Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибриди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Хибриди

    Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
    Още от 2012-та Model S надминава дори границата от "оферираните" 300 мили (480 км) пробег при смесено градско/извънградско каране.
    Какво става при 35°C (жегица) или -15°C (мраз) – инженерите на Tesla казват, че е добре да се подготвим за 10-15% спад в пробега при скорост от 85 км/ч.
    Абе аз съм сигурен, че е както казваш, ама като чета какво пишат собствениците през 2016 и се обърквам

    https://forums.teslamotors.com/forum...ead-your-p90dl

    April 6, 2016 After less than 6 weeks of ownership I'm down to 411km / 255 miles (sometimes only 408 / 253) with my P90DL. WTF!
    Все още не става само с електричка поне за мен
    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
    Lexus LS430

    Коментар


    • От: Хибриди

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Електромоторите са 2 или 4 - по един за колело.
      За кой модел?

      За Tesla S е 1 или 2(AWD)

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TS.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5710110
      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
      Lexus LS430

      Коментар


      • От: Хибриди

        Навярно сте чели за концепцията на ZF, която се очаква да влезе в продажба скоро - електрическия мост...
        http://auto.offnews.bg/news/Novini_1...htet_8921.html
        А относно разхода - зимния разход скача много съвсем не заради парното, а заради нуждата от подгряване на двигателя, докато достигне нормална работна температура. Докато не е достигнал тази температура работи в силно неикономичен режим (обогатена смес, повишени обороти, престой и т.н.)

        А тези със теслата за 400+км пробег се ревльовци Идеален пробег си е това за предимно градско шофиране...
        Ако излезеш извън града - караш с 85км/ч Това нещо може да се види по магистралата на Норвегия и Швеция - наредени ТеслИ и изпреварваш... изпреварваш...
        А ако спадне акумулатора - винаги можеш да се вържеш за някой Камаз да те дозареди
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Хибриди

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ползва се от поне 15 години включително на не безкрайно луксозни коли.
          Остава да назовеш няколко модела поименно?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • От: Хибриди

            На времето и аз така си мислех, че има такива климатици, ама откакто видях, че и при хибридите (например Лексъс РХ, Приус и т.н.) се ползва подгрева на двигателя за парно, нещо се поразубедих...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Хибриди

              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Остава да назовеш няколко модела поименно?
              Не знам, аз от моргите. Климатик с 4-пътен вентил. Примерно от някакво BMW.

              И да, при всички (вкл. най-луксозните) като основен източник на топлина се ползва охлаждането на двигателя. Когато стигне нужната температура, разбира се.

              Коментар


              • От: Хибриди

                To ще да е било нещо такова
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09009c1e9c970a38ac46b329a9d1bddd.jpg
Прегледи:1
Размер:22.2 КБ
ID:5710133

                Или такова :
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Car-with-Air-Conditioner-Fail-7.jpg
Прегледи:1
Размер:60.5 КБ
ID:5710134
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Хибриди

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Не знам, аз от моргите. Климатик с 4-пътен вентил. Примерно от някакво BMW.

                  И да, при всички (вкл. най-луксозните) като основен източник на топлина се ползва охлаждането на двигателя. Когато стигне нужната температура, разбира се.
                  Възможно е и да има подобна система, но не съм чувал. Също така, съдейки по граничещите с малоумите решения, съм на мнение че няма такива. Едно от тях са фрикционните печки, май основно по американските возила. Другото са нагревателните елементи по над киловат, монтирани около радиатора на парното/климатика, за бързо подгряване на салона.

                  Подозирам, че проблемът е в обледеняването на външния радиатор на климатика. При околна температура да кажем +5 градуса, в мокро или мъгливо време, при движение с малко по-висока скорост, за кратко време го виждам станал на буца лед. Заради сериозния въздушен поток, рецептите за размразяване, работещи при битовите климатици, едва ли биха били приложими в автомобил. И тъй като всичко все още е студено, няма кой да помогне на процеса...
                  Нещо такова...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • От: Хибриди

                    Да, точно за БМВ са ми обяснявали 5та серия. Имало и термоизолиран буфер с течност която съхранява топлинна енергия до 2 денонощия и 2 радиаторни елемента за термопомпата преди и след водно-масления радиатор и с редица други подобрения за пестене на гориво и съхранение на енергия.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • От: Хибриди

                      Въпросната опция на бмв се казваше "топлинен акумулатор" и представляваше някаква джаджа пълна със саламура (няма майтап, така се превежда brine, абе някакъв солен разтвор) която като се загрее задържаше топлина около две денонощия. С някакви кристали беше, дали не се втвърдяваха и втечняваха знам ли.

                      Помня че спецификациите бяха при престой 40 часа на температура минус 40 градуса отоплението на 40тата секунда духаше струя с температура плюс 40. Бяха наблегнали на 40ките. Опцията се предлага само в Европа около 4-5 години, вероятно до около 2000. После я спряха, май беше проблемна.

                      BMW latent heat accumulator.

                      За отопление - първата ми Алфа, допотопна джулиета, духаше топло на 20тата секунда при всякакви температури и престои (климатик нямаше). Подозирам че имаше някакъв нагревател.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • От: Хибриди

                        Brine не е саламура, а луга в този контекст. Все едно, не говорех за тази технология, а за реална термопомпа с обръщане на цикъла. Проблем с обледяването на радиатора може да възникне само при упорито ползване на колата в екстремни режими (по 2 минути през 2 часа в гнусно влажно време с -2 градуса примерно), за да не може да загрее двигателят. Дали е имало логика за саморазмразяване не знам.

                        А в Тесла това е основният начин за управление на температурата в купето. Топлина от батериите, инверторите и двигателите също се използва, но изобщо няма гаранции че стига, поради високата ефективност на силовата система. Предполагам че термопомпата е някакъв хипер-упер-дупер инвертор с ефективност много над 5, условия има.

                        Коментар


                        • От: Хибриди

                          Здравейте какво мислите за този хибрид ( тойота приус 2016) ? Има ли някой който си е купил вече такава и да даде мнение !
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • От: Хибриди

                            Вече няма да говоря/пиша само... Вече карам: хибрид RAV 4 от няколко дни...
                            Досега разхода е най-малкото (защото всички само за това се хващат - и с основание, де) което ме впечатлява...
                            Тия дни ще взема да кача някой клип...
                            Усещането е... абе, като за Лексъс (NX300 с който са почти идентични - технически на 100%)
                            и разхода ми е средно 5.6 л/100 км - 50%-50% градско/извънградско - това, ако някой ми го беше разправял преди, щях...
                            (за 197 к.с. и 1800 кг)
                            Последно редактирано от ivied; 21-04-16, 19:41.

                            Коментар


                            • От: Хибриди

                              Как беше...? Аа, да. Нещо от сорта "кажи какъв разход искаш да виждаш на дисплея на бордкомпютъра и го съобщи на човека с ноутбука"...
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: Хибриди

                                Ееее, най-после
                                Честито, със здраве да те търкаля
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X