Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибриди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Хибриди

    Зареждаме безжично хибриди Toyota
    източник: Toyota

    В момента изпробват експериментално системата. Очаква се експлоатационните тестове да отнемат една година

    От края на февруари вече ще зареждаме безжично автомобили Toyota благодарение на новоразработената система за безжично зареждане на акумулаторите на автомобили с електрическо задвижване, като plug-in хибриди и електромобили. Системата зарежда батерията на автомобил, паркиран над намотка, монтирана на парко място на земята, което прави зареждането много по-лесно и удобно.

    Системата използва технология, която предава електричество чрез магнитен резонанс, породен от промените в интензитета на магнитното поле между предаваща намотка на земята и приемаща намотка в автомобила. Системата е способна да намали загубите в ефективността на предаваната енергия, породени от неточно позициониране на автомобила или разлики във височината между двете намотки.

    Създадена с визия за бъдещето на автомобилния пазар, системата е проектирана да сведе до минимум електромагнитните смущения върху електрически устройства в близост, а инсталираната върху земята намотка е с толкова здрава структура, че да издържа тежестта на автомобил, преминаващ върху нея.

    В допълнение, за да помогне на водача да паркира в най-подходящата позиция за зареждане, Toyota е разработила нова функция към вече съществуващия асистент за паркиране (IPA, Intelligent Parking Assist). Тя показва оптималната позиция за паркиране върху намотката в парко мястото както при успоредно, така и при перпeндикулярно паркиране.

    Експлоатационните тестове се очаква да отнемат 1 година и ще включват 3 различни вида plug-in хибрида Toyota, които се използват от домакинствата в община Аичи, Япония. Тестовете ще оценяват задоволството на клиентите, леснотата на употреба, процента на паркиране в неправилна позиция и поведението на зареждането (честота на зареждане и използването на таймер за зареждане).

    Резултатите от тестовете ще бъдат използвани за усъвършенстване на технологията, като крайната цел на Toyota е да внедри системата за масова употреба.

    Toyota вярва, че технологията за безжично зареждане ще помогне за популяризирането на електромобилите и ще помогне за преминаване към по-интелигентна, по-лесна за употреба и по-природосъобразна мобилност.
    Агенция Speed-Press

    Коментар


    • #77
      От: Хибриди

      Тия дни в пресата имаше информация за друг вид хибридно задвижване на PSA - ДВГ + сгъстен въздух. При спиране се компресира въздуха и се съхранява в бутилки, а при движение се използва енергията му. Статията беше бедничка откъм техническа информация...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #78
        От: Хибриди

        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Тия дни в пресата имаше информация за друг вид хибридно задвижване на PSA - ДВГ + сгъстен въздух. При спиране се компресира въздуха и се съхранява в бутилки, а при движение се използва енергията му. Статията беше бедничка откъм техническа информация...
        Да не е това ?

        http://www.guynegre.net/introduction-eng.php
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #79
          От: Хибриди

          Не съм чел цялата тема към която си дал линк, но предполагам, че не е.
          Ставаше дума за задвижване от ДВГ, сгъстен въздух или и двете едновременно. Изборът на вида "тяга" се избира като на другите автомобили с хибридно задвижване - в зависимост от режима на движение. При спиране или забавяне, като рекуперация се явява сгъстяването на въздуха. От статията останах с впечатление, че ДВГ ще изпълнява функцията и на двигател работещ с въздух, но както казах, техническата информация беше доста оскъдна.
          Системата щяла да се вгражда или се вгражда, не обърнах внимание, в някои модели на Пежо и Ситроен.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #81
            От: Хибриди

            Много е вероятно да става въпрос за едно и също, а авторът на статията да е интерпретирал азот като въздух и т.н. Както си му е реда...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #82
              От: Хибриди

              Гледам темата е позамряла. Да я събудя. Мисля да скоча в един Приус 2-ра ръка. Във Варна вече не се трае, 4 км 20 мин от светофар на светофар, че и още щели да правят. Жената с фокуса от подписа взе да стига до 10/100 в града бензин. Ако взема един приус, само от разликата ще го избия за 2-3 години. Вече обаче поддръжката и подмяна на това онова не знам колко ще е. Та ако някой има мнение, моля да сподели.
              Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
              Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

