До: Камиони MACK - легенда и истина
За да не може балъка с книжка от 6 месеца да е..е мамата на инвестицията на собственика. А ако собственика сам си обслужва камиона така че да мине европейско ГТП, ще трябва да хвърли толкова пари за хора и оборудване, че никога няма да му се върне инвестицията. Тука това се прави защото ГТПто ни е само на хартия и 80% от монтьорите си нямат и хабер от техниката.
Много се е изписало в тази тема за разликите между американски и европейски камиони - и кои за къде ставали.
В Европа е тясно, има ограничение за теглото на ос и общо ограничение на дължината на машината с ремарке (16,50 м за влекач с ремарке и 18.75 за бордови камион с ремарке), както и ограничение на времето за шофиране контролирано от тахограф.- Ако загубиш 2м за нос на камиона ще караш ремарке 11 м вместо 13 м, което означава от 4 до 6 палета по-малко. При цените на навлото това прави камиона с преден мотор нерентабилен. Освен това - за какво му е на шофьора голяма къща на камиона като в Европа спира през 100 км за да остави стока и постоянно се върти на кръгови по градовете, освен това на всяка бензиностанция има баня. В САЩ пътуват по няколко хиляди км преди да видят керемида - нормално е и кенеф да си имат на борда ...
А що се отнася до вноса на камиони в САЩ от Европа => Някой малки MACK cab over се правят във Франция, но това са екзотики...
В дългосрочна перспектива - ако в америка почнат да ограничават размерите на машините - от логистична гледна точка е по-добре да си ги сглобяват там на място. просто ще е твърде скъпо да ги транспортират по море откъдето и да е...
Първоначално публикуван от rusev
Преглед на мнение
Много се е изписало в тази тема за разликите между американски и европейски камиони - и кои за къде ставали.
В Европа е тясно, има ограничение за теглото на ос и общо ограничение на дължината на машината с ремарке (16,50 м за влекач с ремарке и 18.75 за бордови камион с ремарке), както и ограничение на времето за шофиране контролирано от тахограф.- Ако загубиш 2м за нос на камиона ще караш ремарке 11 м вместо 13 м, което означава от 4 до 6 палета по-малко. При цените на навлото това прави камиона с преден мотор нерентабилен. Освен това - за какво му е на шофьора голяма къща на камиона като в Европа спира през 100 км за да остави стока и постоянно се върти на кръгови по градовете, освен това на всяка бензиностанция има баня. В САЩ пътуват по няколко хиляди км преди да видят керемида - нормално е и кенеф да си имат на борда ...
А що се отнася до вноса на камиони в САЩ от Европа => Някой малки MACK cab over се правят във Франция, но това са екзотики...
В дългосрочна перспектива - ако в америка почнат да ограничават размерите на машините - от логистична гледна точка е по-добре да си ги сглобяват там на място. просто ще е твърде скъпо да ги транспортират по море откъдето и да е...
Коментар