Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Я да видим някои от истинските:
    Нисан патрул у260 - релето за чистачките при дъжд и при спускане поема цялата вода от предното стъкло. На същия бушон е вентилатора за парното - и оставаш в пълна мъгла
    Нисан патрул у60 - компютъра е в купето до дясната врата. След втората локва е аут щото никак не е водоустойчив. Всички куплунзу на светлините отзад са под купето зад гумите. Водоустойчивост йок.

    И те така те
    На много джипки куплунзите за светлините са отдолу, но са подчертано водоустойчиви и безпроблемни(оригиналните, без разни ъпгрейди). Така са и на сегашната ми джипка 83 набор Тойота, но проблем категорично няма. Компютърът в колонката пред дясната врата се мокри, само след обстойно изгниване, така че гумата да хвърля вода в кухината, Там е и при Мастурбиши пахеро. За релето на Нисаня не знам моето е под таблото.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Нали знаеш че не говоря на изуст?

      А вода влиза през вратата.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Нали знаеш че не говоря на изуст?

        А вода влиза през вратата.
        Тойотата има на същото място реле за подгрева. На пахерото ЕКУто беше също там, но никога не е имало ядове и на двете. Там са си сухи. А са си коли на възраст.
        Впрочем на същото място е и компът при Ужас Патриот и той буквално изгни. Ама съветският автопром може да се мери само със себе си и не е критерий за каквото и да е.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Нали знаеш че не говоря на изуст?

          А вода влиза през вратата.
          Моя патрол има компютър на автомата там понеже е карбуратор и друг няма, и същия тоя компютър седя цяла вечер под вода и си бачкаше коректно, даже имаше малко кал вътре.


          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Я да видим някои от истинските:
            Нисан патрул у260 - релето за чистачките при дъжд и при спускане поема цялата вода от предното стъкло. На същия бушон е вентилатора за парното - и оставаш в пълна мъгла
            Нисан патрул у60 - компютъра е в купето до дясната врата. След втората локва е аут щото никак не е водоустойчив. Всички куплунзу на светлините отзад са под купето зад гумите. Водоустойчивост йок.

            И те така те
            Честно, нямах представа че на y60 са направили такова нещо, но пък едва ли е чак толкова лесно наводняването, щото в една фирма, в която работех мин. век, Y60 беше доста безпроблемна част от парка, а се ползваха по предназначение.

            Аз така или иначе не съм много по ежедневното ползване на автомобили, които са на възраст или за шредера или за парадно ползване или за музея. С удоволствие бих си напълнил климатизирания 16 местен гараж с класики в колекционерско състояние, които да разхождам на по асфалт на сухо време, ама нещо с гаража се закучиха работите.


            Както и да е: реалностите в момента са, че 99% от потребителите искат автомобил над 100 к.с. , достъп до централните зони на градовете в Европа, възможност за паркиране на тесни и къси места, абсолютен минимум от екстри се брои - климатик, автоматични чистачки, ел. стъкла, серво, темпомат, да изкара 150-200 хил. км. само с текущо обслужване, шофирането да не е придружено с квалификация на механик, цената на притежаване да не превишава 10-15% от доходите. Част от същата тази реалност е, че такива автомобили се намират предимно в магазина. На никой производител не му пука, че някъде на изток има едни хора, които искаме таралясник на 10 години и 90% опукан ресурс, да има експлоатационните качества на това от магазина.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
              Честно, нямах представа че на y60 са направили такова нещо, но пък едва ли е чак толкова лесно наводняването, щото в една фирма, в която работех мин. век, Y60 беше доста безпроблемна част от парка, а се ползваха по предназначение.

              Аз така или иначе не съм много по ежедневното ползване на автомобили, които са на възраст или за шредера или за парадно ползване или за музея. С удоволствие бих си напълнил климатизирания 16 местен гараж с класики в колекционерско състояние, които да разхождам на по асфалт на сухо време, ама нещо с гаража се закучиха работите.


              Както и да е: реалностите в момента са, че 99% от потребителите искат автомобил над 100 к.с. , достъп до централните зони на градовете в Европа, възможност за паркиране на тесни и къси места, абсолютен минимум от екстри се брои - климатик, автоматични чистачки, ел. стъкла, серво, темпомат, да изкара 150-200 хил. км. само с текущо обслужване, шофирането да не е придружено с квалификация на механик, цената на притежаване да не превишава 10-15% от доходите. Част от същата тази реалност е, че такива автомобили се намират предимно в магазина. На никой производител не му пука, че някъде на изток има едни хора, които искаме таралясник на 10 години и 90% опукан ресурс, да има експлоатационните качества на това от магазина.
              Това казвам и аз. Няма констипация. Това се търси, това се предлага.

