Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Камиони MACK - легенда и истина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: камиони MACK - легенда и истина

    Относно кича, това е повече въпрос на традиция и начин на живот на т.нар. truckdrivers . тези с никела и ръбатите муцуни са от сериятя класик,която се среща при почти всички марки ( без Волво),и интересното е, че държат най-висока цена втора ръка

    Коментар


    • #17
      Re: камиони MACK - легенда и истина

      Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
      Относно кича, това е повече въпрос на традиция и начин на живот на т.нар. truckdrivers . тези с никела и ръбатите муцуни са от сериятя класик,която се среща при почти всички марки ( без Волво),и интересното е, че държат най-висока цена втора ръка
      Именно - за това става въпрос.
      Не съм карал такова животно но разглеждах и говорех с тези които ги карат - чух различни мнения - всеки хвали това, което кара
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        Re: камиони MACK - легенда и истина

        Без да ги разбирам тези работи, но ето един добър камион и за Щатите и Европа
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #19
          Re: камиони MACK - легенда и истина

          Както забелязваш от снимките Волвото за САЩ е с доста по-дълго шаси, което заедно с ремаркето прави композицията по - дълга и няма да отговаря на евростандартите. Има обаче модел на Фрейтлайнер т. нар. Cabover , който много прилича на Мерцедесите, които се движат тук. Проблем обаче е че двигателите не са на Даймлер а както споменах Дтроит, каминс или Катерпилар, скоростните кутии пък са Ийтън фюлър или Рокоуел. С две думи нямям идея за поддръжката.

          Коментар


          • #20
            Re: камиони MACK - легенда и истина

            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
            Както забелязваш от снимките Волвото за САЩ е с доста по-дълго шаси, което заедно с ремаркето прави композицията по - дълга и няма да отговаря на евростандартите. Има обаче модел на Фрейтлайнер т. нар. Cabover , който много прилича на Мерцедесите, които се движат тук. Проблем обаче е че двигателите не са на Даймлер а както споменах Дтроит, каминс или Катерпилар, скоростните кутии пък са Ийтън фюлър или Рокоуел. С две думи нямям идея за поддръжката.
            Апропо, знете за женитбата на Волво и Мак, така че тази американизация не е случайна. Замислете се обаче колко е Волво съответния камион. А Фрайтлайнера пък официално принадлежи на Дамлер-Крайслер, така че и там нещата са ясни.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Re: камиони MACK - легенда и истина

              Нека спомена, че съм напуснал САЩ преди повече от 5 години и информацията ми може и да е поостариала

              Коментар


              • #22
                Re: камиони MACK - легенда и истина

                Не е остаряла, всичко е вярно.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Камиони MACK - легенда и истина

                  Здравейте и от мен. Ние имаме ДАФ-ове, но прочетох нещо интересно за стандарта на издръжливост и ще кажа това, което аз знам.
                  Между Европа и Америка има огромна разлика в стандартите. Първо тук камионите(двигател,скоростна кутия,диференциал) се правят с ресурс да изкарат 1 млн километра. Същите тези неща в Америка ресурса им е 2 млн. километра. Това са данни от достоверен източник, който се занимава със скоростни кутии и се е сблъсквал с всички видове за тежкотоварни автомобили включително и щатски(истински произведени в САЩ и внесени тук по една или друга случайност).
                  Второ от мой личен опит досега съм се сблъсквал с един такъв камион. Преди време на паркинга ни имаше иранец пътуващ Иран-България и обратно с такъв МАСК. Беше стар и грозен на незнайно колко милиона километри, но нямаше нещо по-здраво от този камион. Наистина

                  Коментар


                  • #24
                    До: Камиони MACK - легенда и истина

                    Колеги няма европейска марка камиони която да не може да измине един милион км без ремонт. МАСК е първия милионер баз ремонт но само това по отношение на екстри е много далече от европейските направо си е спартанско изпълнение.
                    Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Камиони MACK - легенда и истина

                      Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                      Колеги няма европейска марка камиони която да не може да измине един милион км без ремонт. МАСК е първия милионер баз ремонт но само това по отношение на екстри е много далече от европейските направо си е спартанско изпълнение.
                      Колега ако сравняваш МАК 1993, с днешните еврокамиони си е точно така. Имаш ли представа за какъв комфорт става въпрос при съвременните щатски камиони. Да не говорим за пространството зад седалките , а благодарение на дългото междуосие возията им е несравмнима. Естествено там стандартите за размерите са други, и поради тази причина с щатски камион можеш да навлизаш само до 15км. в територията на Мексико.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Камиони MACK - легенда и истина

