Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Камиони MACK - легенда и истина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Камиони MACK - легенда и истина

    В цялата работа има някаква дразнеща американска гъзария- нещо като ония изцяло никелирани Мак-ове. Дето всички тираджии, които познавам( не само от България) казват, че са най-скапаните камиони в бранша.
    Не знам откъде го взеха тоя клиренс ( по-точно знам- от Унимога), но тия никелирани степенки са на не повече от 30см от земятя. А за страничния наклон съм сигурен, че 15 градуса са му много.
    Главното , което не ми харесва е съотношението цена/възможности поради надутата цена за DVD-та, кафемашини и пр. излишни неща.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

  • #2
    Не знам кой ти е казал за МАСК-овете подобно нещо, но явно не е много в час. Първо самите МАСК-ове са много малко в общия брой тръкове, по простата причина че фирмата произвежда предимно строителни машини, самосвали, миксери и тем подобни неща. Ако имаш впредвид изобщо всички американски тръкове, и си ги обобщил щот толкова си наясно и освен за МАСК за друго не си чувал то пак си в грешка. Тези машини са правени за големи пространства и в Европа се чустват неуютно. Но пък в америка (има впредвид както северна, барабар с Аляска и Канада, така и в южна нямат конкуренция). По същия начин стоят нещата и в Австралия, а там как да ти кажа, слаби неща не виреят просто... И от няколко години като основен потребител извън Америка и Австралия е Русия - пространствата там също са огромни, температурните разлики са големи, горивото е гадно а обслужването спартанско или въобще го няма... И при това тези неща работят така милиони мили... И европейските има на още доста неща да се учат от тях... Както е валидно и обратното - повечето са с несинхронизирани скоростни кутии (това е още един начин шофьорите им да се имат за особенно тесто хора - нали се сещаш че останалата час то Америка карат автоматици, а тук ръчни несинхронизирани кутии с сума ти степени). И ако тираджиите които си питал са забравили първите уроци по кормуване и това как се кара газка ясно е че няма да им харесат.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Куадра написа:
      Не знам кой ти е казал за МАСК-овете подобно нещо, но явно не е много в час. Първо самите МАСК-ове са много малко в общия брой тръкове, по простата причина че фирмата произвежда предимно строителни машини, самосвали, миксери и тем подобни неща. Ако имаш впредвид изобщо всички американски тръкове, и си ги обобщил щот толкова си наясно и освен за МАСК за друго не си чувал то пак си в грешка. Тези машини са правени за големи пространства и в Европа се чустват неуютно. Но пък в америка (има впредвид както северна, барабар с Аляска и Канада, така и в южна нямат конкуренция). По същия начин стоят нещата и в Австралия, а там как да ти кажа, слаби неща не виреят просто... И от няколко години като основен потребител извън Америка и Австралия е Русия - пространствата там също са огромни, температурните разлики са големи, горивото е гадно а обслужването спартанско или въобще го няма... И при това тези неща работят така милиони мили... И европейските има на още доста неща да се учат от тях... Както е валидно и обратното - повечето са с несинхронизирани скоростни кутии (това е още един начин шофьорите им да се имат за особенно тесто хора - нали се сещаш че останалата час то Америка карат автоматици, а тук ръчни несинхронизирани кутии с сума ти степени). И ако тираджиите които си питал са забравили първите уроци по кормуване и това как се кара газка ясно е че няма да им харесат.


      Аз действително не съм карал Мак.
      Тези, които са ми казали, че Мак-а е скапана машина( "най-ненадеждната машина в света"-цитат) са:
      Мой приятел от Белгия- имат семейна фирма за Тир- превози. Преди са имали и Мак-ове.
      Мой познат от Гърция-има няколко камиона. Имал е и Мак.
      Мой познат от Варна- от десетина години живее в САЩ и работи като тираджия там. Кръстосва щатите от Аляска до Мексико.
      Ако смяташ, че тези хора "не са в час", трябва да те попитам: а ти на базата на какъв опит "си в час"?

