Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Савием-Офроуд Кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

    Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
    Доколкото аз знам, тези двигатели (електродвигател), се мерят в киловати и нютонметри за тягата. Има някакви калкулатори, но аз също изобщо не съм запознат с материята и аз.
    То това е само началото, ... 1кв=1.36к.с. ама колко други параметри има, от които зависи всичко останало. ..

    Коментар


    • #77
      От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

      Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
      Да речем, че си голям късметлия и се спънеш в комплект батерии който ти покриват нуждите.
      Да речем, че си голям късметлия и се спънеш в 2-4 ел-двигателя подобни на тия дето таркалят Тойота Приус например(там са 2-един по-малък който го играе генератор и един по-голям като основен за движение).
      Да речем, че Ясен ти е много голям фен и ти разработи електрониката за управление, освен това ти я изработи и ти я подари.
      Остава ти само да помислиш за скоростни кутии(вероятно може и без тях, ама.... ) и как да закачиш всичко заедно. Казвам кутии защото някой по-нагоре спомена двигател на всяко колело, та от там и 4 мотора с 4 кутии... или пък по мотор/кутия на всеки от двата моста т.е. 2 мотора/2 кутии...

      Сравнено с този проект смяната на двигателя с друг е просто лека загрявка. За цената не ми се и мисли дори.

      Успех
      А, точно....

      Коментар


      • #78
        От: Рено Савием-Офроуд Кемпер


        Доколкото разбирам, може да стане, ама ще струва пари.
        Това обаче и аз го знаех още в началото, по скоро исках да предизвикам интересна полемика, а защо не и хубав материал за бъдещи проекти на колеги.

        Всъщност идеята е много проста:
        Един двигател, достатъчни на брой батерии, за да го захранват, контролер за да ги управлява и това е...
        Щото и един стоков стар джип, като го накичите с пълно оборудване за оф роуд пак струва доста пари, така че всичко е въпрос на гледна точка.

        Ще си позволя да наблегна на това, че всичко е ИДЕЯ, а не нещо което започвам утре Междудругото, всичко което споменавам горе се продава свободно ...мотора е около 3000 долара, контролер 1000-2000, батериите са с огромно разнообразие, но хубави батерии, около 85 киловатчаса излизат около 10000-12000 долара (ако вземем тия за Тесла).
        Това го проучих след като пуснах идеята. Към днешна дата ще излезе доста пари-догодина...кой знае

        Явно зимното време навън Ви влияе на ентусиазма


        Поздрави,

        Коментар


        • #79
          От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

          Не е зимното време, а физиката.
          Трябват ти поне 100 к.с. двигателна мощ, това са грубо 75 киловата. С батрерия 85 киловатчаса, ще имаш към час и 10 мин. грубо движение, айде сложи ги 1час и половина заради неравномерното натоварване. Е къде ще отидеш за час и половина със средна скорост 70 км/ч?
          Това разбира се са бакалски сметки.

          Коментар


          • #80
            От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

            Не се занимавай с глупости
            Ако искаш ела да ти сложа читав мотор и това е
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #81
              От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

              Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
              догодина...кой знае
              Догодина най-много да поевтинее контролера. Моторите твърдо няма да поевтинеят, а за да се случи това с батериите, трябва да измислят някаква революционна технология.

              Киловатовия соларен панел може и да даде киловат в -5те минути около обяд докато още не са се напекли, и перфектно време. В общия случай ако предположим че тавана на цялото чудо е в соларни панели с прилични параметри, киловат панели с малко запас значи нещо като 4x2M. Толкова ли ти е голям тавана? 85 киловатчаса батерия с тия панели в пикова мощност и 100% КПД ще я зареждаш 85 часа. Умножи това x4 (x2, щото не е постоянно ден, и по още 2, щото не е постоянно 12 часа на обяд). Ще ти трябват 2 седмици да не мръдваш от където си, и перфектно лятно време, желателно около равноденствието, освен ако не направиш система за насочване на панелите, но и да направиш, далаверата ще ти е 20-ина процента оптимистично.

              Сметките са прости, и не излизат. Нито финансово, нито никак. Измисли си система за топла вода ако нямаш - там сметките излизат.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                Киловатов соларен панел преди всичко не се събира на този покрив.

                Можем да отделим тема за хибриден кемпер ама отсега да намекна че разходите само за материали ще са на порядък повече от смелите предположения за 10-15 хиляди.

                И пак да помоля, ако ще убиваш кемпера в експеримент с предизвестен край, продай ми го.

