От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно
Началото да 90-те беше голям шок за народонаселението, как западните коли нямат манивела. Ебаси ужаса ми сега какво ще правим, като не запали? Ще трябва да бутаме?
Оказа се, че не е такава драма и се бутат по-рядко от тия с манивелите...
После дойде многоточковият електрически инжекцион. "Аууу много сложно, тия всичките тоци, какво ще правиш ако изгори нещо", " На това не може да му сложиш газова, ако гръмне трябва да дедеш полвината кола за дебитомер" Оказа се, че инжекциона работи по-стабилно от карбуратора и с една клапа няма никакъв проблем за дебитомера. Подобна беше ситуацията и с газовите инжекциони.
После дойдеха алуминиевите носачи при VAG B5 палтформата. Това окачване докара безсънни нощи на поколения българи. То не бяха цени от по 1000-2000 лева, па как се троши през 10 000км. Оказа се, че дори и най-бесния китайски комплект от 200 лв си кара по 40-50 хиляди стига да е сменено всичко на веднъж и спазени 1-2 тънкостти.
Общо взето слабо образованият българин го е страх от техническите нововъведения. За дедо волската каруца е била добре, защо и за мен да не е добре.
Началото да 90-те беше голям шок за народонаселението, как западните коли нямат манивела. Ебаси ужаса ми сега какво ще правим, като не запали? Ще трябва да бутаме?

После дойде многоточковият електрически инжекцион. "Аууу много сложно, тия всичките тоци, какво ще правиш ако изгори нещо", " На това не може да му сложиш газова, ако гръмне трябва да дедеш полвината кола за дебитомер" Оказа се, че инжекциона работи по-стабилно от карбуратора и с една клапа няма никакъв проблем за дебитомера. Подобна беше ситуацията и с газовите инжекциони.
После дойдеха алуминиевите носачи при VAG B5 палтформата. Това окачване докара безсънни нощи на поколения българи. То не бяха цени от по 1000-2000 лева, па как се троши през 10 000км. Оказа се, че дори и най-бесния китайски комплект от 200 лв си кара по 40-50 хиляди стига да е сменено всичко на веднъж и спазени 1-2 тънкостти.
Общо взето слабо образованият българин го е страх от техническите нововъведения. За дедо волската каруца е била добре, защо и за мен да не е добре.
Коментар