Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Да ,темата беше ,че нарочно се произвеждат новите автомобили така да се скапват ! Поне Аз така го разбрах
    Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
      Да ,темата беше ,че нарочно се произвеждат новите автомобили така да се скапват ! Поне Аз така го разбрах
      Да, ама за конкретни примери. За да е полезна.

      Ако беше толкова просто, с този твой пост щеше да е изчерпана

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
        Другия момент е как се поддържат ! На 30 000 смяна масло при положение че видиш ли науката е много напреднала ,хората си го казват масло с удължен живот за леки коли е МАКС 20 000 -24 месеца ,ама нали така казва производителя , той може да ти каже и смяна на 50 000 за още по по най на 20 000 това масло е пълно със всичко друго но не и да предпазва двигателя (там е колкото да не блокира мотора)какво се случва през другите 10 000 може човек сам да си представи.
        Понеже така мнението е малко общо, би ли описал малко по-конкретно с какво е пълно това масло? Явно си запознат.

        Пропускът, че в инструкцията тези 20 хиляди са всъщност мили, което е малко над 32 хиляди километра, друг колега вече го е отбелязал.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          .........луфт в някой кормилен накрайник - 2 гаечни ключа, достягаш го и продължаваш. Това последното го няма почти никой автомобил въобще, независимо нов или стар. Яя
          Явно нямаш спомени от Москвич 403 там даже и гаечни ключове не трябват а само една здрава отверка!

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
            Понеже така мнението е малко общо, би ли описал малко по-конкретно с какво е пълно това масло? Явно си запознат.

            Пропускът, че в инструкцията тези 20 хиляди са всъщност мили, което е малко над 32 хиляди километра, друг колега вече го е отбелязал.
            Ясен е по тая част , аз мога накратко и за по прости като мене да кажа променя се всичко ,молекулни връски ,влиза нагар ,конденз ,дори гориво за финните частици особенно на нов двигател (новите не се разработват,излизат направо преработени )шегичка
            Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
              И действително новите коли имат. От поне 15 години. Не само моточасовник, ами датчик за качеството на маслото...
              Къде го тоя датчик за качеството на маслото, нещо снимка от нета барем?!
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Къде го тоя датчик за качеството на маслото, нещо снимка от нета барем?!
                Търтея каза, че има, на него му вярвам

                За моточасовника и за другите неща знам със сигурност, защото като си дам ключа на колата в официалния сервиз ми дават списък с доста параметри

                Дори да няма датчик за качеството на маслото, пак може да се следят нещата на задоволително ниво, много по-добре от повечето автоманиаци и невъобразимо по-добре, от хора, които си нямат идея.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                  ....Тези неща не само българите не ги знаят, а повечето хора изобщо. Затова колите имат нарочни алгоритми и датчици за следене на доста параметри, които го правят много по-добре и от най-сериозния автоманиак....
                  ..а пък едно време немаше ни алгоритми , ни гявол .
                  И броя на датчиците се изчерпваше най-много до два: един "за температурата" и един "за маслото" . Ама ей на - тогава автомобилите "беха истински" , а сега са лайно.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                    Да ,темата беше ,че нарочно се произвеждат новите автомобили така да се скапват ! Поне Аз така го разбрах
                    Правилно си разбрал. Не е само при автомобилите.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                      Хората си го казват ама не км а мили, т.е. 32186 км
                      Такаааа,преди малко минах покрай масларя Стевчо ,всички го знаят във Света Троица(София) ,занимава се с масла 25 години !Питам го Аз ,дай ми 5 литра масло за 20 000 мили или нещо подобно ,само ще кажа каква физиономия направи В БГ явно тубите се правят в Перник етикетите се принтират в някой гараж маслото наливно диона супер!! Другото ми подозрение е : Купувам си нова кола,отлично,идва с масло от завода ,след 30 000 км. отива за смяна , с какво ли се подменя ?? (изписва се ново масло супур лонг лайф оригинално ,това масло отива за личния автомобил ,а на обслужвания отива супер оригиналдъ кастрол ) Това е лична теория
                      Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                        Ясен е по тая част , аз мога накратко и за по прости като мене да кажа променя се всичко ,молекулни връски ,влиза нагар ,конденз ,дори гориво за финните частици особенно на нов двигател (новите не се разработват,излизат направо преработени )шегичка
                        Ясен е по тая част, но ми прави впечатление, че не се изказва толкова крайно и категорично. Питай го да каже Ясен за конденза и горивото в маслото. Аз, понеже също не съм химик, съм го питал.

