Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

    При някои модели голями дизели има система етер обогатител там етера се сипва в специално казанче и има устройство разпределящо точното количество в точния момент директно във всеки цилиндър и при това положение няма как да детонира в два и повече цилиндъра едновременно и да скъса коляновия вал. Такава система съм виждал на едни 35 тонни верижни багери Шкода но не съм виждал да се ползва защото палеха много леко и в най голямите студове.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #32
      До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

      Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
      А акумулатора ми е 192 амперчаса.Електромотора чешки от обикновенните без редукторче.
      Да кажа и по този въпрос нещо.
      Това е най добрия вариант.Купих редукторен стартер за 250лв,изгоря ротора,купих нов 120 лв,изгоря и той.Накрая си направих стария стартер дето е чешки и край.
      Не си давайте парите за тези боклуци!!!Прехвалени са и не са надеждни.
      Дето казва Стария, як акумулатор и чешки стартер ,с чешки включвател.
      Всички клейми да са перфектни,че тока не обича слабите връзки.

      Коментар


      • #33
        До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
        Да кажа и по този въпрос нещо.
        Това е най добрия вариант.Купих редукторен стартер за 250лв,изгоря ротора,купих нов 120 лв,изгоря и той.Накрая си направих стария стартер дето е чешки и край.
        Не си давайте парите за тези боклуци!!!Прехвалени са и не са надеждни.
        Дето казва Стария, як акумулатор и чешки стартер ,с чешки включвател.
        Всички клейми да са перфектни,че тока не обича слабите връзки.
        само да се пооправи времето, ще преръчкам електрото
        и ще ревизирам горивопроводите въздух в системата няма да бъде допуснат

        Благодаря много колеги!
        Ако някой има какво да добави (може и някаква странична информация за камиончето) нека заповяда
        В процеса на работа, ако имам въпроси ще ви питам

        Коментар


        • #34
          До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          При някои модели голями дизели има система етер обогатител там етера се сипва в специално казанче и има устройство разпределящо точното количество в точния момент директно във всеки цилиндър и при това положение няма как да детонира в два и повече цилиндъра едновременно и да скъса коляновия вал. Такава система съм виждал на едни 35 тонни верижни багери Шкода но не съм виждал да се ползва защото палеха много леко и в най голямите студове.
          Аз съм имал подобно нещо и на Мерцедес 1632 и на Щаер . Пръска обаче еднократна доза с буталце в смукателния колектор . Не съм чувал да има устройство за разпределяне на всеки цилиндър , може и да има - то трябва да е система с дюзи , съобразена с центровката на горивоподаването . Но пък такова нещо не е и необходимо . Просто етера се смесва с постъпващия в цилиндрите въздух , образувайки лесно запалима смес. Детонацията е неизбежна .
          За мен най-доброто си остава един ел. нагревател в охладителната система. Хем няма да пържиш маслото , хем в големия студ за 5 мин в кабината става баня.
          .... а че Перкинса е кютук - спор няма . Та за да пали нормално в студа , трябва да са налице всичките условия за които говори Кольо - и то на куп , а не с приоритет на компресия или на дюзи и ГНП.....иначе почват мъките ....
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #35
            До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

            През 1997 година монтирахме на едно място чисто нов ГДРейски 150 киловатов дизелов генератор производство на заводите ИФА внесен някъде през 1988 година и седял консервиран на склад. Водеше се морско испълнение всичко беше затворено с поне два капака имаши две помощни системи за палене на сгъстен въздух и за етър на всеки от шесте цилиндъра имаше затапен вход за монтаж на една от двете системи съобразно нуждите . И за въздуха и за етъра имаше изведено място над ГНПто със зъбна предавка за куплиране и синхронизиране на подаващите механизми. Естествено не монтирахме нито едната от двете системи така си останаха в грес по съндъците. Стига толкова че и без това много оспамих темата на колегата.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #36
              До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              През 1997 година монтирахме на едно място чисто нов ГДРейски 150 киловатов дизелов генератор производство на заводите ИФА внесен някъде през 1988 година и седял консервиран на склад. Водеше се морско испълнение всичко беше затворено с поне два капака имаши две помощни системи за палене на сгъстен въздух и за етър на всеки от шесте цилиндъра имаше затапен вход за монтаж на една от двете системи съобразно нуждите . И за въздуха и за етъра имаше изведено място над ГНПто със зъбна предавка за куплиране и синхронизиране на подаващите механизми. Естествено не монтирахме нито едната от двете системи така си останаха в грес по съндъците. Стига толкова че и без това много оспамих темата на колегата.
              Значи наистина имало ... баси гедерейците ! Тези са го били предвидили да работи към военните сигурно . Но важното е че и за това е помислено.
              Не мисля че е спам това , че човек може да научи нещо ново ( или просто което не знае ) , макар и по друг повод
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #37
                До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Виждал съм скъсан колянов вал на перкинс, на мотокар, от дрога(етер) Обвиниха мен, но аз никога не съм го ползвал. Като гледах единия колега да пръска във филтъра, и при звъртането имаше ефект само в един такт, на единия цилиндър, си казах, че е празна работа, не работи. А и бях чувал и чел разни лоши работи за етера и вредността му при пускането на двигателя, та не го ползвах. Но скъсаният колянов вал си беше факт. Никой от колегите не си призна, и шефовете знаейки, че аз съм силно по експериментите, и, че не се предавам пред двигател който не иска да запали решиха, че аз съм го повредил. Както и да е, няма значение...
                За да запали дизела трябват добри обороти на двигателя. Оттам идва и голямото сгъстяване на въздуха в цилиндъра, оттам-високата температура вследствие свиването на въздуха, и после идва добрата работа на помпа и дюзи. Ако всичко това е осигурено, няма начин да не запали. Трудното палене през зимата идва от невъзможността на стартера да завърти мотора с достатъчно високи обороти, това най-често. После идват проблеми с ниско налягане на нафтата в помпа и дюзи, задръстени от парафин тръби и филтри, и т.н.
                А затоплянето на маслото е крачка към повишаване на оборотите на стартера, тогава не се налага да преодолява съпротивлението на гъстата течност, понякога с консистенцията на мамрмалад...
                Ако е изцвъркал половин флакон естествено че ше стане беля то се пръска съвсем малко.Двигателя пали от въртенето на ел. мотора а етера помага.Само помага на паленето .Ако не върти бързо и да пръскаш и да не пръскаш ефект няма.
                К мирной жизни не пригоден.
                Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                Коментар