              Можеш и вечен да си купиш и днес. Магарцедес продават г уоркър. Няма дори ел стъкла, но струва колкото хубав апартамент в манастирски ливади. Колко ще си го купят?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                Тук не си прав. ЕКУ в подкалника е не просто глупост, а страховита глупост и не може да има никакво оправдание. Щото следващият "конструктур" може да реши да го шибне върху изпускателните колектори.
                Възможно е и да не съм. Бих искал да вметна че светът не е черно-бял. Има и нюанси. Тоест, допускането че всички са маскари не винаги е вярно.
                Има куп възможни сценарии да се издъни работата. Не е задължително да е направено с цел да се счупи. Възможно е да е проектирано неправилно от най-обикновена неграмотност или некадърност. Може пък да е обратно, но да е изпълнено не както трябва. Да кажем, подизпълнителя да си е "оставил ръцете".
                Възможно е всички изброени да са направили всичко както трябва, а хубавата работа да я е свършил "бай ония" който е измил моторетката с обезмаслителя за 5лв/л. който разяжда алуминий още преди е влезнал в досег с него и от който част от пластмасите се разпрашават. И още куп подобни...
                Само може да се гадае за подробностите и причините.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Преди нов модел,на 7-8 години.Преди това много тестове,изпитания.Сега-фейслифт след 2,нов модел,след 4-5.Вярно е и че няма време,но и качеството е,като да не е имало никакви изпитания.Качеството не е ценност вече,дълговечността също.Това за тези,таргет групата на производителя-дава 10-15% от дохода си,иска нов модел играчка,с много екстри.Да изкара 200-300000 км,после си купува следващата.Колко от нас биха дали двойно за телефон,пералня,хладилник,ако е по-качествен?Няма ли да ни омръзне,или да се усъмним че е по-скъп без реално покритие?Но когато става дума за производител,доказал в миналото че може да прави качествени автомобили,а сега прилага малоумни технически решения,какво да си помисли човек?Аз поне-подиграва се и гъбарка с клиентите си,подритва си хляба,мисли се за велик и незаменим...

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Има куп възможни сценарии да се издъни работата. Не е задължително да е направено с цел да се счупи. Възможно е да е проектирано неправилно от най-обикновена неграмотност или некадърност.
                    Хайде сега ,фирмите са "обявили конкурс" и назначили само неграмотни и некадърни за да провалят качеството....................,

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Не е само при автомобилите това явление. Miele примерно, които бяха легендарни с качеството на продуктите си, също са сговнили новото си производство. Световната тенденция е такава и харесва ли ни, или не, ще се наложи да посвикнем
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Хайде сега ,фирмите са "обявили конкурс" и назначили само неграмотни и некадърни за да провалят качеството....................,
                        Фирмите са назначили каквото има.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Преди малко имах работа до един спец по Ауди, и нещо стана въпрос, та ми обясняваше, как Ауди спрели поддръжката на навигацията на някакви масови модели на около 7(СЕДЕМ) години.
                          Обаче в същото време, си поддържат малко по-стар вариант, който се монтирал и на Ламборджини, и подобни бутикови коли от концерна.
                          Може би е случайно....
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                            Хайде сега ,фирмите са "обявили конкурс" и назначили само неграмотни и некадърни за да провалят качеството....................,
                            Точно този въпрос има прост отговор. И аз го знам защото благодарение на него работя сега …
                            В общи линии става дума за следното:
                            Дадена фирма фабрика се нуждае от инженер.И нали като всяка уважаваща се фирма търси добър и кадърен инженер.Това търсят шефовете.И сега тръгва проблема.Къде е тоз кадърен инженер?! Ами според шефовете: В университетите..Ако е отличник ако е писал добре дипломната работа ако е написал някви трудове или въобще има отлични познания - според десетките дипломи които има. И шефа чете дипломите и се впечатлява.Колко е умен инженера.Което като цяло си е вярно все пак...
                            Обаче.. инженера има един мноооого сериозен недостатък.Ама много.Човека е умен учил е учил е ама не е работил.Просто не е работил практическа работа.Никога.Няма практика.Може да проектира това онова ама няма специфичните познания на техника който по цял ден е заровен в сервиза който слуша клиентите и който има изключително ценни практически познания.Ще проектира супер компютър и ще го навре в калника.Това е чист теоретик.
                            Това е проблема.И навсякъде е така.Архитектите са същите.Проектират сграда покрив но нямат практически знания.Не си ходят по обектите да видят какви л.йна са сътворили.Че да не ги повтарят. Ако зависеше от мене всеки архитект или инженер трябва да има години практика.Ама истинска практика.Архитекта да вземе чука и да направи един покрив.Той да протече клиента да го нае.бе и да му доде акъла.
                            Тоз инженер дето проектира глупости да влезе една година в сервиза - да си изпочупи пръстите на ръцете да смени нитче ремък верига.Крушка да смени. Да видиш тогаз. Това е... Много теоретици много учебник и нула практика. И в моята област е така.
                            На практика в "моята" фабрика аз съм единствения който има 20 години практика.Като говорим практика разбирай от съветските транзистори и се мине през просто интеграли и се стигне до цифровите. На практика през всички етапи.Което е страшно много. До мен работи супер дупер умен колега(наистина е умен) който е завършил с отличие реномиран институт.Може да сметне филтър на Бътъруод с елката..Ама не е работил с поялник.Не може да разпознае смд кондензатор от резистор бърка транзисторите... Ей такива ако ти проектират... съвсем нормално е за тях да наврат компа в калника
                            Чиста некадърност си е...Или грешка на образованието..Няма практика...

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Относно трудната смяна на крушки, ремъци, липсата на място в коша и т.н. нека не забравяме колко са напред автомобилите по отношение на външния дизайн.
                              Ако автомобила изглежда като тухла четворка (Нисан Патрул) е доста по лесно да има достъп за смяна на крушката сравнено с един Нисан Джук например дето фаровете са от горната страна на калниците
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:100.9 КБ
ID:5813844
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Стига с тоя компютър в калника. Той е сложен там нарочно по много причини, включително и за да е по-голяма щетата при удар.
                                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X