              Коментар


              • #83
                От: Хибриди

                Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                Гледам темата е позамряла. Да я събудя. Мисля да скоча в един Приус 2-ра ръка. Във Варна вече не се трае, 4 км 20 мин от светофар на светофар, че и още щели да правят. Жената с фокуса от подписа взе да стига до 10/100 в града бензин. Ако взема един приус, само от разликата ще го избия за 2-3 години. Вече обаче поддръжката и подмяна на това онова не знам колко ще е. Та ако някой има мнение, моля да сподели.
                6к и кусур лева за батерия от ТМ ауто ако върнеш старата. Информацията ми е за Аурис хибрид, чиято батерия била 1:1 с тази на Приус.
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #84
                  От: Хибриди

                  Досега в Германия (южна) няма върнат нито един хибрид на Тойота (+Лексус) за смяна/подмяна/замяна на батерийния блок...
                  (и извънгаранционно, освен гаранционно))
                  От доста години... И да, на Аурис h - са същите като на Приус.

                  Коментар


                  • #85
                    От: Хибриди

                    Е да, но според хора в другия форум, такъв проблем с батерии на стари Приуси съществува тук в БГ и проблема не е единичен...
                    Дори има колега, който в момента се чудеше как да си реши проблема с умряла батерия...
                    Въпреки, че според мен би могло да се намери бюджетно решение - подмяна на секция/модул на батерията, а не цялата....
                    Обслужването - като на обикновена бензинка, освен цената на маслото ако искаш да ползваш 'икономичното' 0W20, което е по-дебело....
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #86
                      От: Хибриди

                      Първите Приуси, вече са на доста годинки, оттогава вече са с 3-то, 4-то поколение батерии...
                      Всички знаем, че Тойота са поне 20 години напред в разработките и внедряването на тази технология.
                      И не бих взел от 1-то поколение, просто заради годините. Освен, че точно Приуса не ми допада като форма.
                      Не подценявайте и Ауриса и новия Ярис хибрид. 2-3 годишни на 30% от цената, с гаранция е доста приемлив вариант.
                      За предимно градско каране просто няма друга приемлива алтернатива, има и друго - солидни облекчения в данъци, застраховки, паркирането в големите градове, които не са за подценяване.
                      А и като цяло "h"-те по качество, надеждност, поддръжка са в топ 5 последните 10 години.
                      Надявам се, следващата ми кола да е с "h" накрая, но не бих взел над 10 годишна. Може и от големия батко - Лексус.
                      Последно редактирано от ivied; 06-01-15, 09:08. Причина: топ 5

