Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    Не оправдавам тези "решения",но то вече няма свободно място в коша.
    Никой не може да ме убеди че в която и да е кола няма място за компютър с размери като на 2 кутии цигари, никъде другаде освен в подкалника!

    Вземи кой да е съвременен кошник и само по предната част на интериора ще намериш място за 2 кофи компютри че и отгоре. Може и ти да се загубиш някъде из кухините. Последно се заглеждах например в един Titan на бивш съфорумник - това сигурно има загубено място по пластмасите за още 2 седящи места, баси!
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      До сега не съм попадал на бизнес който не се интересува от печалбата. Та, икономиста е водещ
      Със сигурност, но пък и примери за бивши бизнеси, дето се интересуват САМО от печалбата, в резултат на което инженерния ордел дори се аутсорсва, щот "по-йофтинко", също не е като да няма.

      Та и по тоя повод крушката си има опашка - отношение на производителя като към еднодневки, отношение на клиента като към еднодневки, и дружно кудкудякане на еколози, политици и "вся остальная", с краен резултат едно голяяяямо нищо.

      ПП: И "технически изисквания" към ДВГ, клонящи към абсурдност, пак с нулев резултат.
      Последно редактирано от sparkybg; 09-05-19, 11:58.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Със сигурност, но пък и примери за бивши бизнеси, дето се интересуват САМО от печалбата, в резултат на което инженерния ордел дори се сутсорсва, щот "по-йофтинко", също не е като да няма.
        Кофти мениджмънт. Никой не е казал че е лесно.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Даже простата Лада и Москвич не сменяха вериги.
          Не сменяхме щото мислехме, че няма нужда. Щото нали-верига, не е гума да се опече и да се скъса.
          А реално си имаше нужда. пр
          Ей такива очи направих когато един майстор ми показа стара верига на жигули сравнена с нова. И ми обясни колко градуса от диаграмата се губят. Каза също, че про проблем с газорапределението при ладите-всичко се сменя на "Г". Демек-звездочките на веригата, веригата, разпределителен вал, кобилици, клапани, абе всичко.
          Това, ако искаш двигателя да работи добре де. Инак може и без да сменя нищо и да псуваш мамицата им пияна.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Не бъркай веригите на М-ч и Ваз.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              ...
              Мерцедесът на жена ми е 96г и е несравнимо по-надежден от доста по-новото ми служебно Волво, например.
              Кой модел волво? (че се заглеждам по V40)
              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
              Суперспам - спама на суперите

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                Кой модел волво? (че се заглеждам по V40)
                Даже в Швеция рядко ги карат.
                подаръци за мъже от FACOM
                промоция на читави инструменти

                и на хоби такива

                тел. О879 Ч8Ч 2З5

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                  Кой модел волво? (че се заглеждам по V40)
                  Опит с S60 и после с V50. И там ЕКУто е пред лявата гума, за да смениш филтъра на купето, махаш педала на газта, за да смениш релето за подгрева се маха или левият фар или бронята и куп още убавини. Пък кое колко дефектира хич не ми се говори. Мерцедесът (тъпа Е клас 3,2 бензин) има всякакви електонни системи и екстри, които никога не са спирали да работят. Единственият проблем беше когато спряха АБС, БАС, АСР и круизконтрола. Оказа се стопмашинка, която струва 15 лв и се сменя за няколко минути в полеви условия.
                  Последно редактирано от Scrapheap; 09-05-19, 13:31.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    За първи път се натъкнах кола на която, за да се смени ангренажен ремък се вади двигателя от коша, преди около 25 години: "Волво - 850", на единия от 5 цилиндровите им двигатели. Няма къде вътре да се бръкне. Въпреки това в ъгъла на калника бяха само задните капачки на фаровете. А контролера на двигателя беше на практика прибран купето. На трудно достъпно място, но пък защитен от всичко възможно. Крушките на фаровете се сменяваха изключително лесно. Но "Волво" все още си беше шведска фирма или току що да беше купена от "Рено".
                    А сега да ви разкажа как се сменява крушка на преден мигач на "Шкода Супърб" - ами има два начина - или сменявате блок-фара, или след като сте демонтирали блок-фара, с подходящата фрезерна глава пробивате дупка зад крушката на мигача и действате от там. Даже има обозначено къде да я пробиете. Не знам дали капачето с което се затваря дупката след това е стандартна резервна част или се разчита на местен майсторлък. И е обикновена крушка с жичка. Не е някакво технологично чудо, дето не гори никога. А май за да се свали блок-фара трябваше да се свали предната броня или маската на радиатора. Не беше проста процедура. Изискваше двама души с определена сръчност.
                    Подобна е мъката и със смяната на крушка на фар на "Рено-Канго". Отнема около половин час псуване и дране на пръстите по пружинките, дето притискат цокъла на крушката. Става много бързо и без дране ако имате едни специфични клещи за сваляне на тази пружинка. Само дето работата с тези клещи изисква определена сръчност, защото ако щъкне пружинката в моторния отсек, не е ясно къде ще се заклини.
                    Мисля, че е крайно време законодателно да бъде фиксирано като техническо изискване за автомобил - смяната на всички крушки на фарове, габарити и мигачи да е възможна без инструменти, от неквалифициран човек, на тъмно. Ако някой седне да ми обяснява, че това е невъзможно, то на двете ми предишни "Рена", споменатите крушки се сменяваха точно така - със затворени очи.
                    А ако ви кажа къде се произвежда и разработва голяма част от електрониката на VAG ще паднете. Произвежда се в Ботевград и Шенджен от една филиписка фирма или поне шефовете са филипинци. Може да има завод и някъде из Филипините. Разработката е на много места, едното от които е в Горубляне, от един отдел магьосници или инженери по електроника, съгласили се работят там за колкото работят. На работниците в Ботевград се палща около МРЗ. Всичкото това излиза под търговската марка на "Бош" или "Сименс", или друг западноевропейски производител. С цени като да са го правили немски работници, обучени в немски техникуми и получаващи немски заплати. Качеството е... ами каквото беше качеството на електрониката произведена в Орханийската Котловина по соц време.
                    И няма никаква конспирация - гонят сваляне на разходите от където и колкото могат.
                    Последно редактирано от Alexr; 09-05-19, 14:27. Причина: правописни грешки