                Коментар


                • #83
                  От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                  Изобщо не съм се изразил правилно явно и затова ми отговаряте както се говори на лунатик
                  Въпроса беше какво ще изисква това упражнение (електро кемпер) и какви параметри ще са необходими. С последните отговори получих необходимата информация, а с тези преди това-и финансовите измерения, за което благодаря.
                  Утре, на някой като мен, като му щукне подобна идея, ще намери тази тема, ще понаучи туй онуй и ще пита ако не му е ясно, но ще се ориентира.
                  При всички положения, кемпера НЯМА да се прави по този проект, просто защото ще излезе много скъпо, обаче!-ако решим, че батериите са най-скъпата инвестиция и в момента ще костват около 20-30 К USD, то с навлизането на новите технологии (в момента се разработват два пъти по евфктивни и евтини батерии-сравнени точно с ТЕСЛА) и при прочит на нещата след 2-3-4 години, може би няма да звучи толкова безумно...
                  Още повече, че соларните панели се развиват с невероятна скорост, и скоро се очаква да им увеличат КПД-то доста чувствително, ерго, 4те панела които мога понястоящем да събера (такива от около 200 мВт единия), ще дават доста над киловат, но това разбира се е yet to come...

                  ТЕСЛА очаква да пусне автомомобил с независимо зареждане (пълен цикъл), в близките една две години, това е бъдещето, докато не открият още по ефективен начин за преобразуване на енергия.

                  Ясен, кемпера няма да се убива по никакъв начин и ако реша да го продавам, първо на теб ще кажа Току що си купих мотор и ще видя дали пък това не е нещото което ще ме прави щастлив, та кемпера може и да остане на заден план .
                  Благодаря на всички взели участие в тази полезна дискусия за електро кемпера. Съвсем откровенно си признавам, че явно идеята не е добра, но пък човек трябва да е любознателен и да пита

                  Поздрави

                  Коментар


                  • #84
                    От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                    Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение

                    Ясен, кемпера няма да се убива по никакъв начин и ако реша да го продавам, първо на теб ще кажа
                    Да се запиша и аз, ако Ясен се откаже?

                    Коментар


                    • #85
                      От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                      Ако ще го продавам някога, то ще е само тук и в кемпер форума.
                      Не искам да Ви убивам мераците, но по принцип кемпера ми е голям мерак и си го харесвам Просто ме дразни, че като тръгна с него разпъвам лагера няколко часа, а накрая се оказва че само аз съм си за риба...дето се вика аз и в джипа мога да си спя
                      Отделно тая хидравлика много ме дразни (че я няма де)...

                      Може би ще го изкарам на събора в Стара Загора в края на месеца и там ще търся съвети за доработки

                      Поздрави,

                      Коментар


                      • #86
                        От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        Не си спомням точно,ма нещо моторите им беха лабави.
                        Нищо не им е лабаво, просто са с въздушно охлаждане. Но предвид, че не е ЗАЗ-ка, а немска машина, няма никакви проблеми. Тези, които са 4х4 са и с бензинов двигател, доста по-мощен. Имах такова около 100 000км и само хубави неща мога да кажа, но никакъв шанс за поддръжка.

                        Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
                        Иначе Авиа е изцяло по лиценз на Савием и буквално копира почти всичко.
                        Това е така, но трябва да търсиш чешко камионче, каквито тук нямаше особено много и надали вече има останали читави. На българските Преслав, само кабината им е Авиа/Савием. На чешките рама с трансмисия и двигател (който те интересува) тук слагаха едни автобусчета Чавдар ЛС-51 (не става въпрос за тези, които са 4х4, те са С-5), но тях пък съвсем ги няма.

                        А тези електрофантасмагориите - ги зарежи.



                        ПП
                        Сега се присетих.
                        Понеже гледам тук много мераклии за такъв кемпер. В "Надежда" (не знам коя част се води - западно от "Ломско шосе" и южно от Била) има един със същата надстройка, но Авиа. В много по-лошо състояние и видимо не в движение. Но не безнадеждно, а и това резонно би имало отношение към началната цена..
                        Последно редактирано от davc; 26-01-16, 00:39.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Параграфе, за да започнеш отнякъде с електричеството - виж колко струва една 85 киловатчаса батерия на Тесла. За тази чудесия ще ти трябват 4 или 5.
                          Ако си мислиш че като онова е Тесла може да се направи по-евтино - забрави. Ония колкото може евтино са го направили.

                          Ако ще окепазяваш смислената машина с необмислени експерименти - поне вземи някоя по-малко уникална.


                          Виж намери друг такъв кемпер дали има някъде
                          Ясене, едва ли ...... Нали ти казвам - от армията и жандармерията, а там кемпери няма. Евентуално некоя амбуланция.
                          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                          Само DIESEL !!!

                          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                            Гледам сериозен интерес от купувачи...
                            Всеки ден минавам покрай един почти наследник на модела, който е за продан в автокъща. Пак кемпер, с шаси 4х4 от МАН с кабина на ЛТ(предишния модел на МАН в този клас, е "камиончето" от тази тема, но с емблеми на МАН). Хидравлика мисля че трябва да има серийно, а вероятно и мотора е по-мощен.
                            Ако има интерес мога да го снимам, но не вярвам да го дават евтино. Но пък изглежда много добре.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #89
                              От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                              Ми снимай де.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                                Па и цената виж и кажи
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X