      И в последно време тук във форума често започна да ми се случва да ме обвиняват, че "не съм в час". Колеги по внимателно с квалификациите!! Тук има сериозни хора, които не си чешат езиците по цял ден.
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Аз действително не съм карал Мак.
        Тези, които са ми казали, че Мак-а е скапана машина( "най-ненадеждната машина в света"-цитат) са:
        Мой приятел от Белгия- имат семейна фирма за Тир- превози. Преди са имали и Мак-ове.
        Мой познат от Гърция-има няколко камиона. Имал е и Мак.
        Мой познат от Варна- от десетина години живее в САЩ и работи като тираджия там. Кръстосва щатите от Аляска до Мексико.
        Ако смяташ, че тези хора "не са в час", трябва да те попитам: а ти на базата на какъв опит "си в час"?

        И в последно време тук във форума често започна да ми се случва да ме обвиняват, че "не съм в час". Колеги по внимателно с квалификациите!! Тук има сериозни хора, които не си чешат езиците по цял ден.
        Та защо "съм в час"? Много просто, много добър мой приятел има фирма за автомобилни превози в САЩ, а и доста хора от Русия познавам които са карали и Скании, и Мерцедеси и Дафове, ама сега си карат Фрайтлайнери и Питърбилди и са щастливи... Та Макове никой от тях не кара щот са голяма радкост, както казах фирмата произвежда предимно строителна техника, но МАСК въпреки че понастоящем принадлежи на Рено си остава единственния производител в САЩ който си произвежда всичко от и до сам, включително двигатели, мостове, трансмисии и тн... Пък и що не попиташ твоите познати които са имали имане-даване с тази фирма за конкретния модел, щот ми се чини че се опитват да сравняват нещо като аналога на нашенската ГАЗ-ка камиони от далеч по-висок клас. Като ще правим сравнения давай да говорим с цифри. Данните за автомобилите ги има, междусервизните интервали ги има, стойността на сервизното обслужване го има, статистика за отказите на 100 000 километра има, статистика за отстраняването им има и като време и като парични средства, може да се сметне и цената на тон/километър... Е направи си труда да видиш тези неща и после пак се изказвай, на мен за очевадни глупости не ми се спори. Еже ли пък нейде из Аляска и Канада (а вече и в Русия) да пътуваш зимата и от камиона да ти зависи живота, питай дали някой от работещите в тези условия би избрал нещо по-различно от американец ако имаше възможност...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Куадра написа:
          Данните за автомобилите ги има, междусервизните интервали ги има, стойността на сервизното обслужване го има, статистика за отказите на 100 000 километра има, статистика за отстраняването им има и като време и като парични средства, може да се сметне и цената на тон/километър... Е направи си труда да видиш тези неща и после пак се изказвай,

          Бате, пусни некой линк и ние да научим нешо в тоа живот. Че ше си умреме прости....
          ( това е в стил Стефан :-) . Извинявай, не се стърпях..., ама с тоя менторски тон дето пишеш, както се казва " устата сама промълвила")
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • #6
            Тъй, модератора на тукашната тема да промени името на модела в заглавието на правилното - MACK... иначе срамота...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Трай бе, дай додето не са затрили хубавата тема да изпонапишем за камионите Маг. Щото нали повечето хора си мислят че идват от магьосническите камиони, а те са си най-обикновенни наземни Миг-ове.

              Коментар


              • #8
                От както бащами ми разказа че като е ходил в русия и е видял газ53 влекач превозваш панели за блокове сам склонен да повярвам в тези камиони и техните качества за които и аз сам чувал но само чувал.
                Ще се радвам ако някой разкаже нещо по подробно за тях.

                Коментар


                • #9
                  Кой пък от вас е карал някои от тия камиони
                  На каква база почвате тия спорове
                  СМЕШНИЦИ
                  тая тема може да я ровят само тръкаджии които имат хемороиди колкото главите ви ......... Пробвали поне три поколения от пет фирми За Америка Австралия и Европа камионите са различни И за кви превози говорите въобще Няма марки дори там където има легенди
                  ИМА КОМПАНИЯТА КОЯТО ПЛАЩА ПО ДОБРЕ ...........другото са безпочвени спорове

