Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Баси яката казарма. То в БА май още няма машини с ремък.
    Мисля, че имаше предвид колана и ремъка на АК.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Да, ама 4.2 много не ги карат, а тия новите със сигурност не ги е имало преди 15 години )
      Не го виждам да е карал от другата страна на голЕмата вода RD, a RB за там е малолитражка, тоест остава квото си избереш от останалите, където каиш няма. На всичкото отгоре RB е само с ръчка май, та съвсем.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
        Ама то и веригата си иска смяна, при някои коли е обвързано с вадене на мотор. Патрол 4.2 дизел и бензин са с верига.
        Дизела даже и с верига не е, доколкото знам

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Ето снимка от неделя на съвременна кола с ремък - Супърб 2.5.
          Интересното е, че и двете ролки са фира.
          Съвсем отделна песен са другите щети по мотора.
          Найс, а?
          Ти намери какъв пример да дадеш - 2.5 TDI на VAG. Те са пословични с проблемите си като одъртеят. Сега остава да вмъкнеш в дискусията и мултитроник, и ще стане доста прочувствена.
          Има неудачни технически решения. Нищо ново под слънцето.

          Редакция:
          Като стана въпрос за това как са ги правили едно време - да имаш снимка на моторната инсталация на някое бензиново W124? Оригиналната, с която автомобилът е напуснал завода, как изглежда в днешно време...
          А питам конкретно за тоя модел, защото се твърди че бил еталон за надеждност и качество.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Ти намери какъв пример да дадеш - 2.5 TDI на VAG. Те са пословични с проблемите си като одъртеят. Сега остава да вмъкнеш в дискусията и мултитроник, и ще стане доста прочувствена.
            Има неудачни технически решения. Нищо ново под слънцето.
            На 150 000 не би трябвало да е одъртяла - съвсем друга тема е, че този двигател и тази кола е лайно.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              На 150 000 не би трябвало да е одъртяла - съвсем друга тема е, че този двигател и тази кола е лайно.
              Терминът "одъртяване" не беше ли обвързан с време (възраст), а не с пробег. Че стар автомобил който не е каран също си има своите болежки. Нищо че е "като нов". Някои от болежките хич не са безобидни.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Терминът "одъртяване" не беше ли обвързан с време (възраст), а не с пробег. Че стар автомобил който не е каран също си има своите болежки. Нищо че е "като нов". Някои от болежките хич не са безобидни.
                Да де, ама как са сметнали ресурса, та и двата лагера да се разпаднат едновременно. Разглобил съм много бараки, но разпадната до такава степен ролка не съм виждал - сега две наведнъж.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Това просто идва да каже, че лагерите са били качествени.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Това просто идва да каже, че лагерите са били качествени.
                    То и колата е една качествена...
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Да де, ама как са сметнали ресурса, та и двата лагера да се разпаднат едновременно. Разглобил съм много бараки, но разпадната до такава степен ролка не съм виждал - сега две наведнъж.
                      Банален пример - често измиване на двигателя с агресивни химии. Ролки (лагери) с поудървено или поизносено уплътнение. Въпрос на време е да станат в състояние като за в кофата.
                      Друга възможна причина - да са сменяни през годините, с такива от по-евтинките, и на етикета им да е пишело "мейд ин бай цина ментакис оод".
                      Последното хич не е за пренебрегване. Малко в страни от темата, но вероятно държа рекорда за най-кратко работил ментерлив лагер. Не в автомобил, в друга техника. 30 (тридесет) минути и посети кофата!
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Малко в страни от темата, но вероятно държа рекорда за най-кратко работил ментерлив лагер. Не в автомобил, в друга техника. 30 (тридесет) минути и посети кофата!
                        Не се класираш. Сменен лагер на ролка (за щастие на клиновиден ремък) на някогашния ми Ford Тranzit - 20 метра след излизането от паркинга започнах да ръся части по пътя. Чак ме напуши смях като видях какво е. Като в някаква комедия - движи се возило, и едновременно се саморазпада.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Там където са ситуирани лагерите, едва ли е прониквала какбато и да е химия. Още повече че и самите лагери са капсуловани. По сачмите и черупките няма поражения. Проблемът е от разпаднати сепаратори, в следствие на което сачмите се събират на производствено съвещание от едната страна. Следва изплюването им.
                          Колкото до мерцедесовите инсталации - не съм виждал никакъв проблем - поне при моите. И да сравняваш съвременен ВАГ с дърт мерцедес по надеждност си е перверзия. Мерцедесиите ги имам единствено и само заради надежднността. PR не ме интересува. Дори и най-скапаната 190 е на светлинни години като надеждност пред повечето съвременни боклуци.
                          Имаме служебни бусове - стари и нови и то една марка. Защо старите си работят без да мрънкат а на новите винаги им има нещо? Това при еднакви условия на експлоатация
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Мисля че го бях споменал и по-напред в темата: не може да се счупи нещо което не е монтирано.
                            В завода не са монтирали ел. стълка. Съответно, автомобилът е много надежден и никога не е имал, няма и няма да има проблем с ел. стъклата.
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                              Мисля че го бях споменал и по-напред в темата: не може да се счупи нещо което не е монтирано.
                              В завода не са монтирали ел. стълка. Съответно, автомобилът е много надежден и никога не е имал, няма и няма да има проблем с ел. стъклата.
                              Цитираните от мен бусове имат всичко и при старите и новите. И двата вида имат водни помпи, амортисьори и т.н.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Цитираните от мен бусове имат всичко и при старите и новите. И двата вида имат водни помпи, амортисьори и т.н.
                                Виж, видно е накъде се опитваш да ме упътиш, но няма да се вържа.
                                Вероятно на база на публикуваната от теб информация се очаква да заключа "че съвременните автомобили са трошливи бангии", но аз ще се въздържа от подобен коментар. От толкова оскъдна информация няма как да се извадят заключения за причината. Дори да приемем че си обективен, и не си "поукрасил" фактите в информацията която си публикували. Без лоша умисъл разбира се, а само за да подкрепиш тезата си, за да може да върви спора. Понякога е достатъчно да се премълчи някоя "дреболия".
                                Възможно е причините за проблемите да са на съвсем друго място.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X