                        Това зад шофьорското място на мак си е чиста изгъзица съгласен съм място колкото щеш ако живееш само в камиона без дом, но за возия няма да говориме, всичко или 80% зависи от окачването на кабината европейските са правени да работиш 5 дни и после в къщи а не докато бракуват камиона да живееш в него ,относно товаримоста не товари повече от другите, не става за Европа защото излиза извън габарита понеже е безмислено дълаг !!
                        Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Камиони MACK - легенда и истина

                          Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                          Това зад шофьорското място на мак си е чиста изгъзица съгласен съм място колкото щеш ако живееш само в камиона без дом, но за возия няма да говориме, всичко или 80% зависи от окачването на кабината европейските са правени да работиш 5 дни и после в къщи а не докато бракуват камиона да живееш в него ,относно товаримоста не товари повече от другите, не става за Европа защото излиза извън габарита понеже е безмислено дълаг !!
                          Колега , как реши че е безмислено дълаг. Кога за последен път си се докосвал до такъв камион?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Камиони MACK - легенда и истина

                            Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                            Това зад шофьорското място на мак си е чиста изгъзица съгласен съм място колкото щеш ако живееш само в камиона без дом, но за возия няма да говориме, всичко или 80% зависи от окачването на кабината европейските са правени да работиш 5 дни и после в къщи а не докато бракуват камиона да живееш в него ,относно товаримоста не товари повече от другите, не става за Европа защото излиза извън габарита понеже е безмислено дълаг !!
                            За някои неща не съм съгласен. Пространството зад кабината в Европа която се пресича от Урал до Ла манша за 12 дни със скоростограничител със мотелчета паркинги и т н може да си само с легло ама я се пробвай за един месец . Преди месец ходих на презентация на Скания кабината е уголемена назад новите модели са с поголямо пространстфо за почивка в камиона после още ча трябва да бягам

                            Коментар


                            • #29
                              До: Камиони MACK - легенда и истина

                              Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                              Това зад шофьорското място на мак си е чиста изгъзица съгласен съм място колкото щеш ако живееш само в камиона без дом, но за возия няма да говориме, всичко или 80% зависи от окачването на кабината европейските са правени да работиш 5 дни и после в къщи а не докато бракуват камиона да живееш в него ... !!
                              Колега , извинявай но грешиш тотално. Най.добре полюбопитствай малко . Няма начин да не намериш стар тираджия в Кюстендил от времето на СО МАТ . Не от сега. И питай за какво става въпрос .
                              Аз само ще вметна следното : Една релация от Европа до Иран се правеше за около 20-25 дни . В най-добрия случай - ако няма голямо висене по границите . Преминава се през няколко планини и няколко пустини , като температурните амплитуди нерядко са 50-60 градуса .
                              След това шофьора се прибира за няколко дни - докато му обслужат камиона , той е разтоварил дънките и е натоварил тенджерите и кашоните с манджа и заминава отново ! .... ако това не е ДОМ за тръкъра , здраве му кажи !
                              В Америка като прекосиш 15 щата .... да кажат колегите там за колко време става такава релация . Но "пространството зад шофьорското" място е благодат ! Човек , който не е карал , не може да го усети.

                              И накрая : При положение , че човек е карал 15-20 години таралясници Рено и МБ 1632 от онези години и после се качи в съвременно Рено или Скания .... то е все едно да се качи в Рая! за какви 5 дни работа говориш?! Това че на запад така работят е друга тема.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Камиони MACK - легенда и истина

                                Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
                                Колега , как реши че е безмислено дълаг. Кога за последен път си се докосвал до такъв камион?
                                Ако може напишете малко повече подробнсти за характеристиките на камионите,като разход на гориво,тегло на камиона и допустим товар.
                                Мисля,че и в Америка има някакви ограничения за теглото и размерите на композицийте.
                                Освен това мисля,че камионите Mack,в Австралия се различават доста от американските такива(http://www.macktrucks.com.au/ http://www.macktrucks.com/default.aspx?pageid=341) освен това се предлагат и с двигатели на Cummins.

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                Това че на запад така работят е друга тема.
                                Ограниченията във времето за каране са факт,и са направени за добро.
                                Това,че някъде в ориента или на друго място,не се спазват не означава,че са безмислени.

                                Ето,за разнообразие, и една тукашна,моя тема от спама http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=78433
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X