Колеги нов съм във форума затова мисля, че е редно първо да се представя
Петър се казвам и живея в София 
Баща ми има АВИА ПРЕСЛАВ с двигател ПЕРКИНС 3900 кубика 90 коня (ако не се лъжа)
камиончето не се кара отдавна, и понеже ми се иска да имам нещо 4х4 за зимата смятам да го приведа във вид... 
той се грижеше много за него, правен му е основен ремонт на двигателя преди доста време и машината работеше адски добре
Сега обаче от година и нещо не е пален... и мен ме притеснява да не "запече" сегментите 


Също така искам да питам, ако някой е запознат, как стои паленето зимата с този двигател
доколкото знам той няма подгряващи свещи
Петър се казвам и живея в София 
Баща ми има АВИА ПРЕСЛАВ с двигател ПЕРКИНС 3900 кубика 90 коня (ако не се лъжа)
той се грижеше много за него, правен му е основен ремонт на двигателя преди доста време и машината работеше адски добре


Също така искам да питам, ако някой е запознат, как стои паленето зимата с този двигател
и за голямо учудване оня кара окло половин ден преди да се усети.
румънско производство.До нея отива нафта по тръбичка и като подадеш ток“първо положение на оригиналния ключ“нагрява реотанче и след това биметална пластинка отваря пътя на нафтата и тя се пали от реотана и гори като факла и като завъртиш ключа на следващото положение върти едновременно с това стартера и дърпа огън във всмукателните колектори.Това е оригинално
Та като дойдеха у ДАПА нови веднага се маха тръбичката за нафта и се реже жицата и се преправя по желание на шофьора.За палене зимата нагреваш картера пет минути малко сссът старт пилот и въртиш и сичко е о кей .Цел живот се боря с тия Перкинси
предполагам че обикновена от друг дизелов двигател ще свърши работа...
Коментар