До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...
Е то ако е за гората трябва и гумите да се сменят с по-големи. С оригиналните 15-ки само заравнява коловозите......Джанти от ГАЗ 53,66 стават, но си трябва малко преправяне по предните калници и предното окачване. Бавните се извеждат сравнително лесно.. нужни са при това тежко шаси и този много ама много-слаб мотор.
Е то ако е за гората трябва и гумите да се сменят с по-големи. С оригиналните 15-ки само заравнява коловозите......Джанти от ГАЗ 53,66 стават, но си трябва малко преправяне по предните калници и предното окачване. Бавните се извеждат сравнително лесно.. нужни са при това тежко шаси и този много ама много-слаб мотор.
. Имаше и един друг странен недостатък . Пак в студовете вятъра така обтича резервоара и горивопровода , че при минус 10 градуса нафтата редовно си замръзваше. А обезвъздушаването е част от изтезанията на Лукавия 

Най добре е с голямата горелка пет минути нагряваш и маслото чуеш как ври и не оказва съпротивление което е много важно зимата когато акумулатора върти слабо.И малко дрога му пръснеш
Малко иначе не ще да превърти.И всичко е о кей

Коментар