                        Като знаеш, че влиза нагар, конденз, гориво и се променят молекулни връзки, на колко точно километра стават тия неща? Колко гориво, нагар и конденз има на 5, на 10 и на 20 хиляди километра?

                        Правиш прекалено категорични изказвания, без да даваш нищо конкретно.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от iszs Преглед на мнение
                          Такаааа,преди малко минах покрай масларя Стевчо ,всички го знаят във Света Троица(София) ,занимава се с масла 25 години !Питам го Аз ,дай ми 5 литра масло за 20 000 мили или нещо подобно ,само ще кажа каква физиономия направи В БГ явно тубите се правят в Перник етикетите се принтират в някой гараж маслото наливно диона супер!! Другото ми подозрение е : Купувам си нова кола,отлично,идва с масло от завода ,след 30 000 км. отива за смяна , с какво ли се подменя ?? (изписва се ново масло супур лонг лайф оригинално ,това масло отива за личния автомобил ,а на обслужвания отива супер оригиналдъ кастрол ) Това е лична теория
                          Е тогава защо си купуваш нов автомобил? За да плащаш по 400 лева на смяна за Диона Супер?

                          Подозирам, че Стефчо масларя тия 25 години ги е пракарал в лабораториите на Кастрол, Мотул, Фолксваген и Мерцедес в анализи с уреди и дискусиЙ с други тамошни специалисти от развойните центрове.

                          Аз спирам засега, не става по-добре.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                            Ясен е по тая част, но ми прави впечатление, че не се изказва толкова крайно и категорично. Питай го да каже Ясен за конденза и горивото в маслото. Аз, понеже също не съм химик, съм го питал.

                            Като знаеш, че влиза нагар, конденз, гориво и се променят молекулни връзки, на колко точно километра стават тия неща? Колко гориво, нагар и конденз има на 5, на 10 и на 20 хиляди километра?

                            Правиш прекалено категорични изказвания, без да даваш нищо конкретно.
                            Приемам забележката за категоричното изказване (в някои неща просто съм убеден ) за това следя темата с интерес ,никой с нищо не съм обидил
                            Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                              Е тогава защо си купуваш нов автомобил? За да плащаш по 400 лева на смяна за Диона Супер?

                              Подозирам, че Стефчо масларя тия 25 години ги е пракарал в лабораториите на Кастрол, Мотул, Фолксваген и Мерцедес в анализи с уреди и дискусиЙ с други тамошни специалисти от развойните центрове.
                              И като допълнение към горното - имал е възможност да тества задълбочено почти всички масла, на почти всички производители на такива...
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                                Е тогава защо си купуваш нов автомобил? За да плащаш по 400 лева на смяна за диона супер?

                                Подозирам, че Стефчо масларя тия 25 години ги е пракарал в лабораториите на Кастрол, Мотул, Фолксваген и Мерцедес в анализи с уреди и дискусиЙ с други тамошни специалисти от развойните центрове.
                                Той само продава масла .
                                А за новия автомобил смятам да си го купя чисто нов(първо защото мога) второ, за да избегна всичко неприятно от това за нов автомобил на незнайно от какъв собственик ,километри и как е поддържан ! А това какво масло ще ми сипят в сервиза ,ще се случи само пред мен ,или изобщо няма там да се случи. (надявам се да не е изработен така че да се прецака много бързо ,за сега конкретно където питах никой не можа да ми каже ,читав ли е или не !Надявам се, като е пикап да е по здрав)
                                Amway,BMW F 650 GS,OPEL Omega 2.6 ,Wartburg 311(1000) 63г.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X