                • #38
                  До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                  Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                  Да кажа и по този въпрос нещо.
                  Това е най добрия вариант.Купих редукторен стартер за 250лв,изгоря ротора,купих нов 120 лв,изгоря и той.Накрая си направих стария стартер дето е чешки и край.
                  Не си давайте парите за тези боклуци!!!Прехвалени са и не са надеждни.
                  Дето казва Стария, як акумулатор и чешки стартер ,с чешки включвател.
                  Всички клейми да са перфектни,че тока не обича слабите връзки.
                  Добре че не се излъгах да купя такъв с редукторче.И аз си направих стария чешки и сега съм о кей.От 89г.карах 10години с един полски докато хсе износи напълно.После сложих чисто нов чешки та доскоро карах докато се окопаха четките.Сложих един българскидва месеца изхвърлих го.И начешкия един стругар изглади колектора смених си сам втулките и четките и си карам
                  К мирной жизни не пригоден.
                  Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                  ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                  Коментар


                  • #39
                    До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                    Оригиналните чешки стартери са много корави
                    С бащата го рециклирахме преди доста време нашия, и засега държи

                    Коментар


                    • #40
                      До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                      някой може ли да качи снимка на такъв стартер? замислям се моя да не е такъв ,гледах ,рових,полски е.ЕЛМОТ в един справочник пише че монтажа е за всички евпропейски камиони:с три отвора на звезда.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                        Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                        някой може ли да качи снимка на такъв стартер? замислям се моя да не е такъв ,гледах ,рових,полски е.ЕЛМОТ в един справочник пише че монтажа е за всички евпропейски камиони:с три отвора на звезда.
                        И полския е железен пише на него маде ин Полланнд
                        К мирной жизни не пригоден.
                        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                        Коментар


                        • #42
                          До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                          да де ама става ли на Авиа или?

                          Коментар


                          • #43
                            До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Ако двигателя е читав (има компресия) зимата пали на четвърт оборот и без факли. На служебния мотокар ( със същия четирицилиндров варненски перкинз)му направих основен ремонт на двигателя преди три зими седи обикновенно на двора и го палим с къкъвто акумолатор имаме под ръка. Преди ремонта скапвахме от въртене и двата акумолатора на камаза греехме с газова горелка сипвахме етър и пак не всеки път успявахме да го запалим.Ако те притеснява че може да са запекли сегментите (много малко вероятно) отвиваш дюзите сипваш в цилиндрите по 100-150 милилитра газ за горене вътре и го оставяш да покисне 48 часа след това завърташ на стартер 5-6 оборота с отвити дюзи да изхвърли газта завиваш дюзите и палиш.
                            Трябва да се източи маслото и да се остави пробката отворена по време на процедурата. Част от гаста, ако не и всичката неминуемо ще премине в картера. Другото иначе си е така.
                            E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Значи наистина имало ... баси гедерейците ! Тези са го били предвидили да работи към военните сигурно . Но важното е че и за това е помислено.
                              Не мисля че е спам това , че човек може да научи нещо ново ( или просто което не знае ) , макар и по друг повод


                              Всички големи корабни дизели палят със сгъстен въздух, генераторните двигатели - също. Въздух има винаги и по много. Спестяват се разходите за акумулатори и тяхната подръжка.

                              Колега petrashkov, ето малко инфо за моторчето http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=60386
                              Последно редактирано от Ивайло Александров; 07-05-09, 17:04. Причина: Допълнение.
                              Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                              VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                              Коментар


                              • #45
                                До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                                Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                                Всички големи корабни дизели палят със сгъстен въздух, генераторните двигатели - също. Въздух има винаги и по много. Спестяват се разходите за акумулатори и тяхната подръжка.

                                Колега petrashkov, ето малко инфо за моторчето http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=60386
                                Така е , но все пак говорим за дву-тонно камионче тук. А за генераторните ... ако става въпрос за стационарни - темата е по-обширна.
                                Проследявайки линка обаче ми идва нещо друго на ум : Не е ли срамота двигател който се произвежда във Варна - България , да пише ръководства на руски , а да да се гърчим като червеи за да намерим информаци на български
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X