                  Коментар


                  • #10
                    Аз спирам да пиша в темата. иначе може да видиш тук:http://www.macktrucks.com/default.aspx
                    Както се вижда, това е сериозно работно добиче, и това че може да изглежда освен всичко друго и добре не е минус. Не бива всички камиони да са еднакви.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: камиони MACK - легенда и истина

                      Ето една сравнително нова статия за секънд хенд американски камиони:
                      http://trucks.autoreview.ru/archive/2006/08/americans/
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: камиони MACK - легенда и истина

                        Някой знаели какви са експлутационите характеристики на тези камиони.
                        Разход,километри до основен ремонт,смяна на мсла,товароподемност и др.Много сам любопитен да ги сравня с камионите които са при нас.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: камиони MACK - легенда и истина

                          Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
                          Някой знаели какви са експлутационите характеристики на тези камиони.
                          Разход,километри до основен ремонт,смяна на мсла,товароподемност и др.Много сам любопитен да ги сравня с камионите които са при нас.
                          Някъде имаше в нета една доста обширна таблица ама като не помня къде... Иначе разхода определено е по-висок, но пък обикновенно пробега до основен ремонт на основните възли (не само двигател, но и скоростни кутии, мостове и тн.) е по-голям от европейските, като обикновенно не се плашат и от лоша поддръжка. Ако прочетеш статията ще видиш за какво варварско отношение става дума и пак работят. Иначе товароносимостта е относително понятие и зависи от конкретния модел. Понеже е важно натоварването на ос а не толкова пределнодопустимото тегло та от там се смятат нещата.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: камиони MACK - легенда и истина

                            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Кой пък от вас е карал някои от тия камиони
                            На каква база почвате тия спорове
                            СМЕШНИЦИ
                            тая тема може да я ровят само тръкаджии които имат хемороиди колкото главите ви ......... Пробвали поне три поколения от пет фирми За Америка Австралия и Европа камионите са различни И за кви превози говорите въобще Няма марки дори там където има легенди
                            ИМА КОМПАНИЯТА КОЯТО ПЛАЩА ПО ДОБРЕ ...........другото са безпочвени спорове
                            Близнака е напълно прав, аз няма да бъда толкова остър, четири години съм си изкарвал прехраната кръстосвайки пътищата на САЩ и мисля, че мога да напиша повечко неща стига темата да представлява интерес за участниците.
                            Накратко, марката МАК последните 10 г загуби почти изцяло пазарният си дял в продажбите на влекачи (Bobtail) за дългите трансконтинентални превози (over the road),но са много популярни при самосвалиите бетоновозите и сметоизвозвачките. Най популярни при горните са Фрейтлайнер (собственост на Даймлер), Кенуърт и Питербилт. Интересен е факта , че от само МАК произвежда всичко от спирачки до двигатели. Например при останалите три марни в зависимост от модела могат да се срещнат с двигатели Детройт, Каминс и Катерпилар. Но темата е много дълга, ако нещо по-конкретно представлява интерес съм готов да продължим

                            Коментар


                            • #15
                              Re: камиони MACK - легенда и истина

                              Понеже съм виждал отблизо въпросното животно мога да споделя мнението си. Всички сте прави в някаква степен.
                              Дизайна не коментирам, защото всичко в Америка е кичозно и грозновато.
                              Това са машини, мислени да работят дълго и безотказно и водачът им да се чувства човек. (има доста глезотии). Наистина тръкаджиите са особена порода хора и чух доста различни мнения по въпроса но тези тръкове са наистина работни добичета, при това доста непретенциозни... без значение дали е самосвал или влачи стряскащо голям трейлър. Подтискащо е когато такъв дзвер претоватен с бетонно желязо те изпревари доста убедително по магистралата и въздъшната му струя те мощно лашва) За Европа са непригодни по много причини.
                              Не мисля, че е чак толкова велика машина, но със сигурност не е и лоша. До голяма степен обаче имиджът и се дължи на Холивудските продукции - не забелязах чак такава масовост в присъствието им...
                              Бях силно впечатлен от "аварийната спирачка"...
                              Нещо като гумена транспортна лента, навита на руло пред колелата и в задния си край здраво хваната за шасито. При задействане се размотава и гумите стъпват върху нея.. Просто и сигурно.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X