                      Коментар


                      • #87
                        От: Хибриди

                        Toyota e безспорен лидер по продажби и производство на хибридни автомобили в света и Европа. Продажбите на хибридни автомобили достигнаха 145 400 автомобила през 2014, което представлява 9% ръст на продажбите спрямо миналата година. Продажбите на Lexus хибриди бележи ръст от 36% в сравнение с 2013, с 32 655 продадени автомобила тази година, благодарение на отличното представяне на новия IS хибрид и добрите продажби на CT 200h. Делът на хибридни продажби Lexus в Европа е 61%, достигайки впечатляващите 98% в Западна Европа и 19% в Източна Европа.
                        През 2014 продажбите на хибридни автомобили с марките Toyota и Lexus в Европа достигнаха 178 000 автомобила и общо 840 000 автомобила от пускането на първия Prius в Европа през 2000 година. Продажбите на хибриди представляват 20% от общия обем продажби на ТМЕ. В Западна Европа една трета от всички продажби на Toyota и Lexus са хибриди, което е ръст от 2% спрямо 2013.
                        Toyota Auris Hybrid Touring Sports показа впечатляващ резултат с продажби, достигащи 36 200 броя. Половината от всички Toyota Auris, продадени в Европа, са хибриди. Toyota Yaris Hybrid отбеляза ръст от 17% спрямо 2013, достигайки 58 530 автомобила. През 2014 Toyota лансира новото Aygo и обновения Yaris. И двата продукта подсилиха позициите на марката и показаха изключително силно представяне. Въпреки че стартът на продажбите на Новото Aygo бе разпръснат в последните 6 месеца на 2014, продажбите на модела отбелязаха ръст от 8,6%. Продажбите в семейството на Auris се увеличиха със 7,5% спрямо миналата година в един изключително конкурентен сегмент. Продажбите на Toyota Auris достигнаха 142 100 автомобила, водени от силното представяне на на Auris Hybrid Touring Sports. Продажбите на Corolla са се увеличили с впечатляващите 22%, достигайки 83 300 броя, 70% от които в Израел, Русия и Турция. Реализираните RAV4 са 101 100 броя, минавайки границата от 100 000 автомобила за първи път след 2007 година. Моделът бележи ръст от 6,1% на годишна база. Toyota отбеляза рекордни продажби в Казахстан и Израел. Пазарните дялове в Украйна и Казахстан достигнаха съответно 10,1% и 8,2% за двата бранда Toyota и Lexus.
                        Lexus приключи една изключително успешна година, белязана от старта на продажбите на NX – първия премиум компактен SUV на марката. Продажбите на марката нараснаха с 23% до 53 230 автомобила, което е ръст с близо 10 000 автомобила спрямо 2013. Продажбите бяха силни през цялата година, с особено добро представяне на новия IS и CT 200h, а в края на годината допълнителен тласък даде и стартът на продажбите на новия NX. Благодарение на тазгодишното силно представяне Lexus продължава да бъде един от най-бързо развиващите се премиум брандове в Европа. Внимание привлича силното представяне на новия IS, чиито продажби са се увеличили с 52% и достигат 11 520 автомобила, 79% от които са хибриди. CT 200h също бележи сериозен ръст от 9,8% спрямо 2013 година, като завърши годината с 10 340 продажби. Наскоро лансираният NX показа изключителен потенциал с над 5700 реализирани автомобила за 3 месеца и около 10 000 клиенти, които очакват поръчките си. Очакванията за 2015 година са, че NX ще представлява близо 1/3 от продажбите на марката в Европа. Продажбите на Lexus Европа достигнаха рекордни нива в 6 пазара: Франция, Норвегия, Полша, Русия, Израел и Кавказ.

                        Коментар


                        • #88
                          От: Хибриди

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          Не подценявайте и Ауриса и новия Ярис хибрид. 2-3 годишни на 30% от цената,
                          Ако говорим само за спестени пари, пак не излиза сметката. Понеже не ми се смята по курса за деня, приеми една такава груба сметка в английски пари и цени, то пак си личи : захранването на Ярис бензин/дизел модел (от 2011г с 1.4л двигател) струва 9 пенса за една миля, докато Ярис Хибрид от 2012г 1.5л струва 8 пенса на една миля. При променливите цени на горивата и на тока, разликата на практика няма. Разликата в данъците е 20 кинта на година, които също на практика не заслужават внимание. Други обществени привилегии за електричката няма.

                          А като добавим и първоначалното вложение, че хибридът струва 50% повече пари да си го купиш, то нямаш никакво пестене на нищо. Освен това я има и несигурността колко ще издържи електрическата част на хибрида, защото това е нова технология и след десет години може да се окаже съвсем изфирясала. Докато бензин/дизел двигателя е ясен, и съм сигурен че един обикновен ярис след 10г ще е стабилен, че и след 15г ще си е екстра, и ако не се скапе купето от ръжда определено може да изкара и 20г. Докато хибридът е една голяма въпросителна за такъв период.

                          Коментар


                          • #89
                            От: Хибриди

                            Може би разликата м/у обикновения и хибрида е по-голяма в града и сметката по би се вързала, защото в глемите градове има много автомобили, които с месеци не излизат извън града. Сещам се, че в Сф има таксита хибриди, явно там е оправдана инвестицията.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #90
                              От: Хибриди

                              Моите 5 ст...
                              На официалният сайт на вносителя за България Yaris 1.4 D-4D започва от 30 000 лева, и завършва на 37 000 лева, в зависимост от оборудването.Yaris 1.5 HSD започва от 32 000 лева, и завърва на 36 500 лева.Така че цената за придобиване е абсолютно същата.Разхода на гориво определено е в полза на хибрида, макар и с малко, особено при скорости под 100 км/ч.Друг плюс е, че караш автоматик, който влиза в цената, а дизела дори няма такава опция.И накрая не се занимаваш с дюзи, турбота, и всякакви модерни дизелови скъпотии.Един глас за хибрида от мен.
                              Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                              0887/осемпет 66 4осем

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X