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      850 май е последното хубаво Волво.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Глупости като компютър в подкалника или върху двигателя няма как да минат за "детски болести", ами са си чисто плиткоумие...
                        Не е съвсем така. Снопът кабели между двигателя и ЕКУ е доста приличен. Колкото е по-наджиджан двигателя с всякакви датчици и какви ли не изпълнителни механизми, толкова по-масивен е въпросния сноп. Съответно, идеята да се оптимизира дължината на въпросния сноп съвсем не е лишена от смисъл. Разходи за материали, монтаж, тегло и т.н.
                        Друг е въпросът че очевидно куца реализацията. Това е положението, някои идеи са сполучливи, други не са. Днес това решение създава проблеми, утре ще го позакърпят и ще спре да създава такива.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Тук не си прав. ЕКУ в подкалника е не просто глупост, а страховита глупост и не може да има никакво оправдание. Щото следващият "конструктур" може да реши да го шибне върху изпускателните колектори.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                            Тук не си прав. ЕКУ в подкалника е не просто глупост, а страховита глупост и не може да има никакво оправдание. Щото следващият "конструктур" може да реши да го шибне върху изпускателните колектори.
                            Я да видим някои от истинските:
                            Нисан патрул у260 - релето за чистачките при дъжд и при спускане поема цялата вода от предното стъкло. На същия бушон е вентилатора за парното - и оставаш в пълна мъгла
                            Нисан патрул у60 - компютъра е в купето до дясната врата. След втората локва е аут щото никак не е водоустойчив. Всички куплунзу на светлините отзад са под купето зад гумите. Водоустойчивост йок.

                            И те така те
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              850 май е последното хубаво Волво.
                              Беше много добра кола, макар и много трудна за обслужване и ремонти. Почти са всичко трябваше да се вади двигателя от коша.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Alexr Преглед на мнение
                                За първи път се натъкнах кола на която, за да се смени ангренажен ремък се вади двигателя от коша, преди около 25 години: "Волво - 850", на единия от 5 цилиндровите им двигатели. Няма къде вътре да се бръкне. Въпреки това в ъгъла на калника бяха само задните капачки на фаровете. А контролера на двигателя беше на практика прибран купето. На трудно достъпно място, но пък защитен от всичко възможно. Крушките на фаровете се сменяваха изключително лесно. Но "Волво" все още си беше шведска фирма или току що да беше купена от "Рено".
                                А сега да ви разкажа как се сменява крушка на преден мигач на "Шкода Супърб" - ами има два начина - или сменявате блок-фара, или след като сте демонтирали блок-фара, с подходящата фрезерна глава пробивате дупка зад крушката на мигача и действате от там. Даже има обозначено къде да я пробиете. Не знам дали капачето с което се затваря дупката след това е стандартна резервна част или се разчита на местен майсторлък. И е обикновена крушка с жичка. Не е някакво технологично чудо, дето не гори никога. А май за да се свали блок-фара трябваше да се свали предната броня или маската на радиатора. Не беше проста процедура. Изискваше двама души с определена сръчност.
                                Подобна е мъката и със смяната на крушка на фар на "Рено-Канго". Отнема около половин час псуване и дране на пръстите по пружинките, дето притискат цокъла на крушката. Става много бързо и без дране ако имате едни специфични клещи за сваляне на тази пружинка. Само дето работата с тези клещи изисква определена сръчност, защото ако щъкне пружинката в моторния отсек, не е ясно къде ще се заклини.
                                Мисля, че е крайно време законодателно да бъде фиксирано като техническо изискване за автомобил - смяната на всички крушки на фарове, габарити и мигачи да е възможна без инструменти, от неквалифициран човек, на тъмно. Ако някой седне да ми обяснява, че това е невъзможно, то на двете ми предишни "Рена", споменатите крушки се сменяваха точно така - със затворени очи.
                                Има някаква такава директива за лесна смяна на крушки, с помощта само на заводските бордови инструменти към комплекта на автомобила(там кирик, ключ за гуми, чат пат и някое ключе и/или комбинирана отвертка- права и кръстата). НО, май е само за комерсиалните превозни средства, демек такива за работа - автобуси, камиони, но и разните баничарки и пикапи.
                                При камионите и автобусите смяната на крушки е максимално улеснена, от около 30 години. Фаровете на панти и с ключалки, там са си направо стандарт - отваряш си фара като бял човек с риза и вратовръзка, сменяш за секунди, затваряш и продължаваш.
                                При баничарки, пикапи и бусове, не е баш така, но напоследък ги натискат и тях поне да има лесен достъп отзад на фара... Гледал съм примерно тестови клипчета на актуалното Кади, и там ги тестваха и тези неща.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X