повече прилича на лични нападки, които обикновено се използват когато няма други аргументи.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
              Сега земи уточни, че си в Бразилия, и най вероятно тоя миксер е бразилска сглобка, да не вземат да си продават фолксвагените на евтиния в България.
              И по кротко там, в тая джунгла, толкова. Пак като е имало новички вагини, добре е.
              Е да снимам тогава и от старите Фаувета,костенурки,бусове,камиони Мерцедес от след Войната.Така и не разбрахме на какво се крепи топката на лоста,магия има някаква защото резба няма,яко втора и я даваш на навигатора,а ти ръчкаш с гол лост.


              Много е яко това новото
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Доколкото нямам спомен да се познаваме, тоест, няма откъде да си запознат от какво "имам представа", то финално излиза че ти коментираш неща от които нямаш представа.
                Или в резюме - коментарът ти е неадекватен, и повече прилича на лични нападки, които обикновено се използват когато няма други аргументи.
                "Колега" на ден се сблъсквам с поне един такъв специалист, който е прочел нещо във форумите, гледал е клипче как се прави и се опитва да ми даде акъл как да си върша работата.Нямаш си представа колко ми е лесно да преценя дали някой е наистина запознат с материята или говори общи приказки.Като гледам и други са ти намекнали, че спадаш към втората категория, но някак си пропуснал да го цитираш

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Не е правило според мен, а изключение случаят при теб.
                  Три броя, с аналогични проблеми за по-малко от година. Да взема да пусна тото или да търкам билетчета, та и там да ми се падне изключение?
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Тези от Формула 1 да им се чудиш какви безхаберници са, преди да прочетат във форума сложили ангренажа отпред и то със зъбчатки все едно е камион.
                    Без да съм запознат с кухнята, мисля че тия от Ф1 са коренно различни от всичко по магазините и по пътищата. Чисто концептуално! Там борбата е с ограничения в кубатурата, аеродинамиката, теглото и неговото разпределение между преден и заден мост. Да не кажа, че едва ли не, болидът се конструира около пилота и има срок на експлоатация точно едно състезание и малко. Да не говорим, че при болидите за ремонтопригодност и дума не става, а някой да им мисли за години ползване и сервиз, още по- малко.
                    Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                      Без да съм запознат с кухнята, мисля че тия от Ф1 са коренно различни от всичко по магазините и по пътищата. Чисто концептуално! Там борбата е с ограничения в кубатурата, аеродинамиката, теглото и неговото разпределение между преден и заден мост. Да не кажа, че едва ли не, болидът се конструира около пилота и има срок на експлоатация точно едно състезание и малко. Да не говорим, че при болидите за ремонтопригодност и дума не става, а някой да им мисли за години ползване и сервиз, още по- малко.

                      Срока на експлоатация е много по-различен от едно състезание , както на болида така и на двигателя. Всички нововъведения първо се появяват във Ф1 , но след време се прилагат и в серийните автомобили.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                        Без да съм запознат с кухнята.... болидът ... има срок на експлоатация точно едно състезание и малко....
                        Беше тая .

                        Според днешните правила практически една "задвижваща система" (според терминологията на Момчил Манчев и Инженера) требе да издържа некъде къмто 20-30 000 км. А като се вземе предвид (както вече се намекна) , че тЕя километри мотора ги навива в 90% от случаите в "горното червено" на оборотомера ....

                        ... и още нещо : Ф1 не е самоцел . Наред с другите неща (предимно комерсиални) , там е и лабораторията за развитие на търкалото, наречено "автомобил" .

                        ..опс ! Моторния мен ме е изпреварил
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Епа то и пернишкио гоуф се кара основно с педала до метала. И Приста Шлайф

                          За протокола, знам че вече минаха на беенвета.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Беше тая .

                            Според днешните правила практически една "задвижваща система" (според терминологията на Момчил Манчев и Инженера) требе да издържа некъде къмто 20-30 000 км. А като се вземе предвид (както вече се намекна) , че тЕя километри мотора ги навива в 90% от случаите в "горното червено" на оборотомера ....

                            ... и още нещо : Ф1 не е самоцел . Наред с другите неща (предимно комерсиални) , там е и лабораторията за развитие на търкалото, наречено "автомобил" .

                            ..опс ! Моторния мен ме е изпреварил
                            А като вземем предвид, че горното червено е към 18000 оборота, лесно може да се досетим,че ангренажа в предния край не ни ограничава фатално откъм обороти и форсиране на мотора.

                            Колегата ittso повдигна въпроса за консуматорите, за справка може да видите изпълненията оттатък океана с механични компресори съизмерими с големината на малолитражен двигател и ремък широк колкото човешка длан.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

                              ... и още нещо : Ф1 не е самоцел . Наред с другите неща (предимно комерсиални) , там е и лабораторията за развитие на търкалото, наречено "автомобил" ...
                              Ахааааааа, ш'си додем на отговора на въпроса.
                              Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Днес на Le Mans биха отново смотаните жълти коли.
                                Даже и хибриди.Та и двойна победа...
                                Ми вероятно са си надеждни.
                                Може (вероятно е) да са с програмиран ресурс за някой агрегат.Ако изкарат 300к - не ми пука.
                                И отново:
                                По някаква причина се смята, че днешните автомобили превъзхождат предходните по качество и инженерни решения.
                                Не е така.
                                По-безопасни са - (с 22 еърбека, абс, всц, трщ, гнч, и всичи други съкращения) за съвременният неук водач сигурно си му трябват помощници.
                                Дали са по-екологични, по-комфортни, по-динамични - не мога да преценя.
                                По-дълговечни със сигурност не са.
                                Но е ясно, че са по-скъпи.
                                А дали са шет....ще кажете вие.
                                Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                                0887/осемпет 66 4осем

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X